چهارشنبه 05 خرداد 1395 - 09:01:35

شینیون رسمی

مدل مو شیک

شینیون رسمی برای مراسم های رسمی

شینیون رسمی


شینیون موها یکی از کارهایی است که بسیاری از خانم ها در مناسبت های رسمی و یا غیر رسمی به آن رو می آورند. شینیون کردن انواع مختلفی دارد که برخی از آن ها بسیار رسمی و برخی از آن ها ساده تر است. در این مقاله به برخی از شینیون هایی که برای مناسبات رسمی و مناسبت های مختلف قابل انجام است، پرداخته می شود.

شینیون رسمی مدل بان

 

شینیون رسمی



یک شینیون مو می تواند هم مطابق روز بوده و هم بسیار ساده باشد. پس اگر از آن دسته خانم های ساده پسندی هستید که ترجیح می دهید شینیون ساده و در عین حال شیکی داشته باشید می توانید از این شینیون استفاده کنید.

 

شینیون با گل در کنار سر

 

شینیون رسمی با گل


یکی از انواع شینیون های محبوب در بین خانم ها شینیون موها و قرار دادن گل در شینیون آن هاست. این نوع شینیون نیز به همین صورت بوده و با انتخاب یک گل زیبا به زیبایی چهره افزوده شده است.

 

شینیون به هم ریخته

 

شینیون رسمی


یکی از شینیون هایی که برای خانم های با موهای مجعد و فر بسیار مناسب است، شینیون به هم ریخته است.در این مدل موها به صورت تکه ای جمع شده و با کمک سنجاق روی سر جمع می شوند.

 

استفاده از تاج در شینیون

 

شینیون رسمی  با تاج


بسیاری از خانم ها و به خصوص عروس خانم ها ترجیح می دهند که روی موهای خود از تاج استفاده کنند که شینیون مناسب با این تاج سر به صورت های مختلف و با سلیقه های مختلف قابل دستیابی است.

 

شینیون با زیورآلات

شینیون رسمی


یکی از مدل های محبوب شینیون استفاده از گل و یا گیره های سر مصنوعی یا طبیعی در بین موهاست که خانم ها در سرتاسر دنیا می توانند با استفاده از زیور آلات مخصوص منطقه خود ،موهای خود را آرایش کنند.

 

حجم دادن به موها

شینیون رسمی


یکی از انواع محبوب شینیون طراحی های حجم داده شده در روی سر است که که با این کار یک خانم به زیبایی یک ستاره هالیوودی به نظر می رسد، البته انجام این مدل مو و شینیون کمی متفاوت بوده و نیازمند کمی جسارت در یک فرد است.

 

شینیون بالرینا

 

شینیون رسمی شیک


این مدل شینیون جزئیات بیشتری داشته و به خصوص برای خانم هایی که موهای روشنی دارند بسیار زیبا به نظر می رسد. این شینیون برای عروس خانم ها هم مناسب بوده و برای مناسبت های رسمی جلوه زیبایی دارد.

 

شینیون حلقه حلقه

شینیون رسمی


این شینیون که در آن موها پشت سر جمع شده و به صورت حلقه های کوچکی روی سر قرار می گیرند مخصوص عروس خانم های با موهای روشن است.

 

شینیون با گل های ریز روی سر

شینیون رسمی با گل ریز


این مدل شینیون یک خانم را به زیبایی یک عروسک با موهای بلوند تبدیل می کند. البته خانم هایی که موهای تیره ای هم دارند می توانند از این مدل موی زیبا بهره ببرند.

 

 

برای مشاهده فیلم آموزش شینیون کلاسیک اینجا کلیک کنید.

فیلم آموزش شینیون کلاسیک

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: