جمعه 07 خرداد 1395 - 14:27:14

مدل موی راک

10 مدل موی راک برای موهای بلند

مدل موی راک

مدل مو جدید

مدل مو

مدل مو

شینیون کردن موها مدل های مختلفی دارد که تا به امروزدر سایت رژلب مدل های کلاسیک و فانکی را بررسی کرده ایم. مدل موی راک نیز یک سبک آرایش مواست که ابتدا در بین طرفداران موسیقی راک محبوبیت پیدا کرد و سپس در بین کشورهای مختلف رواج یافت. در سبک راک موها به گونه ای کاملا متفاوت آراسته شده و به همین دلیل این مدل مو مخصوص خانم های جسور و کسانی است که به دنبال به وجود آوردن تغییر در ظاهر خود هستند.


در ادامه 10 مدل موی راک ارائه شده است:
1. مدل موی راک با دستمال

 مدل موی راک

اگر به دنبال ظاهری دخترانه و در عین حال جالب هستید می توانید از یک دستمال کمک گرفته و پس از مدل دادن جلوی موها، دستمال زیبایی را در پشت آن ببندید.

2.  مدل موی راک صورتی

موی صورتی

گاهی اوقات تنها کاری که برای شینیون موهای خود به سبک راک باید انجام دهید این است که از یک برس گرد، بابلیس و اسپری مو استفاده کرده و به موهای خود حالت دهید. البته فراموش نکنید که استفاده از رنگ موهای فانتزی نیز به زیباسازی موهای شما کمک می کند. در صورت تمایل نیز می توانید جلوی موهای خود را به صورت چتری های کوتاهی در آورده و آن ها را زیباتر نشان دهید.

 

3.  مدل موی راک پیچ داده شده بلند

موی راک بلند

این مدل مو روی موهای تیره بسیار زیبا بوده و با وجود این که کمی با سبک های معمول تفاوت دارد اما بدون شک روی موها زیبا به نظر می رسد. البته بهتر است همراه این مدل مو راک  از رژ لب های هلویی و صورتی استفاده کنید تا مرکز توجه چشم ها و موهای شما باشند.

 

4.  مدل موی راک پامپادور

موی پامپادور


علاوه بر این که مدل پامپادور روی موهای کوتاه و سبک فانکی به کار برده می شود، این مدل مو را می توان روی موهای بلند هم به کار برد. برای این کار کافیست موهای کنار سر را با ژل مو روی سر چسبانده و موهای روی تاج سر را پوش داده و در پشت سر بست. این مدل مو هم روی موهای تیره و هم روشن زیبا خواهد شد.

 

5.  مدل موی راک دو پیچ

مدل مو دو پیچ

این که موها را در دو طرف سر به صورت رول بسته و سپس با استفاده از یک تل مو آرایش آن ها را تکمیل کرد بیشتر در دهه 60 میلادی انجام می شده است. ولی این سبک حالت دادن موها همچنین طرفدار داشته و برای به دست آوردن این موها کافیست موها را بابلیس فر کرده و با اسپری مو حالت داد.

 

6.  مدل موی راک دم اسبی 

دم اسبی راک


گاهی اوقات برای شینیون موها نیاز به مدل های پیچیده نبوده و می توان مدل های معمولی را کمی رنگ و لعاب داد. به طور مثال می توان یک دم اسبی زیبا مانند تصویر بالا به وجود آورده و دنباله موها را نیز فر کرد. در این مدل مو جلوی سر را نیز به صورت رول در آروده و با استفاده از اسپری مو ثابت کنید.

 

7.  مدل موی راک شینیون کلاسیک

شینیون کلاسیک 

همانطور که دیده می شود پایه سبک مدل موی راک فر کردن جلوی موها و حالت دادن به آن هاست. شینیون کلاسیک هم به همین صورت بوده و برای راک کردن شینیون خود کافیست تنها جلوی موها را جمع کنید.

 

8.  مدل موی راک شینیون بالای سر

شینیون

این مدل موی زیبا بیشتر در دهه 50 میلادی به کار می رفته است. اما اگر شما هم از سبک های قدیمی لذت برده و می خواهید موها خود را کاملا متفاوت آرایش کنید کافیست آن را در بالای سر جمع کرده و پس از رول کردن سنجاق کنید.

 

9. مدل موی راک رول جلوی سر

مدل مو

در صورتی که موهای فر دارید می توانید جلوی آن ها را به صورت رول در آورده و بقیه موها را فر کنید. برای این مدل مو ،حداقل میزان میکاپ پیشنهاد می شود.

 

10. شینیون مدل موی راک

شینیون راک

برای به دست آوردن یک شینیون زیبای راک کافیست موها را در پشت سر به صورت ساده ای جمع کرده و جلوی آن ها را به صورت رول در آورید. این مدل موی زیبا کاملا متفاوت بوده و باعث متفاوت بودن شما از بقیه خواهد شد.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: