شنبه 28 فروردین 1395 - 08:36:28

آرایش بی نقص

آرایش اصولی

نکاتی برای داشتن آرایشی بی نقص

آرایش بی نقص



انتخاب و استفاده درست از کرم پودر، رژگونه ، سایه، رژ لب ، خط چشم ، ریمل و یا هر وسیله آرایشی دیگر اساس هر آرایش بوده و اشتباه در هر کدام از این موارد ممکن است تصویر نازیبایی ارائه دهد. البته نکته مهم در استفاده از این وسایل ترکیب صحیح آن ها با یکدیگر و انتخاب مناسب رنگ ها با یکدیگر است. دلیل این که یک متخصص زیبایی می تواند چهره افراد را به زیبایی بیاراید هم همین انتخاب صحیح رنگ ها و ترکیب مناسب آن هاست که وی با تجربه به دست آورده است.
در این مقاله به بررسی نکاتی پرداخته شده است، که به استفاده از آن ها می توان به یک آرایش بی نقص دست یافت.

1. انتخاب صحیح رنگ ها با استفاده از توناژ پوست

انتخاب رنگ های مناسب اولین قدم در داشتن یک آرایش بی نقص است. به خصوص اگر این رنگ ها متناسب با رنگ پوست شما انتخاب شده و در تضاد با پوست شما نباشند. هنگام خرید لوازم آرایشی بهتر است یک لباس سفید رنگ پوشیده و رنگ ها را در کنار پوست خود امتحان کنید.

2.  پوشاندن دایره های سیاه زیر چشم

پوشاندن سیاهی زیر چشم

 

داشتن چشم های پف کرده و تیرگی زیر چشم باعث می شود که یک آرایش بی نقص و زیبا بر باد برود. پس در انجام آرایش قبل از هر کاری زیر چشم ها را با کانسیلر پوشانده و همچنین هرگونه جای لک و کک و مک را نیز با کمک کانسیلر خود از بین ببرید. دقت داشته باشید که رنگ کانسیلر نیز باید متناسب با رنگ پوست انتخاب شود.

3. توناژ یکسان پوست

استفاده از کرم پودر به تنهایی مشکل یکدست نبودن پوست را برطرف نکرده و استفاده نادرست آن نقوص چهره و یا آرایش شما را بیشتر نشان می دهد. برای انجام بهتر این کار از یک کرم پودر مناسب رنگ پوست خود استفاده کرده و با استفاده از انگشتان خود آن را روی پوست پخش کنید.

4. پوشاندن دوباره لکه ها

پس از آن که از کرم پودر استفاده کردید، بار دیگر روی لکه ها و جاهای جوش از کانسیلر استفاده کرده و آن ها را بپوشانید.

5. استفاده از رژگونه کرمی به جای پودری

اگر در انجام آرایش حرفه ای نشده و همچنان مبتدی هستید می توانید برای درخشش چهره خود از رژگونه های به شکل کرم به جای رژگونه های پودری استفاده کنید.

6. آرایش براق چشم ها

 

آرایش چشم براق

 

رمز داشتن آرایشی مناسب در استفاده از سایه های براق چشم است. برای این کار نیز از استخوان ابرو شروع کرده و تا بالای چشم این کار را ادامه دهید. روی استخوان ابرو را هم هایلایتر زده و روی پلک ها و دنباله آن ها را سایه های دلخواه دیگری بزنید. دقت داشته باشید که رنگ های انتخابی شما باید با رنگ چشم و پوست تان تناسب داشته باشند.

7. خط چشم

خط چشم به چشمان حالت داده و باعث جذابیت بیشتر آن ها می شود ولی اگر از مهارت کافی در کشیدن آن برخوردار نیستید می توانید از مداد چشم استفاده کنید.

8. لایه برداری لب ها

همیشه در همان ابتدای کار لب ها را لایه برداری کرده و سپس روی آن ها از رژ لب استفاده کنید. این کار باعث نرمی لب ها و جذابیت هر چه بیشتر آن ها می شود.

 

 

برای مشاهده کلیپ آموزش خود آرایی اینجا کلیک کنید.

فیلم آموزش خودآرایی

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: