سه شنبه 11 اسفند 1394 - 02:30:35

کشیدن خط چشم

آرایش چشم

آموزش خط چشم

آموزش خط چشم پانک


پانک سبکی از آرایش است که مناسب طرفداران راک اند رول بوده و در آن چشم ها برجسته و لب ها نیز برجسته می شوند. این آرایش هیچ محدودیتی نداشته و در آن می توان از رنگ های تیره و روشنی کمک گرفت. البته امروزه بسیاری از افراد ترجیح می دهند که یا آرایش چشم خود را پررنگ نشان دهند و یا آرایش لب ها و گونه ها را برجسته کنند. اما در سبک پانک هیچ محدودیتی وجود نداشته و در صورت تمایل می توانید چشم ها را خط چشم کشیده و روی لب ها نیز یک رژ لب قرمز پررنگ بزنید.
در این مقاله به آرایش پانک بیشتر پرداخته می شود، البته در این مقاله خط چشم های مربوط به این سبک بررسی شده و در تصمیم گیری به انتخاب یک سبک خط چشم یا آرایش کمک می شود. برای این آرایش چشم می توان از خط چشم مایع یا جامد بهره برده و خط چشم ضخیم و زیبا که به چشم ها حالت می دهد را مانند تصاویر زیر کشید.
توجه داشته باشید که خط چشم در این نوع میکاپ، آرایش کلیدی بوده و صحیح کشیدن آن زیبایی آرایش شما را تضمین کرده و عدم تناسب آن با چشم ها، آرایش زیبای شما را به راحتی از بین می برد. پس مداد یا خط چشمی که استفاده از آن برای شما راحت تر است را قبل از هر کاری انتخاب کنید. البته لازم به ذکر است که خط چشم مایع به چشم ها حالت بهتری می دهد پس بهتر است توانایی کشیدن خط چشم را با انواع مایع آن به دست آورده و با کشیدن خطوطی ظریف و دقیق آرایش خود را تضمین کنید. نکته قبل ذکر دیگر رنگ خط چشم است که در آرایش پانک باید به رنگ مشکی باشد. البته در صورت تمایل می توانید از رنگ های دلخواه دیگر هم کمک بگیرید.
در طراحی پانک می توان خط چشم را به حالت های مختلفی کشید، اگر به دنبال آرایش ساده ای هستید، می توانید از انواع ساده آن یعنی تایت لاینینگ که در زیر نشان داده شده کمک گرفته و اگر به دنبال یک آرایش غلیظ هستید، می توانید از خط چشم های دلخواه دیگری بهره ببرید.

خط چشم برای چشم های طبیعی

 

آموزش خط چشم



با استفاده از یک دست خود ابرو پلک را نگه داشته و با استفاده از دست آزاد دیگر خود از قسمت داخلی چشم ها تا قسمت خارجی آن ها یک خط صاف، ظریف و زیبا بکشید. برای کشیدن این خط چشم فشار زیادی به چشم وارد نکنید.

خط چشم تایت لاینینگ

 

آموزش خط چشم



در این جا کافیست خط چشم را روی خط رویش مژگان کشیده، این کار را از وسط پلک شروع و هر چقدر که به قسمت بیرونی چشم ها نزدیک تر می شوید، خط چشم خود را ضخیم تر کنید. سپس با استفاده از یک مداد قسمت داخلی پلک ها که به سمت چشم ها هستند را تیره کنید. این کار باعث می شود که مژه های بدون داشتن آرایش زیادی بلند وو پر پشت به نظر بیایند.

خط چشم دراماتیک

 

آموزش خط چشم



در آرایش دراماتیک خط چشم را کمی بلند تر از معمول کشیده و به انتهای آن که در امتداد مژه هاست کمی حالت و انحنا دهید. دقت داشته باشید که این نوع خط چشم باید از باریک به قطور باشد و در قسمت انتهای چشم ها از بقیه جاها ضخیم تر به نظر برسد.
آرایش پانک برای همه نوع چشم و هر نوع سلیقه ای مناسب بوده و هر خانم و یا دختر خانم جوانی می تواند آن را امتحان کند.

 

برای مشاهده ویدیو آموزش آرایش چشم اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 11 اسفند 1394 - 17:18:00
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: