پنجشنبه 09 اردیبهشت 1395 - 09:22:15

بافت مو

9 مدل بافت متفاوت

بافت مو

مدل مو 

بافت مو 

شکی نیست که موهای صاف زیبایی مخصوص به خود را دارند ولی مدل موهای چین و شکن دار نیز بسیار ظریف و زیبا هستند و ظاهری دخترانه تر به موها و چهره فرد می دهند. از طرفی انجام این مدل موها بسیار ساده است و تنها با کمی تمرین قابل انجام دادن هستند.
در این مقاله از سایت رژلب به بررسی 9 مدل بافت مو متفاوت که به متفاوت کردن موها کمک می کنند پرداخته شده است.

انواع بافت مو


1. بافت مو به هم ریخته یک طرفه

بافت مو

این مدل بافت مو به هم ریخته که دنباله آن در یک طرف شانه آورده می شود در بین خانم ها از محبوبیت خاصی برخوردار است زیرا انجام آن ساده می باشد. برای انجام این بافت کافیست دسته های کوچکی از مو را از کناره های سر جدا کرده و بافت های ریزی روی سر ایجاد کنید. سپس دنباله موها و دنباله این گیس های ریز را به صورت به هم ریخته بافته و در یک طرف سر قرار دهید.

2. بافت موها با ربان

بافت با ربان

یکی دیگر از مدل موهای زیبا برای خانم ها، اضافه کردن یک ربان به دسته های مو است. برای این کار ابتدا یک ربان سفید را به موها اضافه کرده و بافت معمولی خود را انجام دهید. سپس ربان بنفش را هم اضافه کرده و در صورت تمایل موی بافته شده خود را روی جلوی سر قرار دهید. با توجه به سلیقه و با توجه به رنگ لباستان می توانید از رنگ ها و یا مدل های دیگر بافت نیز استفاده کنید.

3. بافت مو به هم ریخته

بافت مو بهم ریخته

برای این که این مدل موی زیبا را داشته باشید می بایست موهای بلندی داشته باشید. برای انجام این مدل مو نیز کافیست دسته هایی از مو را برای یک بافت مو معمولی جدا کرده و موها را ببافید. پس از بافت موها کمی آن ها را باز کرده و حالت به هم ریخته تری به آن ها بدهید. در صورتی که می خواهید موهای شما مدت زمان طولانی تری به این صورت بمانند کافیست از اسپری مو کمک بگیرید.

4. دم اسبی بافته شده

دم اسبی

این مدل مو به خصوص در تابستان و یا برای یک مهمانی دوستانه مناسب بوده و شما می توانید با جدا کردن موهای جلویی سر و دم اسبی بستن موهای پشت سر مدل جالبی به موها خود بدهید. کافیست موهای جلوی را بافته و آن ها را به موهای پشت سر خود اضافه کنید. سپس دم اسبی به دست آمده را به صورت بافت مو تیغ ماهی بافته و یک مدل جذاب روی موهای خود داشته باشید.

5. بافت مو تیغ ماهی

بافت تیغ ماهی

در این مدل بافت تیغ ماهی کافیست موهای کنار سر را جدا کرده و موهای وسط سر را از بالا تا پایین به صورت تیغ ماهی ببافید و با کش سر محکم کنید. سپس موهای کنار سر را هم به صورت شل تری بافته و دنباله موها را آزاد بگذارید.

6. بافت مو روی سر

بافت مو

این مدل بافت مو بسیار زیبا و مفرح است. انجام آن نیز پیچیدگی خاصی نداشته و تنها کافیست موها را بافته و سپس در بالای سر به صورت یک بان بپیچید.

7. شینیون با بافت مو

شینیون

این مدل بافت  مو بسیار زیباست که در موقعیت های مختلف نیز قابل استفاده است. برای انجام این مدل مو کافیست موهای جلوی سر را بافته و از هر طرف ادامه دهید.  سپس موهای پشت سر را هم بافته و دور سر بپیچانید. سپس دنباله موها را به صورت یک بان در پشت سر ببندید.

8. بافت مو و گل

بافت با گل

استفاده از گل در انواع شینیون ها طرفداران زیادی دارد. برای استفاده از گل در بافت مو نیز کافیست موهای روی سر را بافته و سپس دنباله آن ها را فر کنید. قرار دادن گل های رنگارنگ روی موها به زیبایی هر چه بیشتر آن ها کمک می کند.

9. بافت مو دو طرفه

بافت مو دو طرفه

این مدل بافت مو در بین افراد مشهور هالیوودی نیز طرفدار داشته و علاوه بر سادگی بسیار زیباست. در این مدل مو موهای هر دو طرف سر بافته شده و سپس دنباله آن ها به صورت یک بافت معمولی بافته می شود.


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: