دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 - 10:24:52

رنگ مو بلوند

رنگ مو روشن

انتخاب رنگ مو بلوند مناسب چهره

 

رنگ مو بلوند


رنگ مو بلوند از گذشته تاکنون طرفداران بیشماری داشته و خانم ها در سرتاسر دنیا از این رنگ مو استقبال می کنند. اما حتی بلوند هم تنها یک رنگ نبوده و تنوع رنگی زیادی دارد. انتخاب کردن در بین این تنوع رنگی نیز خود نوعی دغدغه است و هر خانم می خواهد بهترین را انتخاب کند. به همین دلیل در این مقاله انواع رنگ مو بلوند ارائه شده و با استفاده از مقایسه این رنگ ها می توان بهترین انتخاب را انجام داد.

 

رنگ مو بلوند پلاتینیوم

 

رنگ مو بلوند پلاتینیوم


این رنگ مو معمولا با شماره 10 نشان داده شده و هنگامی که موها به این رنگ در بیایند، در آن ها هیچ دانه رنگی ای وجود ندارد. این نوع رنگ مو بلوند برای خانم هایی مناسب است که موهایی کوتاه دارند، زیرا موهای بلند آسیب بیشتری با این رنگ خواهند دید. برای دستیابی به نتیجه بهتر قبل از رنگ کردن موها آن ها را با مرطوب کننده آبرسانی کرده و آسیب های احتمالی به موها را کاهش دهید.

 

رنگ مو بلوند و هایلایت خاکستری

رنگ مو بلوند و هایلایت خاکستری


خانم هایی که پوست برنزه و چشم های روشن دارند، می توانند از این رنگ موی زیبا بهره ببرند. البته این مدل و این رنگ به کمک یک متخصص رنگ مو به دست آمده و یک فرد مبتدی نمی تواند به نتیجه ای این چنینی دست یابد.

 

رنگ مو بلوند طلایی

رنگ مو بلوند طلایی


اگر شما هم از آن دسته خانم هایی هستید که توناژ پوست گرمی دارید،  این رنگ مو می تواند شما را تبدیل به یک الهه زیبایی کند. حتی خانم هایی که چشم های تیره ای دارند هم می توانند از این رنگ موی زیبا استفاده کنند زیرا این رنگ مو چشم ها را به مرکز توجه تبدیل می کند. البته در رنگ کردن موها به این رنگ باید توجه بسیاری داشته باشید به خصوص اگر در موهای خود رگه هایی از رنگ نارنجی و یا قرمز دارید. در طلایی کردن موها هم زیاده روی نکنید تا موها مانند کلاه گیس به نظر نرسند.

 

رنگ مو بلوند خنثی

 

رنگ مو بلوند



اگر به دنبال ظاهری طبیعی و نرمال هستید می توانید از این رنگ مو بلوند کمک بگیرید. این رنگ به خصوص برای خانم هایی که پوست کمی سبزه دارند مناسب بوده و می توان با هایلایت های طلایی رنگ به زیبایی هرچه بیشتر موها کمک کرد.

 

رنگ مو بلوند صورتی

رنگ بلوند 


رنگ مو بلوند صورتی به رنگ مو بلوندی گفته می شود که در آن توناژ قرمز کمرنگی دیده می شود. این رنگ دیده نشده ولی به موها حالت طلایی نارنجی رنگی می دهد. بیشتر خانم هایی که پوست سفید دارند می توانند از این رنگ مو استفاده کنند. البته خانم های با پوست سبزه بهتر است این رنگ مو را با مشورت متخصص آرایشی خود انجام دهند.

 

رنگ مو بلوند کاراملی

 

 مو بلوند 


این رنگ مو هم مانند بلوند طبیعی است و تنها به آن هایلایت هایی به رنگ کاراملی و یا بژ اضافه می شود.

 

برای مشاهده کلیپ آموزش دکلره مو اینجا کلیک کنید.

فیلم آموزش دکلره مو

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: