یکشنبه 05 اردیبهشت 1395 - 14:22:40

مدل مو بهاره

مدل مو فصل بهار

مدل موهای جدید مخصوص بهار

مدل مو بهاره


حال که فصل زمستان پایان یافته و دمای هوا بالا رفته است، وقت آن است که در مدل موی خود تغییراتی به وجود آورده و سال جدید را با مدل موهای جدید آغاز کنید تا احساس بهتری به خود داشته باشید. مدل موهای بهاره ارائه شده در این مقاله همگی زیبا هستند و ظرافت زنانه شما را بیشتر از هر زمان دیگری نشان می دهند. این مدل موها در سبزی بهاره هوا و رنگ های زیبایی که در این فصل بیشتر دیده می شوند، بسیار زیباتر بوده و کاملا متناسب این فصل زیبا هستند.

مدل مو بهاره  با چتری

 

مدل مو با چتری

 

داشتن چتری روی موهای بلند یا کوتاه، فر یا صاف زیبا بوده و به زیبایی چهره هر فرد می افزاید. علاوه بر آن اضافه کردن چتری به موها باعث به وجود آوردن تغییر در موها شده و به خصوص خانم هایی که چهره گردی دارند می توانند بدون هیچ هراسی موهای خود را به صورت چتری کوتاه کنند و اطمینان داشته باشند که این چتری ها گردی چهره آن ها را کمتر نشان داده و آن ها را زیباتر نشان خواهد داد. خانم هایی که چهره مربع یا مستطیل شکلی دارند، نیز می توانند چتری های خود را بلند تر کرده و در کنار صورت شان قرار دهند. خانم های با چهره بیضوی نیز می توانند بدون هیچ هراسی هر مدل چتری را امتحان کنند

 

مدل مو بهاره

مدل مو با چتری

 

مدل مو بهاره  حالت دار

 

مدل مو حالت دار



بهار بهترین فصل برای حالت دار کردن موها و نشان دادن موهای مجعد خود است. برای داشتن مدل موهایی زیبا در این فصل می توانید موهای خود را با فرهای درشتی زینت داده و از مدل موی خود لذت ببرید.

• مدل مو بهاره  فرق کج

 

مدل مو با فرق کج



یکی از مدل موهای زیبا و بسیار ساده که زیبایی هر خانم را تضمین می کند فرق کج و قرار دادن موها در یک سمت سر است. زیرا این کار چهره را جوان تر نشان داده و با کمی تغییر در آن می توان آن را به زیبایی هر چه تمام آراست.

مدل مو بهاره بان پایین سر

 

مدل مو بان پایین سر


تاپ بان و بان های بالای سر را می توان در هر فصلی امتحان کرد ولی بان بالای سر را می توان در فصل بهار به کار برده و به خصوص در مهمانی های رسمی زیبایی چهره و موهای خود را تضمین کرد.

مدل مو بهاره شینیون نیمه

 

شینیون نیمه باز


شینیون کامل بیشتر برای فصل زمستان و یا تابستان مناسب است و در فصل بهار می توان شینیون های زیبایی روی سر ایجاد کرد که در آن ها تنها نیمی از موهای روی سر حالت داده می شوند. برای این مدل شینیون ها کافیست موها را پوش داده و با انتخاب یک مدل بافت مو مناسب مدل موی زیبایی داشته باشید.

 


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: