دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 - 10:36:16

شینیون بهم ریخته

شینیون جدید

4 مدل شینیون بهم ریخته

شینیون بهم ریخته



شینیون های مرتب و شیک جذاب بوده و ظاهر یک خانم را دگرگون می کند. اما موهای مرتب و شینیون های مرتب کمی زمان بر بودده و علاوه بر آن کمی تکراری شده اند. به همین دلیل خانم ها و به خصوص دختر خانم های جوان به سمت شینیون نامرتب ،که زمان کمتری نیاز داشته و در عین حال زیبا باشند، روی آورده اند. در این مقاله به این موضوع بیشتر پرداخته شده و چند مدل موی به هم ریخته و در عین حال شیک برای خانم های با سلیقه ای که به دنبال فاصله گرفتن از مدل موهای معمولی هستند، ارائه شد

 

شینیون بهم ریخته مدل دم اسبی

مدل مو 


اگر به دنبال مدل مو ساده و در عین حال زیبایی هستید که برای هر نوع چهره مناسب باشد، موهای دم اسبی مخصوص شماست. دم اسبی شما می تواند در بالای سر و یا در پایین بوده و به صورت بهم ریخته آرایش شود. برای بهم ریخته کردن دم اسبی کافیست پس از بستن موها آن ها را کمی بیرون کشیده و ظاهر به هم ریخته تری به وجود آورید.

 

شینیون بهم ریخته مدل بان

 

مدل مو بان 


اگر به دنبال شینیون پیچیده تری هستید می توانید از بان استفاده کرده و کمی آن را به هم ریخته تر از معمول نشان دهید. بسیاری از خانم ها مدل موی بان را به عنوان مدل موی محبوب خود در نظر گرفته و در مناسبت های مختلف از آن استفاده می کنند. به خصوص در مناسبت های غیر رسمی تر و دوستانه می توان از این مدل موی زیبا استفاده کرد.

 

شینیون بهم ریخته مدل بافت تیغ ماهی

 

 بافت مو تیغ ماهی


اگر به دنبال مدل مویی هستید که جزیئات بیشتری را نشان دهد می توانید از این مدل مو استفاده کنید. در این شینیون کافیست موها را به صورت تیغ ماهی بافته و کمی آن ها را به هم ریخته تر از آن چه که هستند نشان داد.

 

 موهای باز

 

مدل مو باز


این مدل مو بسیار ساده بوده و می توان با خشک کردن سریع موها به آن دست پیدا کرد. برای انجام این مدل مو کافیست موهای خیس را که کمی موس روی آن ها مالیده اید، سشوار کشیده و خشک کنید. همچنین می توانید موهای خود را با کمک جریان هوا خشک کرده و ظاهری جذاب و متفاوت به موهای خود بدهید.

 

برای مشاهده کلیپ آموزش شینیون اینجا کلیک کنید.

فیلم آموزش شنیون


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 - 21:28:24
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: