دوشنبه 30 فروردین 1395 - 13:20:55

رنگ مو پوست روشن

انتخاب رنگ مو

رنگ مو مناسب پوست روشن

رنگ مو مناسب پوست روشن



گاهی اوقات خانم ها به رنگ موی خاصی علاقه داشته و ترجیح می دهند موهای خود را به آن رنگ در آورند، این در حالی است که آن رنگ مو برای چهره و توناژ پوستی آن ها مناسب نبوده و امتحان کردن آن رنگ موی خاص برای آن ها یک اشتباه محض خواهد بود. زیرا همان طور که می دانید رنگ موها باید با توجه به چند فاکتور مهم انتخاب شوند که یکی از این فاکتور ها رنگ پوست می باشد.
در این مقاله به بررسی رنگ موهای مناسب خانم های با پوست روشن و چشم های تیره پرداخته شده است. البته ابتدا باید تعیین کنید که توناژ پوست شما گرم و یا سرد است.
برای این موضوع کافیست به رگ روی مچ های خود توجه کنید. اگر رگ های شما بیشتر سبز به نظر می رسند تا آبی، به معنی گرم بودن توناژ پوست شما و اگر رگ های شما بیشتر آبی به نظر می رسند به معنی سرد بودن توناژ پوست شما می باشد.
پس از تعیین این نکته لازم به ذکر است که خانم هایی که توناژ گرمی دارند باید بیشتر از رنگ موهای گرم و خانم های با توناژ سرد باید بیشتر از رنگ موهای سردی مانند بلوند و یا رنگ های روشنی مانند آن استفاده کنند.

انتخاب صحیح رنگ مو برای پوست های روشن

1. رنگ مو پوست روشن و چشم های عسلی

 

رنگ مو مناسب چشم های عسلی

 

چنین افرادی باید موهای خود را به رنگ مو بلوطی کمرنگ در آورند. اگر چشم های شما عسلی است می توانید از رنگ های سرد هم روی موهای خود استفاده کنید. کافیست موهای خود را به رنگ قهوه ای در آورده و روی آن ها هایلایت های روشنی بزنید. البته می توانید از هایلایت های روشن تر و حتی با توناژ قرمز هم بهره ببرید. اما باید از بلوند پلاتینیوم و سیاه یا سفید کردن یکدست موها به شدت پرهیز کنید.
موهای بلوطی، طلایی- قهوه ای، بلوند تیره و رنگ هایی از این دست برای شما و چشم های زیبایتان کاملا مناسب است.

2. رنگ مو پوست روشن و چشم های قهوه ای

کسانی که پوست روشن و چشم های قهوه ای دارند یکی از زیباترین افراد محسوب می شوند. چنین افرادی باید از رنگ های طبیعی تری کمک گیرند. به طور مثال قهوه ای تیره، با هایلایت های کم برای این افراد بسیار مناسب است. چنین خانم هایی می توانند از رنگ های سرد هم روی موهای خود استفاده کنند ولی بهتر است در موهای خود تا دو درجه کمتر یا بیشتر تغییر رنگ به وجود نیاورند. البته لولایت موها برای چنین افرادی توصیه می شود.

3. رنگ مو پوست روشن و چشم های قهوه ای تیره

 

رنگ مو مناسب پوست های روشن

 

اگر به طور طبیعی موهای قهوه ای کمرنگی دارید می توانید از رنگ های روشن تری روی موهای خود استفاده کرده و هایلایت های روشن ولی زیبایی روی موهای خود به وجود آورید. اما اگر موهای تیره ای دارید می توانید از رنگ های متمایل به قرمز استفاده کرده و زیبایی خود را چندین برابر کنید. البته اگر چشم های تیره ای دارید می توانید از رنگ مو قهوه ای و شکلاتی کمک  گرفته و تضاد زیبایی بین رنگ پوست و رنگ موهای خود به وجود آورید.
فراموش نکنید که مشکی پرکلاغی برای شما اصلا توصیه نمی شود، به خصوص اگر توناژ پوستی گرمی دارید.

فراموش نکنید که قبل از رنگ کردن موها همیشه با یک فرد متبحر مشورت کرده و از وی نظر بخواهید تا رنگ های مناسب پوست خود را بیشتر بشناسید.

 

برای مشاهده ویدیو آموزش رنگ کردن مو اینجا کلیک کنید.

فیلم آموزش رنگ کردن مو


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: