پنجشنبه 27 اسفند 1394 - 10:06:14

رنگ مو آمبره قرمز

رنگ مو آمبره

رنگ مو آمبره قرمز

رنگ مو آمبره قرمز



رنگ مو آمبره مشابه بلیاژ موها را به دو یا چند دسته تقسیم کرده و در آن سمت روی سر به یک رنگ و قسمت ساقه و انتهای موها به رنگ دیگری در آورده می شوند. این مدل رنگ مو بسیار زیبا بوده و با استفاده از آن می توان بدون این که به ریشه موها آسیب رساند به رنگ موی زیبایی دست یافت.
به طور کلی رنگ کردن موها باعث به وجود آوردن تغییر در آن ها شده و به خصوص اگر موهای مشکی دارید، امبره آن ها ، زیبایی خاص خود را دارد و می توان با رنگی چون قرمز ظاهر کاملا متفاوت و زیبایی به موها داد. البته ترکیب رنگ های دیگری نیز می توان با رنگ قرمز به دست آورد که این امر کاملا به سلیقه خود شما و یا توصیه متخصص رنگ موی تان بستگی دارد.
در این مقاله به این موضوع بیشتر پرداخته شده و نکات مهمی در آمبره کردن موها بیان شده است.

اگر تصویری از چند رنگ مو آمبره به خانم ها نشان دهید و از آن ها بخواهید یکی از این تصاویر را انتخاب کنند، مطمئنا یکی از محبوب ترین انتخا ب آن ها رنگ مو آمبره قرمز خواهد بود. زیرا همان طور که می دانید هنرمندان و ستارگان زیادی موهای خود را به این رنگ زیبا در آورده و آن را تبدیل به یک رنگ هیجان انگیز می کنند. این رنگ موی خاص فرد را خاص نشان داده و در کنار ظرافت زنانه به وی ظاهری جذاب و جسور به فرد می بخشد. زیرا این رنگ مو روی موها نیاز به جسارت داشته و بی شک انجام آن دیگران را به تحسین وا می دارد.

 

رنگ مو آمبره قرمز

 

هنگامی که شما درباره این رنگ موی متفاوت خود تصمیم گرفتید، درباره چند نکته نیز باید دقت به عمل آورید. ابتدا باید سالن آرایشی را انتخاب کنید که از مهارت کافی بای انجام این کار برخوردار بوده و چنین سرویسی را به بهترین شکل ممکن ارائه دهند. همچنین باید از رنگ مو و مواد و محصولاتی استفاده شود که کیفیت لازم را داشته و از استاندارد های جهانی پیروی کنند. همچنین توصیه می شود که قبل از شروع کار به متخصص رنگ موی خود رنگ مورد نظر خود را بگویید و یا برای این که دقیق تر عمل کرده باشید تصویری از مدل مو  مد نظر خود را به وی نشان داده و رنگ موی دلخواه خود را به این صورت به وی نشان دهید.

همیشه به خاطر داشته باشید که برای مراقبت از رنگ مو، این کار را از همان لحظه ای که موها را رنگ می کنید باید شروع کنید. زیرا رنگ قرمز به سرعت از بین رفته و یا تیره و مات می شود. دقت داشته باشید که موها را تا 48 ساعت نشویید. شکستن این قانون باعث از بین بردن رنگ موی شما خواهد شد. همچنین اگر موهای خود را در معرض آفتاب قرار ندهید رنگ روی آن مدت زمان بیشتری روی سر باقی می ماند. همچنین از مصرف محصولات آرایشی بهداشتی که شیمیایی هستند بر روی موهای خود بپرهیزید.

 

 

برای مشاهده فیلم آموزش رنگ مو آمبره اینجا کلیک کنید.

فیلم رنگ مو آمبره


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: