شنبه 22 اسفند 1394 - 01:39:49

پاک کردن رنگ مو

پاک کردن رنگ مو

روش های پاک کردن رنگ مو

آموزش پاک کردن رنگ مو



اگر به تازگی موهای خود را رنگ کرده و از رنگ موی به دست آمده لذت نمی برید می توانید با استفاده از چند روش ساده آن را از روی موهایتان پاک کنید. پاک کردن رنگ موی ناخواسته و یا طبیعی تر نشان دادن رنگ مو مستلزم استفاده از روش های مناسبی است که در انجام هر کدام از این روش ها می بایست دقت کافی داشته باشید.
در ادامه به بررسی چند راهکار برای پاک کردن رنگ مو پرداخته شده است.

1. دکلره

یکی از روش های مرسوم برای پاک کردن رنگ مو از روی موها استفاده از دکلره کردن آن هاست که یکی از خشن ترین روش های ممکن نیز می باشد. البته از آن جایی که این روش به مو آسیب می رساند بهتر است آن را به عنوان مرحله آخر کار در نظر گرفته و قبل از آن روش های ساده تر دیگری را امتحان کنید. زیرا درست است که دکلره کردن موها از هر روش دیگری موثرتر است ولی این روش شیمیایی در پروسه پاک کردن رنگ مو به موها نیز آسیب می رساند.

2. شامپو ضد شوره

جالب است بدانید که شامپوی ضد شوره یکی از بهترین گزینه ها برای پاک کردن رنگ موست. این شامپو روی رنگ موهای نیمه دائم هم تاثیر دارد و با چند بار شستن موها نتیجه حاصل می گردد. البته به خاطر داشته باشید که همزمان با شامپوی ضدشوره از کاندیشنر هم استفاده کنید، زیرا این شامپو موها و کف سر را خشک می کند.

3. پاک کردن رنگ مو با استفاده از ویتامین ث

این روش روی رنگ موهای نیمه دائم تاثیر زیادی دارد. برای انجام این روش کافیست چند قرص ویتامین ث را در شامپو حل کنید. (به ازای هر mg1000، 1 تا 2 قرص نیاز دارید) همچنین می توانید از 1 تا 2 گم پودر ویتامین ث استفاده کنید ولی تاثیر قرص بیشتر است. قرص هایی که از قبل کوبیده اید را با شامپو مخلوط کرده و روی موهای رنگ شده بمالید. دقت داشته باشد که همه موها پوشانده شده باشند. این مخلوط را حداکثر به مدت 20 دقیقه روی سر قرار داده و سپس با آب بشویید.

4. نمک حمام

به دلیل وجود سدیم بی کربنات در نمک حمام می توان رنگ موهای ناخواسته را با کمک آن از بین برد. به خصوص رنگ موهای نیمه دائم با استفاده از نمک حمام به سرعت پاک می شوند. برای پاک کردن رنگ مو به این روش کافیست داخل ظرفی آب ریخته و به آن کمی نمک اضافه کنید، سپس موها را با استفاده از این آب و نمک شسته و تا جای ممکن صبر کنید. اگر رنگ موی شما دانه های رنگی جذب نشده داشته باشد، با شستن موها شاهد ریختن این دانه های رنگی خواهید بود. این یک روش ساده و قابل انجام برای هر فرد می باشد.

5. کالر ریموور

این محصولات در دسترس همگان قرار داشته و برای از بین بردن رنگ موی دائم به کار می روند. به طور کلی دو نوع ریموور رنگ مو وجود دارد: کاهش دهنده رنگ مو و از بین برنده آن. کاهش دهنده رنگ مو آسیب کمتری به موها رسانده و پاک کننده رنگ مو مانند دکلره کردن موها ممکن است باعث آسیب رساندن به موها شود. البته کاهش دهنده رنگ مو هم باید با دقت مصرف شده و رنگ اصلی موها با استفاده از آن از بین نرود.

برای پاک کردن رنگ مو نیازی به استفاده از روش های گران قیمت نبوده و با استفاده از روش های ساده و کاربردی بالا می توان این کار را انجام داد. البته دقت داشته باشید که برای پاک کردن رنگ مو به موهای خود آسیب نرسانده و پس از پایان کار نیز از کاندیشنر استفاده کنید تا موها نرم و لخت شوند.

 

 

برای مشاهده فیلم آموزش پاک کردن رنگ مو مشکی اینجا کلیک کنید.

فیلم پاک کردن رنگ مو مشکی


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: