چهارشنبه 12 اسفند 1394 - 01:04:10

سشوار مو

نحوه ی درست سشوار کردن موها

10 قانون پس از سشوار کشیدن موها

سشوار مو



به طور قطع بسیاری از خانم ها موهای خود را روزانه، شسته، سشوار کشیده و حالت می دهند. اما در بسیاری از مواقع سشوار کشیدن کافی نبوده و حالت دلخواه را به وجود نمی آورد. گاهی اوقات نیز هدف از سشوار کردن، صاف کردن موهاست ولی این اتفاق نیفتاده و موها وز و بی حالت می شوند.
در بسیاری از مواقع نیز سشوار کشیدن حالت زیبایی به موها می دهد ولی این حالت به سرعت از بین می رود. با توجه به مسائل گفته شد و با توجه به محدودیت وقت بسیاری از خانم ها در آرایش و حالت دادن موها در این مقاله 10 نکته ذکر شده است تا هر خانم خوش ذوقی بتواند به حالت دلخواه موهای خود دست یابد.

1. برای شستن موها از یک شامپوی پاک کننده چربی استفاده کنید. این نوع شامپو، چربی موها را گرفته و بدون از بین بردن چربی های حیاتی موها به شما کمک می کند تا در سشوار کشیدن نیز با مشکلات عدیده ای روبرو نشوید.

2. استفاده از کاندیشنر به موها حالت داده و آن ها را نرم و عاری از وز می کند. ولی دقت داشت باشید که کاندیشنر یا نرم کننده مناسب موها خود را به ریشه موها نزده و آن را تنها به ساقه و قسمت انتهایی موها بزنید. زیرا قسمت انتهایی موها از بقیه قسمت های آن خشک تر بوده و با این کار شما به این قسمت حساس کمک می کنید تا بدون چرب شدن، مواد غذایی لازم را به دست آورند. همچنین این کار انتهای موها که با سشوار کشیدن خشک تر می شود هم تقویت می کند.

3. تا جای ممکن از ژل مو و اسپری های مو کمتر استفاده کنید. زیرا هرچه قدر میزان استفاده شما از این محصولات کمتر باشد، کمتر وز شده و یا چرب می شوند وسشوار کشیدن آن ها نیز ساده تر می شود.

4. برای خواب از رو بالشتی های ابریشمی استفاده کرده و یا دور موها خود یک روسری ابریشمی ببندید. این کار باعث می شود که موهای سشوار کشیده شما حالت خود را دیرتر از دست داده و از شکستگی موها نیز جلوگیری می شود.

5. برای فر کردن موهای خود ابتدا آن ها را سشوار کشیده و سپس با کمک یک بابلیس 1 تا 5/1 سانتی دسته های باریکی از مو را در دست گرفته و تنها با کمی تلاش به آن ها حالت دهید.

دقت داشته باشید که سشوار کشیدن به شما کمک می کند تا کاری که ساعت ها زمان نیاز دارد را در عرض چند دقیقه کوتاه به پایان برسانید.

6. قبل از خواب روی ریشه موها خود یک اسپری شامپوی خشک بزنید. این کار چربی روی ریشه ها را گرفته و قبل از این که این چربی ها به چشم بیایند آن ها را از بین می برد.

7. برای این که حجم و حالت موها را بتوانید حفظ کنید، قبل از خواب آن ها را به صورت یک تاپ نات در بالای سر به صورت کاملا شل ببندید. دقت داشته باشید که موها را سفت نبندید تا به ریشه آن ها آسیب وارد شود.از کش موی مناسبی نیز استفاده کرده و از کش موهای محکم و یا انواعی از آن ها که روی موهای سشوار کشیده شما رد می اندازند را کنار بگذارید.

8. بری دادن حجم بیشتر به موها سر خود را پایین آورده و موهای تان را روی هوا کمی پوش دهید. برای این کار می توانید از یک شانه دندانه درشت کمک بگیرید. این کار به موها کمک می کند تا حجم بیشتری داشته و به صورت طبیعی حجم آن ها را بیشتر نشان می دهد.

9. قسمت های سشوار کشیده شده که خراب شده و یا حالت خود را از دست داده اند را با کمک تزئینات مربوط به مو بپوشانید.

10. برای فر کردن موها، ابتدا آن ها را دور بیگودی پیچیده و با استفاده از یک حرارت کم سشوار به آن ها حالت ببخشید. سپس آرایش خود را انجام داده، لباس خود را پوشیده و سپس بیگودی ها را باز کنید تا فرهای زیبایی داشته باشید.

 

جهت مشاهده فیلم براشینگ مو به روش ردرولی کلیک کنید

 


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 12 اسفند 1394 - 20:27:02
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: