سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 - 09:18:25

مدل مو هالیوودی

6 مدل مو هالیوودی
مدل مو ساده

مدل مو شیک


همه خانم ها تمایل دارند که به زیباترین شکل ممکن به نظر برسند. به همین دلیل قبل از یک مهمانی به لباس، آرایش و مدل موی خود فکر کرده و برنامه می ریزند. به همین دلیل در این مقاله از سایت رژلب 6 مدل موی بسیار شیک معرفی شده که بسیاری از هالیوودی ها در مناسبت های مختلف و به خصوص عید سال نو از آن ها استفاده می کنند.

 

1. مدل موهای باز و فرهای درشت

مو فر


موهای فر باز یکی از زیباترین مدل موهای ممکن هستند که هنگامی که یک سمت شانه ریخته شوند، زیبایی بیشتری نیز دارند. این مدل مو در بین افراد مشهور محبوبیت خاصی داشته و از گذشته تاکنون در هالیوود استفاده می شده است. برای دستیابی به این مدل مو نیز تنها به یک بابلیس 5/2 سانتی و چند سنجاق سر نیاز است.

 

2.مدل مو تاپ نات

موی تاپ ناپ

تاپ نات یکی از ساده ترین مدل موهایی است که علاوه بر این که شیک است، بسیار زیبا و پر طرفدار است. از این مدل موی زیبا در مناسبت های مختلف می توان استفاده کرد. البته در به وجود آوردن یک مدل تاپ نات مناسب باید دقت داشته باشید که حجم دادن به موها مساله بسیار مهمی است.

 

3.مدل مو های صاف و لخت

موی صاف


گاهی اوقات صاف کردن موها تنها کاریست که می بایست انجام دهید. زیرا موهای صاف همیشه یکی از مدهای روز بوده و به خصوص با لباس های باز و ساده تر بسیار زیبا به نظر می رسد. البته برای دستیابی به این مدل مو باید دقت داشته باشید که سرم مو زده و به موها کمی حجم دهید.

 

4. مدل مو های عقب سر

مدل موجدید

در صورتی که آرایش غلیظی داشته و می خواهید صورت خود را هر چه بهتر به نمایش بگذارید می توانید موهای باز خود را به عقب سر رانده و جذابیت چهره خود را هر چه بیشتر به نمایش بگذارید.

 

5. مدل مو با تزئین

تزئین مو

در صورتی که وقت شستن موها و یا وقت حالت دادن به آن ها را نداشته اید، می توانید تنها با استفاده از یک گل سر، سنجاق، گیره و یا تل موی زیبا آرایش موهای خود را به سادگی تکمیل کرده و به آن ها ظاهر زیبایی ببخشید. به خصوص اگر می خواهید موهای خود را به صورت یک موی بان به هم ریخته در آورید می توانید از چنین تزئیناتی استفاده کرده و ظاهر زیباتری به دست آورید.

 

6.مدل مو بافت تیغ ماهی

بافت تیغ ماهی

این نوع بافت موها با لباس های ساده بسیار زیبا شده و به خصوص برای دختر خانم های جوان بسیار مناسب است. بافت تیغ ماهی ظاهری ظریف و زیبا به چهره داده و با اضافه کردن چند تار مو در جلوی صورت می توان یک مدل موی زیبا و در عین حال شیک به دست آورد.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم
 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 - 21:23:27
عالی بود
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: