شنبه 22 اسفند 1394 - 01:52:03

نکات رنگ کردن مو

نکات رنگ کردن مو

جلوگیری از لک شدن پوست هنگام رنگ کردن مو

محافظت از پوست در برابر رنگ مو

جلوگیری از لک شدن پوست در رنگ کردن مو



رنگ کردن موها لذت خاصی دارد که گاهی اوقات این لذت با لک شدن صورت، لباس و یا پوست از بین می رود. به همین دلیل در  این مقاله به این موضوع بیشتر پرداخته شده و سعی بر آن است که با راهکارهای ارائه شده از به وجود آمدن هرگونه لک جلوگیری شود.

رنگ کردن مو بدون لکه روی پوست

در بسیاری از مواقع خانم ها ترجیح می دهند که موهای خود را در منزل رنگ کنند. اما بسیاری نیز از لک شدن پوست خود هراس داشته و نمی دانند که به چه صورت از این مساله جلوگیری کنند. البته این لکه ها دائمی نیستند و در نهایت پس از چند روز از بین می روند ولی می توان به طور کلی از این لکه ها اجتناب ورزیده و با استفاده از راهکارهای زیر رنگ مویی زیبا و بدون هیچ گونه پس دادنی به دست آورد.

1. موهای خود را نشویید.

در روزی که می خواهید موهای خود را رنگ کنید آن ها را نشسته و شامپو نزنید. زیرا چربی های طبیعی روی مو باعث جلوگیری از هرگونه لکه روی موها شده و همچنین به شما کمک می کنند تا موهای سالم تری داشته باشید. چربی روی پوست هم به همین صورت عمل کرده و حتی اگر لکه ای هم ایجاد شود پس از شستن سریع از بین می رود. بنابراین موهای خود را 1 تا 2 روز بعد از آخرین استحمام و 2 تا 3 ساعت پس از آخرین شستشوی صورت رنگ کنید.

2. وازلین

یکی از بهترین و کاربردی ترین کرم هایی که در همه خانه ها وجود دارد، وازلین است. وازلین کاربردهای زیادی دارد که یکی از این کاربرد های مالیدن آن روی پوست و جلوگیری از بروز هر نوع لکه است. وازلین حاوی مرطوب کننده بوده و به دلیل چربی هایی که در خود دارد تاثیر رنگ مو را از بین برده و در رنگ کردن موها پوستی زیبا و بدون لکه به وجود می آورد.
برای استفاده از این محصول مقداری زیادی کرم را روی پیشانی و تا خط رویش موها مالیده و دقت داشته باشید که وازلین به موها مالیده نشود.

3. پنبه

برای این که پوست لک نشود کافیست با کمک پنبه آغشته به کرم رنگ موهای روی پیشانی یا روی پوست را به سرعت پاک کنید. پنبه رنگ مو را به خود جذب کرده و به شما کمک می کند تا رنگ موی تمیزی داشته باشید.

4. روغن زیتون

اگر می خواهید از محصولات طبیعی استفاده کنید می توانید از روغن زیتون که خود یک کرم مرطوب کننده طبیعی است کمک بگیرید. برای استفاده از روغن زیتون کافیست با کمک یک فرچه سر تخت آن را روی پیشانی و تا خط رویش موها مالیده و این کار را تا گوش ها ادامه دهید.

5. روغن بچه

روغن بچه روغن بسیار ملایم ولی بسیار موثر در از بین بردن لکه ها است. بهترین نکته در استفاده از روغن بچه هم امکان استفاده از آن روی هرگونه پوست حساسی است که خود یک مزیت بزرگ می باشد.

 

 

برای مشاهده کلیپ آموزش رنگ کردن مو اینجا کلیک کنید.

فیلم آموزش رنگ مو


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: