شنبه 28 فروردین 1395 - 15:20:05

آرایش مناسب لباس آبی

 نکات آرایشی

آرایش مناسب با لباس آبی

آرایش مناسب با لباس آبی



اگر به رنگ آبی علاقه داشته و بسیاری از لباس های شما آبی هستند، یک آرایش ملایم برایتان مناسب بوده و نیازی به انجام میکاپ های سنگین ندارید. ولی اگر از میکاپ های ساده خود خسته شده و به دنبال یک سبک جدید برای آرایش چهره خود هستید می توانید از این مقاله استفاده کرده و برای زیبایی بیشتر خود از چند سبک متفاوت آرایش استفاده کنید.

در ادامه ، این روش ها معرفی شده اند:

1. بازی با رنگ ها

هنگام انتخاب رنگ آرایش خود به خاطر داشته باشید که رنگ های مکمل به جذابیت یکدیگر کمک کرده و به همین دلیل هنگام پوشیدن یک لباس آبی کافیست از روی دایره رنگ ها رنگ قرمز و طیف نارنجی را انتخاب کنید زیرا ترکیب این رنگ ها با آبی باعث زیباتر نشان دادن هر دو آن ها می شود. به علاوه می توانید از رنگ های نارنجی، مرجانی، هلویی و قهوه ای به همراه رنگ آبی استفاده کنید. البته قبل از استفاده از هر رنگ آن را کمی تست کرده و در صورتی که برای شما مناسب بود، آن رنگ را در آرایش خود به کار برید. ترفند دیگری که برای هماهنگ کردن آرایش به کار می رود، تمرکز روی یک رنگ خاص است. به طور مثال اگر لباس شما کاملا آبی نیست ولی رگه هایی از آبی دارد می توانید آرایش چشم های خود را به رنگ آبی انجام داده و تم آبی بیشتری داشته باشید.

2. بیس آرایش

بیس آرایشی که انتخاب می کنید بستگی به این دارد که به دنبال چه نوع آرایشی هستید. اما فراموش نکنید که قبل از هر کاری پوست خود را لایه برداری کرده و به درخشش آن کمک کنید. در انتخاب آرایش همراه لباس هایی که رنگ های خنک تری دارند معمولا از رنگ های گرم مانند قرمز و نارنجی استفاده می شود. برای آرایش خود از یک کانسیلر کمک گرفته و قبل از هر کاری تیرگی زیر چشم و پف آن را بپوشانید. سپس بقیه لکه ها و یا جای جوش ها را هم با کانسیلر مخفی کنید. اگر تصمیم به پوشیدن یک لباس آبی دارید، از کرم پودری استفاده کنید که یک درجه تیره تر از رنگ پوست شماست. این کار به زیبایی شما در عکس ها کمک می کند. اگر خود پوست تیره ای دارید می توانید از یک کرم بی رنگ و یا مرطوب کننده استفاده کرده و بقیه آرایش خود را انجام دهید.

3. گونه ها

در هنگام پوشیدن لباس آبی گونه ها نبایند مرکز  توجه باشند، اما گونه ها هم مهم هستند. برای آرایش گونه ها به همراه یک لباس آبی از یک رژ گونه با توناژ گرم مانند صورتی و یا رزی استفاده کنید اما دقت داشته باشید که رژگونه شما خیلی پررنگ نبوده و آرایش بقیه اجزاء صورت شما را تحت تاثیر قرار ندهد. برای زدن رژ گونه هم سه نقطه روی برجستگی گونه های خود زده و با استفاده از یک فرچه بزرگ آن را با حرکات دایره وار روی پوست پخش کنید. هنگام پوشیدن لباس آبی از رنگ برنزه هم می توانید استفاده کنید. کافیست دو نقطه برنز زیر گونه ها زده و سپس این دو نقطه را روی پوست و به سمت گوش ها پخش کنید.

4. چشم ها
هنگام پوشیدن یک لباس آبی چشم ها می بایست بیش از هر قسمت دیگری دیده شوند. زیرا با پوشیدن یک رنگ خنثی مانند آبی، چشم ها تنها نقطه ای از صورت هستند که نیاز بیشتری به ظرافت زنانه و دخترانه دارند. به همین دلیل می توانید برای آرایش چشم خود از رنگ های متالیک، آرایش های دودی و یا خط چشم دنباله دار استفاده کنید. اگر رنگ لباس شما آبی تیره است می توانید از آرایش دودی و یا طلایی استفاده کنید. اگر از یک آبی روشن در لباس خود استفاده می کنید، در آرایش خود کمی توناژ سبز رنگ وارد کنید. علاوه بر آن رنگ های آبی تیره تر را می توان با بنفش هم آرایش کرد.

5. لب ها
اگر آرایش چشم غلیظی دارید از رژ لب های کمرنگ تری مانند رنگ نود روی لب های خود استفاده کنید. پس از لایه برداری پوست خود می توانید از بالم لب استفاده کرده و با نرم کردن لب ها، آن ها را  برای آرایش خود آماده کنید. رژ لب شما در این نوع آرایش می تواند هلویی، صورتی و یا هر رنگ نود دیگری باشد. اگر می خواهید از رژ لب پر رنگ تر و روشن تری استفاده کنید، آرایش چشم خود را کمتر کرده و از یک رژ لب قرمز پر رنگ کمک بگیرید. فراموش نکنید که قبل از زدن رژ لب از خط لب استفاده کنید.

6. کارهای نهایی
برای تکمیل آرایش خود کمی پنکک را به هیچ وجه فراموش نکنید. زیرا پنکک و یا پودرها، آرایش شما را تثبیت می کند.

 

 

 

برای مشاهده کلیپ آموزش خود آرایی اینجا کلیک کنید.

فیلم آموزش خود آرایی


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: