سه شنبه 24 فروردین 1395 - 19:35:08

رژلب بهاری

13 رنگ رژ لب بهاره

رژلب بهاری 

 رنگ رژ لب 
 

با نزدیک شدن فصل بهار و جوانه زدن درختان و شکوفه کردن گل های زیبا در طبیعت، میل به زیبایی در انسان نیز بیشتر شده و سعی میکند تا با روش های مختلف خود را با زیبایی محیط پیرامون هماهنگ کند. یکی از محبوب ترین ابزار برای به دست آوردن زیبایی بیشتر در بین خانم ها استفاده از رژلب بهاری مختلف با رنگ های مختلف می باشد.
در این مقاله از سایت رژلب  به بررسی چند رنگ رژ لب زیبا که در فصل بهار چهره هر خانم را زیباتر نشان می دهد، پرداخته شده است.


1.رژلب بهاری قرمز آتشین


رژ قرمز 

یکی از محبوب ترین رنگ رژ لب در بین خانم ها رنگ قرمز است که برای بهار نیز بسیار مناسب است.

2. رژلب بهاری صورتی مایل به بنفش


رژ صورتی بنفش 

اگر به دنبال رنگ خاص تری هستید، می توانید لب های خود را به این رنگ صورتی زیبا در آورده و با کمرنگ یا پررنگ زدن آن آرایش خود را مخصوص روز یا شب کنید.

3.  رژلب بهاری نود


 

رژلب نود
 

رنگ نود  به خصوص برای خانم هایی که لب های لکه دار و یا تیره ای دارند یک قسمت مهم از آرایش محسوب می شود. زیرا کمرنگ بودن و یا تیره بودن بیش از اندازه آن آرایش شما را کاملا به هم می ریزد.

4.  رژلب بهاری نارنجی


رژلب نارنجی

یکی از زیباترین رژ لب هایی که در فصل بهار می توان از آن استفاده کرد، رنگ نارنجی روی لب هاست. البته در صورتی که تصمیم دارید، لب های خود را به رنگ نارنجی در آورید، بهتر است بقیه آرایش خود را ساده تر انجام دهید.

5.  رژلب بهاری هندوانه ای

رژلب هندوانه ای 

ترکیبی از رنگ قرمز و صورتی است که برای فصل بهار بسیار مناسب بوده ورژ هندوانه ای به ظرافت چهره می افزاید.

6.  رژلب بهاری یاسی


رژلب یاسی

رنگ یاسی رنگ بهار است زیرا در این فصل گل ها به این رنگ زیبا در آمده و با زدن رژ لب یاسی لب ها نیز به زیبایی گل های بهاری می شوند.

7.  رژلب بهاری صورتی کم رنگ

رژلب صورتی
 

در فصل بهار داشتن آرایش ملایم و رنگ های کمرنگ مناسب تر بوده و در صورتی که تمایل به داشتن آرایش چشم غلیظی داشتید می توانید از این رژ لب کمرنگ زیبا استفاده کنید.

8.  رژلب بهاری رنگ بنفش


رژلب بنفش

رنگ بنفش در فصل بهار مانند جوانه های سبز درختان زیبا و طبیعی به نظر می رسد. از طرفی این رنگ زیبا برای هر نوع پوستی مناسب بودده و صرف نظر از این که پوست سفید، سبزه و یا تیره ای دارید می توانید از رژ لب بنفش استفاده کنید.

9.  رژلب بهاری مرجانی


رژ لب مرجانی

یکی از محبوب ترین رنگ رژ لب مرجانی است. این رنگ روی لب ها به زیبایی باز شدن غنچه گل هاست. بنابراین اگر می خواهید به لطافت گل ها به نظر برسید، از این رژ لب زیبا استفاده کنید.

10.  رژلب بهاری آمبره قرمز نارنجی


رژ آمبره

این رنگ زیبا مخصوص خانم هایی است که از مدل های پیچیده تر لذت برده و می خواهند در فصل بهار لب های پر و زیباتری داشته باشند.

11.  رژلب بهاری نارنجی روشن

رژلب نارنجی
 

رنگ نارنجی روشن روی پوست های سفید و یا پوست های تیره تر به یک میزان زیبا بوده و البته مخصوص خانم هایی است که جسارت بیشتری در استفاده از رنگ های نا متعارف در آرایش خود دارند.

12.  رژلب بهاری قرمز آلبالویی


رژ البالویی

اگر به جای رنگ قرمز معمولی که استفاده میکنید به دنبال یک رنگ قرمز متفاوت تری هستید می توانید از این رنگ زیبا که یادآور شکوفه های بهاری است، استفاده کنید. فراموش نکنید که این رنگ زیبا برای آرایش روز و شب به یک اندازه مناسب بوده و می توان از آن در مناسبت های مختلف استفاده کرد.

13.   رژلب بهاری صورتی آتشین 

 
رژ صورتی 

مشابه هر رنگ صورتی دیگری رنگ صورتی چهره را شاداب تر نشان داده و در طول روز و یا مهمانی های شبانه به زیبایی چهره هر خانم می افزاید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: