چهارشنبه 26 اسفند 1394 - 09:34:52

تیرگی زیر چشم

درمان تیرگی زیر چشم

از بین بردن تیرگی زیر چشم

از بین بردن تیرگی زیر چشم



اگر از آن دسته خانم هایی هستید که تیرگی هایی در زیر چشم تان وجود دارد باید بدانید که امروزه این امر کاملا طبیعی بوده و به دلیل استرس، کم خوابی یا بدخوابی ، نداشتن رژیم غذایی مناسب، کمبود ویتامین و استفاده بیش از حد تلفن همراه و یا کامپیوتر تیرگی زیر چشم به وجود آمده است.
گاهی اوقات چشم ها به خودی خود زیبا هستند ولی به دلیل وجود این دایره ها و تیرگی ها در زیر آن ها، زیبایی آن ها تحت الشعاع قرار می گیرد. پس اگر با چنین مشکلی مواجه بوده و به جای استفاده از لوازم آرایشی تصمیم به حل مشکل خود به طور کاملا طبیعی دارید می توانید از این مقاله کمک بگیرید.
در این مقاله با معرفی روغن بادام به عنوان یکی از موثرترین روش های درمانی پرداخته ایم.

• از آن جایی که روغن بادام سرشار از ویتامین E می باشد برای درمان بسیاری از بیماری های پوستی مناسب بوده و در صورتی که در زیر چشم هایتان تیرگی وجود دارد کافیست با انگشت خود کمی روغن بادام در زیر چشم هایتان بمالید. سپس اطراف چشم را به آرامی ماساژ داده و به گردش بهتر خون در این نقطه کمک کنید. انجام این کار در شب و قبل از خواب بهتر است زیرا در این زمان بدن به خواب رفته و ریلکس می شود.

• 1 قاشق چایخوری عسل را به یک قاشق چایخوری روغن بادام اضافه کرده و ترکیب آن دو را در اطراف چشم های خود بمالید. این کار را هر شب انجام دهید تا به نتیجه بهتری دست یابید. این ماسک طبیعی تیرگی اطراف چشم ها را به آهستگی از بین می برد. پس باید کمی صبور باشید.

• کمی شیر را با یک قاشق چایخوری روغن بادام ترکیب کرده و با استفاده از یک پنبه آرایشی بهداشتی آن را دور چشم ها بمالید. سپس پنبه را به مدت 10 دقیقه روی چشم های بسته خود قرار داده و پس از 5 تا 10 دقیقه دیگر باز هم این کار را انجام دهید. این کار علاوه بر از بین بردن تیرگی زیر چشم، قرمزی آن و یا مشکلاتی که به دلیل آلرژی روی چشم ها به وجود می آید هم از بین می برد.

• گاهی اوقات به دلیل مصرف کم مایعات پوست خشک و بی حالت می شود. در این صورت برای متعادل کردن و طراوت بخشیدن به پوست باید از روغن بادام کمک بگیرید.

• 1 قاشق چایخوری روغن بادام را با 1 قاشق روغن زیتون مخلوط کرده و به صورت دایره وار دور چشم ها ماساژ دهید. این کار را قبل از خواب انجام داده و از تاثیر سریع آن لذت ببرید. این ماسک در عرض یک هفته کوتاه مشکل تیرگی زیر چشم ها را حل می کند.

• یک سیب زمینی متوسط را رنده کرده و خمیری تشکیل دهید. سپس 1 قاشق روغن بادام به آن اضافه کرده و آن دو را خوب ترکیب کنید. سپس آن را روی چشم ها قرار داده و 10 تا 15 دقیقه صبر کنید. بعد از آن که ماسک را از روی صورت برداشتتید چشم ها و اطراف آن ها را با روغن زیتون ماساژ دهید.

• برای این که زیبایی چشم های خود را حفظ کنید کافیست به اندازه کافی خوابیده و نگران هرگونه دایره سیاه و یا تیرگی در اطراف چشم ها هم نباشید.

• همیشه از عینک آفتابی استفاده کرده و صرف نظر از صبح یا غروب عینک آفتابی خود را همیشه به همراه داشته باشید.

انجام روزانه این کارها و استفاده از این ماسک ها به شما کمک می کند تا هر چه زودتر از تیرگی زیر چشم نجات پیدا کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: