چهارشنبه 05 خرداد 1395 - 09:36:11

طراحی ناخن کوتاه

طرح ناخن ساده

طراحی ناخن ساده برای ناخن های کوتاه

طراحی ناخن


ناخن های بلند زیبا بوده و برای طراحی ناخن هم مناسب ترند ولی نگهداری از آن ها دشوار بوده و نیاز به مراقبت و توجه بیشتری دارد. اگر شما از آن دسته خانم هایی هستید که نگهداری و مراقبت دائمی از ناخن ها برایتان دشوار بوده و ناخن های کوتاهی دارید می توانید از این مقاله استفاده کرده و طرح های مختلفی را روی ناخن های خود اجرا کنید.در این مقاله طرح های مختلفی برای ناخن های کوتاه ارائه شده است.
 

طراحی ناخن کوتاه به شکل توت فرنگی

 

طراحی ناخن فانتزی


ظاهر توت فرنگی مانند مزه آن دیدنی و به یاد ماندنی است. پس اگر به توت فرنگی علاقه داشته و ناخن های کوتاهی هم دارید میتوانید از لاک های قرمز و صورتی استفاده کرده و طراحی زیبایی روی ناخن های خود به وجود آورید. برای این کار ابتدا روی ناخن ها را یک بیس صورتی رنگ زده و برگ های آن را با رنگ سبز طراحی کنید. در انتها با خلال دندان نقطه های سفیدی روی آن قرار دهید تا توت فرنگی های لذیذ و زیبایی به دست آورید.

 

طراحی ناخن  کوتاه میوه ای سه بعدی

 

طراحی ناخن فانتزی

در این طراحی ناخن باید میوه های مصنوعی مخصوص طراحی ناخن را از قبل تهیه کرده و پس از زدن لاک بیس و قبل از خشک شدن آن این طرح ها را روی ناخن ها قرار دهید.

 

طراحی ناخن کوتاه کاراکترهای کارتونی

طراحی ناخن کارتونی


اگر به کاراکترهای کارتونی علاقه داشته و دوست دارید که آن ها را روی ناخن های خود بکشید کافیست ناخن ها را به رنگ بیس دلخواه خود در آورده و با استفاده از قلم طراحی ناخن و خلال دندان کاراکترهای مورد علاقه خود را روی ناخن ها بکشید.دقت داشته باشید که برای این که دچار اشتباه نشوید آن ها را از داخل سایت ها در آورده و از روی مدل واقعی شان طرح خود را روی ناخن ها پیاده کنید.

 

طراحی ناخن دخترانه

طراحی ناخن عروسکی

 

فرنچ رنگی ناخن ها

 

طراحی ناخن


برای فرنچ کردن ناخن ها لزوما نیازی به ناخن های بلند نبوده و می توان با استفاده از رنگ های مختلف روی ناخن ها فرنچ زیبایی به وجود آورد. برای این مدل رنگ سفید را به عنوان بیس خود روی ناخن ها زده و سپس روی بستر ناخن ها طرح های دلخواه خود را بکشید.

 

فرنچ ناخن و پاپیون

طرح ناخن



این طراحی هم روی ناخن های کوتاه بسیار زیبا بوده و می توان با استفاده از 3 رنگ آن را به سادگی انجام داد.

 

طراحی ناخن

 

طراحی ناخن راه راه

 

طراحی ناخن ساده


یکی از بزرگ ترین مزیت های این طراحی ناخن در این است که در آن نیازی به ناخن های بلند نبوده و اتفاقا این مدل طراحی روی ناخن های کوتاه زیباتر دیده می شود.

 

طرح ناخن ساده


این طراحی ناخن مدل های مختلفی دارد.

طراحی ناخن  کوتاه پروانه ای

دیزاین ناخن


طراحی پروانه روی ناخن ها بسیار زیبا بوده و باعث می شود کوتاهی ناخن ها در مقابل طرح زیبای پروانه ،به چشم نیایند.برای این طراحی ناخن کوتاه ابتدا رنگ پیش زمینه خود را انتخاب کرده و سپس با استفاده از یک قلم طراحی ناخن
 شکل بال پروانه را مانند تصویر بالا روی ناخن ها بکشید. در انتها نیز با استفاده از خلال دندان نقطه های روی بال را به طرح خود بیافزایید.

 

طراحی ناخن کوتاه نقطه ای

دیزاین ناخن


این مدل طراحی ناخن بسیار ساده بوده و کافیست نقطه های به رنگ دلخواه خود را پس از خشک شدن لاک بیس به ناخن ها اضافه کنید.

 

طراحی ناخن سایه روشن

دیزاین ناخن


این طراحی ناخن نیاز به رنگ های مختلفی از یک لاک و کمی مهارت دارد ولی نتیجه ای که از آن به دست می آید همه زحماتش را جبران می کند.

 

برای مشاهده کلیپ آموزش طراحی ناخن با گل اینجا کلیک کنید.

کلیپ آموزش طراحی ناخن با گل

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

پنجشنبه 06 خرداد 1395 - 08:30:19
عالی بود
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: