سه شنبه 03 فروردین 1395 - 10:56:44

آرایش لب فویلی

آرایش لب

آموزش تصویری آرایش لب فویلی

آرایش لب فویلی



آرایش لب ها خود هنری است که هر کسی توانایی انجام آن را نداشته و نیاز به تبحر و تجربه دارد. البته کسانی که از ریسک کردن نهراسیده و به دنبال تجربه کار های جدید هستند هم می توانند کم کم به تبحر لازمه برای انجام هر گونه آرایشی دست یابند. به خصوص در حال حاضر که انواع مختلفی از میکاپ ها هر روزه معرفی می شود این امر به یک موضوع قابل توجه تبدیل شده و با انجام آرایش های مختلف می توان در هر شرایطی و با توجه به موقعیت های مختلف زیبایی خود را هر چه بیشتر نشان دهید.

وسایل مورد استفاده در آرایش لب فویلی
این آرایش نیاز به وسایل گران قیمت و پیچیده ای نداشته و به سادگی قابل انجام می باشد.
• کانسیلر
• سایه سفید براق
• هایلایتر کرم
• برق لب بی رنگ
• کرم پودر
• پنکک

نحوه انجام آرایش لب فویلی

مرحله اول آرایش لب فویلی

 

آموزش آرایش لب فویلی

 

ابتدا روی لب ها کرم پودر زده و با این کار لب ها را بی رنگ کنید. البته بهتر است که ابتدا روی لب ها مرطوب کننده زده و سپس کرم پودر به کار برید. پس از کرم پودر نوبت استفاده از برق لب است. برای این کار روی تمام قسمت های لب برق لب مالیده و لب ها را برای آرایش فویلی خود آماده می کنید.

مرحله دوم آرایش لب فویلی

 



در این مرحله با استفاده از یک هایلایتر کرم تمام سطح لب را بپوشانید. برای انجام بهتر این کار می توانید از انگشتان خود کمک گرفته و هایلایتر را در تمام سطح لب به صورت یک لایه نازک پخش کنید. اگر هایلایتر کرم هم ندارید می توانید به جای آن از یک سایه مات به عنوان بیس کار خود استفاده کنید.

مرحله سوم آرایش لب فویلی

 

آموزش آرایش لب فویلی



سپس از یک سایه سفید و یا کرم رنگ براق کمک گرفته و آن را در مرکز لب پایینی بمالید. این مرحله نیاز به تمیز بودن ندارد زیرا سایه در مرحله بعد روی کل لب پخش می شود.

مرحله چهارم آرایش لب فویلی

 

آموزش آرایش لب فویلی



حال با استفاده از انگشتان خود محصولاتی که روی لب ها مالیده اید را به خوبی پخش کرده و لب ها را به یک سطح صاف و صیقلی تبدیل کنید. برای تمیز کردن اطراف لب ها و برای بهتر نشان دادن آرایش کافیست با استفاده از یک فرچه آرایشی کوچک و یا کناره های انگشتان قسمت های پخش شده و یا نا مرتب را پاک کنید. سپس روی لب ها پنکک زده و مانداری رژ لب خود را بالا ببرید.

مرحله پنجم آرایش لب فویلی

 

آموزش آرایش لب فویلی



در این مرحله از برق لب استفاده کرده و با استفاده از برق لب حالت زیباتری به لب ها ببخشید. در صورتی که برق لب بی رنگ در دسترس خود ندارید کافیست از یک برق لب کمرنگ به همراه سایه چشم طلایی روی قسمت وسطی لب ها استفاده کنید تا لب های برجسته و زیباتری داشته باشید.

مرحله نهایی آرایش لب فویلی

 

آرایش لب فویلی



در این مرحله کار شما به پایان رسیده است. این آرایش هم مناسب روز و هم مناسب شب بوده و بدون هزینه و وقت زیادی می توان به آن دست یافت. 

 

 

برای مشاهده کلیپ آموزش رژلب هفت رنگ اینجا کلیک کنید.


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 03 فروردین 1395 - 12:18:27
عالی بود
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: