شنبه 08 خرداد 1395 - 09:25:36

شینیون مو بلند

شینیون

شینیون موهای بلند

شینیون مو بلند



بسیاری از خانم ها تمایل دارند که برای مراسم ازدواج شان، موهای خود را بلند کنند. زیرا حالت دادن موهای بلند راحت تر بوده و انتخاب های بیشتری برای مدل مو وجود دارد. البته امروزه اکستنشن موها به همه کمک می کند تا بدون بلند کردن موهای خود، موهای بلندی داشته و بتوانند با این موهای بلند شینیون مخصوص موهای بلند را امتحان کنند. کسی چه می داند؟ شاید بعد از مراسم نیز تصمیم به نگه داشتن اکستنشن ها گرفتید.
در این مقاله چند مدل شینیون مخصوص عروس خانم ها و خانم هایی که موهای بلندی دارند در نظر گرفته شده است:

 

شینیون مو بلند مخصوص عروس

شینیون شیک


اگر به دنبال یک مدل مو ساده و در عین حال شیک هستید، می توانید از این مدل مو کمک گرفته و موهای خود را به زیبایی بیارایید. این مدل، یک شینیون کلاسیک بوده و بسیاری از خانم ها تمایل دارند که از آن در مراسم ازدواج خود استفاده کنند. همچنین بسیاری از افراد مشهور و بسیاری از خانواده های اشرافی نیز ا زا این مدل مو استفاده می کنند. دقت داشته باشید که این شینیون باید مرتب و بدون به هم ریختگی باشد تا ظاهر شیک خود را بهتر نشان دهد.

 

شنیون ساده

شینیون موهای بلند

 

 شینیون مو بلند به شکل بافت کنار سر

 

شینیون مو بلند


معمولا بافت موها حالت ظریف تر و زنانه تری به هر کس داده و به گونه ای است  که شما را فردی رمانتیک نشان می دهد. اما موهای بافته شده روی موهای عرس خانم ها نیز به کار برده شده و به زیبایی آن ها در این روز مخصوص کمک می کنند. به خصوص اگر تم مراسم شما یک حالت خودمانی و غیر رسمی داشته باشد، می توانید از این مدل مو استفاده کنید. بافت کنار سر یکی از محبوب ترین مدل های مو برای خانم ها ساده پسند بوده و می توان روی بافت از تزئینات مخصوص سر بهره برد.

 

شینیون موهای بلند

 

•  شینیون مو بلند به شکل بافت بالای سر

شینیون بافت

 

این مدل مو، یک مدل مو دخترانه بوده و اگر خانمی بخواهد در یک مراسم حالت دخترانه تری داشته باشد، می تواند از این مدل مو کمک بگیرد. به خصوص کسانی که مراسمی در محوطه باز را تجربه می کنند می توانند از این مدل موی زیبا کمک گرفته و موهای بلند خود را از وزش باد و عوامل دیگر که موجب به هم ریختگی موها می شوند دور نگه دارند. البته یکی دیگر از مزیت های این مدل مو این است که می توان آن را به صورت مرتب و یا به صورت به هم ریخته امتحان کرد و هر دو مدل بسیار زیبا هستند.

 

• شینیون مو بلند با دم اسبی

شینیون مو بلند

مدل موی دم اسبی یکی از ساده ترین و در عین حال زیباترین مدل های مو می باشد. همچنین بیس بسیاری از شینیون ها بوده و اگر کسی بخواهد موها خود را در بالای سر جمع کرده و یا به یک مدل ساده در آورد می تواند از این مدل مو کمک گیرد. همچنین هنگامی که دم اسبی موها کمی حالت داده شده و یا فر شود به یک مدل موی زیبا، ساده و شیک تبدیل می شود.

 

• شینیون مو بلند بان

شینیون مو بلند


یکی دیگر از شینیون های ساده که برای موهای بلند کاربرد زیادی دارد، مدل بان است. این مدل به خصوص هنگامی استفاده می شود که یک خانم تصمیم به استفاده از تاج داشته باشد. در این صورت موهای وی به صورت بان جمع شده  و سپس تاج در جلوی موها قرار می گیرد. یکی دیگر از مزیت های این مدل مو نیز ساده تر بودن چسباندن تور پشت سر به موهاست.

 

برای مشاهده فیلم آموزش شینیون اینجا کلیک کنید.

فیلم آموزش شینیون


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

یکشنبه 09 خرداد 1395 - 09:00:30
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: