پنجشنبه 02 اردیبهشت 1395 - 19:43:13

ماسک میوه

ماسک های میوه ای صورت

ماسک صورت طبیعی

ماسک صورت



همه ما می دانیم که میوه ها سرشار از ویتامین های مختلف بوده و در سلامت بدن نقش مهمی دارند. از طرفی از آن جایی که میوه ها حاوی مواد معدنی و ویتامین های مختلف هستند برای پوست و مو نیز خواص بی شماری داشته و مصرف آن ها برای همه گروه های سنی توصیه می شود. میوه ها باعث درخشش پوست شده و از بروز چروک روی صورت جلوگیری می کنند. به همین دلیل بسیاری از متخصصین پوست مصرف ماسک های میوه ای را برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی توصیه می کنند. در این مقاله  از سایت رژلب نیز به بررسی چند ماسک میوه ای محبوب در بین خانم ها پرداخته شده است که با استفاده از این ماسک ها می توان پوستی درخشان و محکم و زیبا به دست آورد.

 

 

ماسک میوه

 

ماسک میوه سیب
سیب سرشار از ویتامین آ و ث بوده و علاوه بر جوان نگه داشتن پوست به درخشش آن هم کمک می کند. برای ساخت ماسک سیب هم کافیست یک سیب را له کرده و 1 قاشق عسل به آن اضافه کنید. سپس این دو ماده را به خوبی با یکدیگر ترکیب کرده و روی صورت بمالید. پس از 20 تا 30 دقیقه این ماسک را از رو صورت پاک کرده و صورت خود را به خوبی بشویید. سیب موجود در این ماسک ویتامین های مورد نیاز پوست را فراهم و عسل نیز رطوبت پوست را تامین می کند.

ماسک میوه موزی
برای به دست آوردن یک ماسک موزی کافیست یک موز را به خوبی له کرده و 1 قاشق آب لیمو به آن اضافه کنید. سپس مخلوط به دست آمده را به مدت 20 دقیقه روی صورت خود قرار دهید. این ماسک ویتامین های ضروری بدن شما را فراهم کرده و  پوست شما را درخشان می کند.

ماسک میوه پاپایا و عسل
پاپایا میوه ای خوش طعم است که سرشار از ویتامین آ، ث، پتاسیم و منیزیم بوده و به جوانسازی پوست کمک می کند. برای استفاده از این میوه روی پوست کافیست چند تکه از آن را له کرده و با 1 قاشق عسل ترکیب کنید. سپس این ماسک را روی صورت مالیده و پس از 20 دقیقه صورت خود را بشویید.

ماسک میوه توت فرنگی
توت فرنگی منبع آنتی اکسیدان و آلفا هیدروکسیلیک اسید بوده و به داشتن پوستی جوان تر کمک می کند. برای ساخت ماسک توت فرنگی کافیست یک و نیم قاشق عسل را به چند توت فرنگی له شده اضافه کرده و این مخلوط را روی پوست خود بمالید. 15 تا 20 دقیقه صبر کرده و پس از شستن این ماسک شاهد اثرات معجزه بخش آن روی صورت خود باشید.

ماسک میوه گوجه فرنگی
برای ساخت ماسک گوجه فرنگی کافیست یک گوجه فرنگی را پوست کنده و رنده کنید. سپس کمی بلغور جو و ماست به آن اضافه کرده و آنها را به خوبی با یکدیگر ترکیب کنید. مخلوط به دست آمده را به مدت 20 دقیقه روی پوست خود نگه داشته و پس از زمان گفته شده با آب بشویید. گوجه فرنگی پوست را درخشان کرده و به زیبایی هرچه بیشتر آن کمک می کند.

ماسک میوه  خیار
برای به دست آوردن ماسک خیار کافیست 1 خیار را رنده کرده و با چند قطره شیر و عسل با هم ترکیب کنید. سپس مخلوط به دست آمده را روی پوست مالیده و 15 تا 20 دقیقه صبر کنید. خیار، پوست را خنک کرده و به درخشش و زیبایی آن کمک می کند.

ماسک میوه  انگور
برای به دست آوردن ماسک انگور کافیست چند حبه انگور را له کرده و خمیر غلیظی به دست آورید. سپس آن را روی صورت مالیده و پس از 20 دقیقه بشویید. انگور حاوی آنتی اکسیدان بوده و علائم افزایش سن را از بین می برد.

ماسک میوه  کیوی و آووکادو
کیوی و آووکاودو سرشار از ویتامین و مواد معدنی هستند. برای به دست آوردن ماسک این دو ماده کافیست 1 آووکادو و 1 عدد کیوی را له کرده و با اضافه کردن چند قطره عسل مخلوط غلیظی به دست آورید. این مخلوط را روی صورت مالیده و پس از 30 دقیقه بشویید تا شاهد پوست زیبا و درخشان خود باشید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم
 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: