جمعه 21 اسفند 1394 - 21:58:15

نکات آرایش لب

آرایش لب ها

10 نکته مهم برای استفاده از رژلب

نکات آرایش لب



شاید زدن رژ لب یکی از ساده ترین قسمت های آرایش صورت به نظر برسد. این در حالی است که یافتن رژ لب مناسب، آرایش صحیح لب ها و تناسب آن با آرایش صورت نکات ظریفی دارد که عدم رعایت هر کدام از این نکات ریز و بی اهمیت ممکن است زیبایی کل آرایش را از بین ببرد.
در این مقاله به بررسی نکات ظریف و در عین حال کاربردی آرایش لب ها و استفاده صحیح از رژ لب پرداخته شده است.

نکته شماره 1 آرایش لب

در استفاده از رژ لب قرمز بهتر است اطراف لب ها و دهان را با استفاده از کانسیلر روشن کرده و لکه های این ناحیه را از بین ببرید. زیرا رژ لب قرمز تمام تمرکز صورت را روی لب ها جمع کرده و به همین دلیل تمیز و یکدست بودن پوست اطراف دهان از اهمیت بیشتری برخوردار است. همچنین با کمی تیره کردن قسمت مرکزی لب ها، می توان برجستگی بیشتری به آن ها بخشید.

نکته شماره 2 آرایش لب

قبل از زدن رژ لب روی لب ها را با استفاده از کانسیلر پوشانده و تیرگی و لکه های موجود در لب ها را با این کار از بین ببرید. این کار به شما کمک می کند تا پس از زدن رژ لب، لب های خوش رنگ تری داشته باشید. البته بهتر است از کانسیلر سفید رنگ استفاده نکنید و از برندی که همرنگ پوست خودتان است، کمک بگیرید.

نکته شماره 3 آرایش لب

برای برجسته کردن لب ها کافیست از یک کرم لب استفاده کرده و کمی لب ها را چرب کنید. سپس روی لب ها سایه چشم براقی زده و رژ لب را بیشتر در مرکز لب ها بمالید. سپس لب بالا و پایین را روی هم مالیده و رژ لب و سایه براق را خوب با هم ترکیب کنید.

نکته شماره 4 آرایش لب

اگر رژ لب شما خیلی زود ریخته و یا از بین می رود کافیست روی آن کمی پنکک زده و یک دستمال کاغذی را در بین لب های خود فشار دهید. سپس بار دیگر رژ لب را مالیده و بار دیگر دستمال کاغذی را با لب های خود کمی فشار دهید. با این کار چربی و رنگ اضافی لب ها از بین رفته و ماندگاری رژ لب شما تضمین می شود.

نکته شماره 5 آرایش لب

رژ لب های مات خطوط لب را بیشتر نشان می دهند پس بهتر است روی آن ها از برق لب استفاده کرده و برای حفظ خاصیت مات بودن لب ها، از برق لب بی رنگ و بدون اکلیل کمک بگیرید. سپس برق لب را پاک کرده و بار دیگر با استفاده از یک فرچه آرایشی رژ لب خود را بزنید. با این کار لب ها براق تر و در عین حال زیباتر دیده خواهند شد.

 

نکات آرایش لب

 

 

نکته شماره 6 آرایش لب

اگر لب های شما خیلی بزرگ هستند و می خواهید آن ها را کوچک تر نشان دهید، کافیست با استفاده ازکانسیلر به مقدار لازم از لب های خود کاسته و با مداد همرنگ رژ لب تان آن ها را کوچک تر بکشید. سپس رژ لب را بیشتر در مرکز لب ها زده و آن را کمی هم در اطراف پخش کنید.

نکته شماره 7 آرایش لب

برای زدن رژ لب از فرچه مخصوص این کار و یا انگشتان خود کمک بگیرید تا رنگ لب هایتان زیباتر دیده شود. به خصوص در قسمت مرکزی لب ها که تیره تر هستند رژ لب را خوب پخش کنید تا همه سطح لب ها یکدست دیده شود.

نکته شماره 8 آرایش لب

اگر رژ لبی خریده اید که توناژ سردی دارد و شما می خواهید که توناژ رنگ آن گرم باشد، کافیست پس از آن که این رنگ رژ لب را روی لب ها مالیدید، از کمی برق لب رنگی با توناژ گرم استفاده کنید. در صورتی که از برق لب اسفتاده نمی کنید هم کافیست روی لب های خود کمی کرم برنزه بمالید.

نکته شماره 9 آرایش لب

هنگام استفاده از خط لب دقت داشته باشید که رنگ آن با رژ لب تان تضاد زیادی نداشته و به خوبی با یکدیگر ترکیب شوند. این کار به شما کمک می کند تا حالت زیبایی به لب های خود داده و مورد تحسین همگان قرار گیرید.

نکته شماره 10 آرایش لب

برای داشتن یک رژ لب زیبا که از لب هایتان بیرون نزند کافیست از یک فرچه آرایشی کوچک استفاده کرده و به لب های خود حالت زیباتری ببخشید. به خصوص در استفاده از رژ لب های قرمز و یا رژ لب های با توناژ تیره تر این نکته را حتما رعایت کنید.

 

 

برای مشاهده فیلم آموزش رژلب طرح دار اینجا کلیک کنید.

فیلم آرایش لب

 


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: