شنبه 11 اردیبهشت 1395 - 13:32:15

درمان چروک

5 روش برای پوشاندن و از بین بردن چروک های پیشانی

چروک شدن پوست

چروک پوستی

چروک

 

 

اخم کردن مکرر، عدم استفاده از ضد آفتاب و بالا بردن ابروها به مرور زمان باعث می شود که روی پیشانی خط افتاده و زیبایی این قسمت از پوست صورت به خطر بیفتد. اما اگر با چنین مشکلی مواجه شدید هم نباید نگران شده و می توانید با استفاده از روش های ارائه شده در این مقاله از سایت رژلب ، این چروک ها را پوشانده و یا از بین ببرید.

1.  درمان چروک با انتخاب پرایمر مناسب
بسیاری از خانم ها بر این باورند که با استفاده از کرم پودر مناسب می توانند لکه ها و چین و چروک های روی پوست خود را بپوشانند. این در حالی است که کرم پودر اهمیت چندانی نداشته و بیشتر از کرم پودر کرمی که در زیر آن استفاده می شود، حائز اهمیت است. پرایمر چروک ها را پوشانده و با کمک پرایمر مناسب بسیاری از بازیگران و افراد مشهور جوان تر از سن واقعی خود به نظر می رسند. پرایمر علاوه بر پوشاندن چین و چروک ماندگاری آرایش را بالاتر برده و خطوط چهره را از بین می برد.

2. درمان چروک با استفاده از کرم های پوشاننده

منظور از کرم های پوشاننده مرطوب کننده هایی هستند که حاوی پپتاید (peptide) و یا رتینول (رتینوئیل) هستند. این کرم ها به تولید کلاژن در سطح پوست کمک کرده و به مرور زمان خطوط چهره و چین و چروک ها را پر می کنند. اگر از ضد آفتاب در کنار این کرم ها استفاده شود، نتایج بی نظیری در کوتاه ترین زمان ممکن به دست می آید. البته در مصرف این کرم ها باید دقت کرده و طبق دستورالعمل آن ها را مصرف کنید.

3. درمان چروک با چتری

موی چتری

گاهی اوقات راه ساده تری برای پوشاندن چروک های روی پیشانی وجود دارد. این راه ساده کوتاه کردن جلوی موها به صورت چتری است. داشتن چتری های صاف، زیبا و ظریف می تواند تغییرات اساسی در چهره به وجود آورده و علاوه بر حالت دادن به چهره به زیبایی آن هم بیفزاید.

4. درمان چروک با باند ضد اخم

اخم صورت


یکی از روش هایی که برای جلوگیری از به وجود آمدن و یا از بین بردن خطوط و چین و چروک چهره توسط بسیاری از متخصصین پوست توصیه می شود، استفاده از بانداژهای آرایشی بهداشتی برای پوشاندن خطوط و چروک های چهره است. این بانداژ ها یا پدها در داروخانه ها پیدا شده و به شما کمک می کند تا حتی به طور ناخواسته اخم نکنید.

5. درمان چروک با بوتاکس و روش های مشابه

اگر از آن دسته خانم هایی هستید که چروک های عمیق دارید و هیچ کدام از روش های گفته شده تاثیر کافی روی صورت شما ندارد، می توانید از جراحی کشیدن پوست و یا روش هایی مانند بوتاکس استفاده کنید. تزریق بوتاکس نسبتا هزینه بالایی نداشته و برای 3 تا 6 ماه پیشانی شما را از هر گونه چروک مصون نگه می دارد.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: