دوشنبه 03 خرداد 1395 - 08:36:57

مدل مو صورت گرد

مدل مو صورت گرد

چند مدل مو زیبا برای صورت های گرد

مدل مو صورت گرد


داشتن صورت گرد لزوما به این معنی نیست که کسی فربه است و یا اضافه وزن دارد بلکه صرف نظر از استخوان بندی و یا وزن بدن ممکن است یک خانم صورت گردی داشته باشد. اما در بسیاری از موارد خانم ها از این موضوع رضایت نداشته و ترجیح می دهند که صورت ظریف تری داشته باشند. به همین دلیل در این مقاله به بررسی مدل موهایی پرداخته شده است که چهره را باریک تر و ظریف تر نشان می دهند.

 

مدل مو صورت گرد: موهای بلند

 

مدل مو صورت گرد



کسانی که صورت های گردی دارند بهتر است موها خود را بلند کرده و از زیبایی خود اطمینان داشته باشند. موهای بلند صورت را قاب گرفته و باعث باریک تر نشان دادن صورت می شود. همچنین در کوتاهی موها بهتر است کوتاه ترین قسمت موها از زیر گونه ها و یا پایین تر باشد تا چهره حالت زیباتری پیدا کند.

 

• مدل مو صورت گرد: موهای لایه لایه

 

مدل مو صورت گرد



قبل از کوتاهی از آرایشگر خود نظر خواسته و از او بپرسید که به نظر وی چه مدلی برای باریک تر نشان دادن صورت شما مناسب تر است. همچنین بهتر است از لایه های کوتاه روی سر خود پرهیز کنید زیرا موهایی که خیلی خرد شوند صورت را گردتر نشان می دهند.

 

• مدل مو صورت گرد: فرق وسط

 

مدل مو صورت گرد



یکی از روش های مرسوم برای لاغر نشان دادن صورت های گرد، گرفتن فرق وسط روی موهاست. این کار گردی صورت را پوشانده و حالت بیضوی شکلی به آن می بخشد. البته بهتر است کسانی که موهای بلند و تا زیر شانه خود دارند از فرق وسط استفاده کنند.

 

• مدل مو صورت گرد: چتری کنار سر

 

مدل مو صورت گرد

اگر صورت گردی دارید، بهتر است به جای چتری کوتاه کردن موها، آن ها را کمی بلند تر کوتاه کرده و به کنار گوش و کنار سر برانید. زاویه دادن به موها به شما کمک می کند تا صورت کشیده تر و کمی بلندتر از معمول به نظر رسیده و به خصوص برای خانم هایی که از گردی صورت خودخسته شده اند، مناسب است. این مدل موزیبا به خصوص با کوتاهی و کوپ باب تناسب زیبایی داشته و به زیبایی هر چه بیشتر چهره کمک می کند.

 

• مدل مو صورت گرد: موهای تا روی شانه

مدل مو صورت گرد


اگر به دنبال مدل مویی هستید که مراقبت های پیچیده ای نیاز نداشته باشد، می توانید موهای خود را تا روی شانه هایتان کوتاه کنید. این کار به چهره شما حالت داده و برای هر نوع مدل چهره ای مناسب است. البته لایه لایه کردن موها و خرد کردن آن ها هر مدل مویی را زیباتر نشان می دهد.

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: