شنبه 14 فروردین 1395 - 07:54:05

ماسک پوست ضدپیری

ماسک ضدپیری پوست

ماسک پوست با مواد طبیعی


قبل از درک آن که بالا رفتن سن می تواند روی شما هم تاثیر بگذارد، متوجه این موضوع شده و در گوشه های لب، روی پیشانی و در کناره های چشم با خطوطی روبرو شده و متوجه می شوید که افزایش سن روی شما هم می تواند تاثیر بگذارد. حال سوالی که مطرح می شود این است که چگونه می توان در برابر این موضوع مقاومت کرده و تا جای ممکن این پروسه را به تعویق انداخت. خوشبختانه روش های زیادی برای این موضوع وجود داشته و محصولات شیمیایی و طبیعی زیادی برای این امر توصیه می شوند. در این مقاله نیز به چندین روش طبیعی و چند ماسک پوست طبیعی که در کاهش روند این موضوع می توانند کمک کنند، پرداخته شده است. این ماسک ها نه تنها به شما کم می کنند تا اثرات بالا رفتن سن را از بین ببرید، بلکه توناژ آن را یکدست کرده و رنگ پوست شما را به زیبایی هر چه تمام تر در می آورند. یکی دیگر از مزایای این ماسک ها نیز این است که کاملا طبیعی هستند و هیچ گونه عوارضی ندارند. این ماسک ها بسیار ارزان بوده و همه مواد آن ها در دسترس همگان قرار دارد.

1. ماسک ضدپیری پوست کاکائو و شیر

این ماسک یکی از بهترین ماسک های موجود در این امر بوده و تنها مواد مورد نیاز در آن شیر و کاکائو می باشد. برای به دست آوردن این ماسک کافیست شیر و کاکائو را با یکدیگر ترکیب کرده و خمیر نرمی به دست آورید. سپس صورت را شسته و از هرگونه آلودگی پاک کنید. ماسک را روی صورت گذاشته و پس از 10 دقیقه بشویید. ترکیب کاکائو و شیر مانند یک لایه بردار بوده و علاوه بر نرمی و جوانسازی پوست، باعث درخشش آن نیز می گردد.

2. ماسک ضدپیری پوست عسل و بلغور جو

برای به دست آوردن این ماسک به میزان مساوی عسل و بلغور جو را با یکدیگر ترکیب کرده و خمیر یکدستی به وجود آورید. سپس آن را روی صورت مالیده و پس از 20 دقیقه صورت خود را با آب گرم شسته و از نتیجه به دست آمده لذت ببرید.

3. ماسک ضدپیری پوست ترکیب بلغور جو و شیر پر چرب

ابتدا 4 قاشق بلغور جو را با یک فنجان شیر جوشانده و صبر کنید تا خنک شود. سپس یک قاشق غذاخوری روغن زیتون به آن اضافه کنید. می توانید در این محله از روغن بادام هم استفاده کنید. سپس تمام مواد را با یکدیگر مخلوط کرده و پس از آن که خمیر یک دستی به دست آوردید، آن را روی صورت مالیده و پس از 30 دقیقه با آب بشویید. این ماسک پوست شما را روشن کرده و از بروز چروک روی آن نیز جلوگیری می کند.

4. ماسک ضدپیری پوست سیب و سیب زمینی

ابتدا کمی سیب و کمی سیب زمینی را رنده کرده و آن ها را با یکدیگر ترکیب کنید تا به یک خمیر یکدست برسید. این ماسک را روی صورت زده، 15 تا 20 دقیقه صبر کنید و سپس بشویید. این ماسک خطوط چهره را به سرعت از بین برده و از بروز چروک هم جلوگیری می کند.

5. ماسک ضدپیری پوست بلوبری و روغن هسته انگور

ترکیب بلوبری و روغن دانه انگور ماسک مناسبی برای از بین بردن علائم پیری بوده و برای آن نیز تنها نیاز به 4/1 فنجان بلوبری و یک و نیم قاشق روغن هسته انگور می باشد. برای به دست آوردن این ماسک کافیست این مواد را با هم ترکیب کرده و آن را روی صورت قرار دهید. پس از 10 دقیقه نیز آن را با آب شسته و با پوست سالم و با طراوتی روبرو شوید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: