پنجشنبه 30 اردیبهشت 1395 - 16:21:22

مدل موی کوتاه

10 مدل موی کوتاه کره ای

مدل موی کره ای

مو کوتاه 

 

موی کوتاه 

همان طور که بسیاری از ما می دانیم، موهای کره ای ها صاف و بسیار  نرم است و به همین دلیل به راحتی حالت نمی گیرد. گاهی اوقات روی چنین موهایی انجام یک بان ساده نیز دشوار بوده و غیر ممکن به نظر می رسد.
در این مقاله به این موضوع بیشتر پرداخته شده است. پس اگر شما هم موهای صافی داشته و به دنبال روشی برای حالت دادن به موهای خود هستید و یا تمایل دارید که موهای خود را مانند کره ای ها بیارایید کافیست از این مقاله در سایت رژلب استفاده کنید.


1. مدل موی کوتاه باب با چتری کج

باب چتری

مدل موی باب روی موهای صاف بسیار زیبا دیده شده و با کمی اسپری مو در جای خود ثابت می ماند. علاوه بر آن کج قرار دادن چتری ها چشم ها را بهتر نشان داده و سادگی آن به ظرافت چهره می افزاید.

 

2. مدل موی کوتاه پیکسی

پیکسی

این مدل کوپ کوتاه بسیار شیک است و به خصوص روی موهای صاف زیباتر به نظر می رسد. برای جذابیت بیشتر این مدل مو نیز کافیست موهای جلوی سر و چتری ها را به صورت کج روی پیشانی قرار داده و با یک آرایش ملایم زیبایی خود را تضمین کرد.

 

3.  مدل موی کوتاه باب با چتری روی پیشانی

چتری

اگر موهای چتری داشته و به دنبال حالت دادن آن ها هستید، کافیست موهای چتری خود را در سرتاسر پیشانی خود پخش کرده و آن ها را به زیبایی حالت دهید. این مدل مو چشم ها را درشت تر نشان داده و بهتر است در کنار آن از یک آرایش ملایم چشم و رژ لب هلویی و یا صورتی استفاده کنید.

 

4. مدل موی کوتاه باب گرد

باب گرد

مدل موی  کوتاه باب یک مدل موی محبوب در بین کره ای هاست. زیرا با کمک آن موهای صاف بهتر حالت داده شده و با چتری و یا بدون چتری می توان یک مدل باب را روی چنین موهای به زیبایی آراست. البته در این جا از مدل باب گرد و چتری های روی پیشانی روی موهای صافی نمایش داده شده است.

 

5. مدل موی کوتاه آندرکات نامتقارن

آندرکات 

همان طور که می دانید در مدل آندرکات موهای زیرین کوتاه تر شده موهای روی سر بلندتر هستند. این مدل کوپ روی موهای صاف بسیار زیباست و با قرار دادن چتری ها در یک طرف سر می توان زیبایی مدل موی کوتاه خود را تضمین کرد.

 

6.مدل موی کوتاه پیکسی با فرق کج

فرق کج

بسیاری از خانم ها بر این باورند که موهای پیکسی می بایست بسیار کوتاه باشد ولی همان طور که مشاهده می شود مدل پیکسی می تواند بلندتر کوتاه شده و حالت دادن این مدل مو نیز بسیار ساده است. در این مدل مو می توان از اتوی مو کمک گرفته و موها را صاف تر کرده و با اسپری مو این صافی را ماندگارتر کرد.

 

7. مدل موی کوتاه لاب و چتری

لاب چتری

یکی دیگر از مدل موهایی که در بین کره ای ها محبوبیت دارد مدل لاب است، همان طور که می دانید مدل لاب کمی از باب بلندتر بوده و به صافی مدل باب نیست. به همین دلیل این مدل مو روی موهای صاف زیباتر دیده شده و چهره را زیباتر نشان می دهد.

 

8. مدل موی کوتاه باب کوتاه و بلند

موی کوتاه 

در این مدل مو، موها به یک اندازه کوتاه نشده و موهای پشت و کناره های سر کوتاه تر از جلوی سر کوتاه می شوند. این مدل باب روی موهای حالت دار بهتر دیده شده و در صورتی که موهای صافی دارید می توانید برای به دست آوردن این مدل مو ابتدا موهای خود را کمی حالت دار کنید.

 

9. مدل موی کوتاه پیکسی پسرانه

موی کوتاه 

می توان گفت دو مدل موی محبوب در بین خانم های کره ای که روی موهای صاف جذابیت دارد، مدل پیکسی و مدل باب است. البته این نوع پیکسی بسیار کوتاه تر بوده و در آن موهای جلو و پشت سر کاملا کوتاه می شوند.

 

10. مدل موی کوتاه پیکسی مرتب

موی کوتاه 

همان طور که ذکر شد، مدل پیکسی در بین کره ای ها طرفداران بسیاری دارد که یکی از مدل های مختلف پیکسی کوتاه کردن پشت موها و حجم دادن به موهای روی سر است. این مدل مو بسیار ظریف و زنانه است و با یک آرایش ساده و ملایم و رژ لب صورتی رنگ زیباتر هم می شود.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

پنجشنبه 30 اردیبهشت 1395 - 18:13:37
عالی بود
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: