چهارشنبه 05 خرداد 1395 - 08:40:21

آرایش چشم مرجانی

آرایش چشم مرجانی

آموزش آرایش چشم

آرایش چشم

آرایش چشم


دلیل این که هفت رنگ در رنگین کمان وجود دارد این است که از همه این رنگ ها می توان در آرایش چشم استفاده کرد. البته برخی ترجیح می دهند از رنگ های تیره و تکراری استفاده کنند، ولی این مقاله از سایت رژلب در مورد رنگ های زیبا و شاد بهاری است.در این مقاله از رنگ های نارنجی و مرجانی برای آرایش چشم استفاده شده است که هر خانم خوش سلیقه ای می تواند از این آرایش چشم استفاده کند.
 


وسایل مورد نیاز
• سایه چشم مرجانی کمرنگ، نارنجی، بژ و قهوه ای کمرنگ
• مداد چشم مشکی وریمل
• پلت سایه های روشن
• پرایمر یا مرطوب کننده

نحوه انجام آرایش چشم مرجانی :


مرحله اول آرایش چشم مرجانی

آرایش چشم 


قبل از هر کاری روی چشم ها پرایمر زده و با این کار ماندگاری آرایش را بالا ببرید. یا می توانید با استفاده از کرم مرطوب کننده روی پلک و زیر چشم ها را مرطوب کرده و خشکی آن را بگیرید تا چشم ها برای آرایش آماده باشند. پس از چند دقیقه که کرم به خوبی جذب پوست شد، از کانسیلر استفاده کرده و تیرگی های زیر چشم و یا رگ های روی چشم را به خوبی بپوشانید. برای تثبیت کانسیلر نیز از پنکک استفاده کنید. 
در مرحله بعد از یک سایه نارنجی کمرنگ و یا مرجانی کمک گرفته و روی پلک را سایه بزنید. در این مرحله نیازی به دقت کردن نیست زیرا سایه بعدا پخش خواهد شد.

 

مرحله دوم آرایش چشم مرجانی

آرایش چشم مرجانی

در این قسمت از یک فرچه استفاده کرده و رنگ نارنجی یا مرجانی خود را به خوبی در سرتاسر پلک پخش کنید. در این مرحله نباید هیچ قسمتی از پلک سایه با لبه های مشخص داشته باشد.

 

مرحله سوم آرایش چشم مرجانی

سایه چشم مرجانی

در این مرحله از یک نارنجی تیره تر و یا قهوه ای کمرنگ استفاده کرده و قسمت خارجی چشم را کمی تیره تر از وسط چشم سایه بزنید. سپس قسمت داخلی چشم را با استفاده از یک سایه سفید روشن کرده و با این کار چشم ها را بزرگ تر نشان دهید.

 

مرحله چهارم آرایش چشم مرجانی

آموزش آرایش

در این جا نوبت به پخش کردن سایه ها می رسد. در این مرحله نیز از یک فرچه آرایشی کمک گرفته و هیچ لبه مشخصی روی چشم ها باقی نگذارید. دقت داشته باشید که در این مرحله دو رنگ کمرنگ و پررنگ نارنجی و مرجانی را به خوبی در هم ترکیب کنید. در زدن سایه دقت داشته باشید که دست خود را فشار نداده و از حرکات آهسته دست و حرکات دایره وار روی پلک ها استفاده کنید.

 

مرحله پنجم آرایش چشم مرجانی

آرایش چشم

این مرحله، مرحله نهایی است. در این مرحله از همان ترکیب رنگ نارنجی و مرجانی استفاده کرده و کمی از زیر چشم ها را هم سایه بزنید. سپس با استفاده از یک مداد مشکی داخل چشم ها را هم تیره کرده و سپس روی پلک ها خط چشم بکشید تا به چشم ها حالت زیباتری داده شود.
برای زیبایی بیشتر چشم ها می توان از مژه مصنوعی استفاده کرد ولی همان طور که مشاهده می شود در این جا به استفاده از فرمژه و ریمل بسنده شده است. برای تکمیل آرایش خود نیز از یک سایه بژ رنگ استفاده کرده و استخوان ابرو و بالا پلک را به این رنگ در آورید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

پنجشنبه 06 خرداد 1395 - 08:30:06
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: