دوشنبه 17 خرداد 1395 - 10:32:50

ماندگار کردن رژلب

ماندگار کردن رژلب

جلوگیری از پخش شدن رژ لب

 رژ لب



بسیاری از مواقع خانم هایی را می بینیم که رژلب ثابتی داشته و حتی پس از چندین ساعت رژلب آن ها در جای خود باقی می ماند. این در حالیست که رژ لب برای بسیاری دیگر پخش شده، ریخته و یا به سرعت پاک می شود.
در این مقاله به بررسی این موضوع بیشتر پرداخته شده و به آموزش روشی پرداخته شده است که با کمک آن می توان رژ لب خود را تا ساعت ها حفظ کرد. با کمک این روش و این آموزش ساده رژ لبی ماندگار، بدون پخش شدگی و زیبا به وجود خواهد آمد.

وسایل مورد نیاز
• پرایمر لب
• مداد لب
• کانسیلر/ کرم پودر
• پنکک
• دستمال کاغذی


مرحله اول ماندگار کردن رژلب: آماده کردن لب ها

ماندگار کردن رژ لب

همیشه برای آماده کردن لب ها از بالم لب و کاندیشنر لب استفاده کنید. این کار به شما کمک می کند تا لب هایی نرم و زیبا داشته باشید. همچنین به کمک این کار زدن رژ لب ساده تر خواهد بود. در مرحله بعد کرم پودر یا کانسیلر را روی لب ها زده و برای ماندگاری بیشتر آن از پنکک استفاده کنید. این تکنیک ساده به شما کمک می کند تا رژ لب تان در جای خود باقی بماند.

 

مرحله دوم ماندگار کردن رژلب: پودر زدن به لب ها

رژ لب قرمز

 

در این مرحله ابتدا دور لب ها  را با مداد لب خط کشیده و سپس با همان مداد داخل لب ها را هم پر کنید. سپس به آرامی رژ لب را روی لب ها بکشید. در این مقاله آموزشی از رژ لب قرمز مات استفاده شده است. انتخاب رنگ رژ لب به سلیقه خود شما بوده و می تواید از هر رنگ دیگری استفاده کنید. پس از زدن رژ لب کمی پودر روی لب ها بزنید، می توانید این کار را با استفاده از یک فرچه آرایشی بزرگ انجام دهید. سپس 5 تا 10 ثانیه صبر کنید. اگر پودر آرایشی در دسترس خود ندارید، می توانید از پنکک هم استفاده کنید.

 

مرحله سوم ماندگار کردن رژلب: پخش کردن پودر روی لب

 رژ لب 

با کمک یک فرچه کوچک کل پودر را به آرامی روی لب پخش کنید تا جایی که به سطح مناسبی از مات بودن دست یابید. این کار به تثبیت رژ لب کمک کرده و از پخش شدن آن جلوگیری می کند.

 

مرحله چهارم ماندگار کردن رژلب: پاک کردن اضافات

جلوگیری از پخش شدن رژ لب

 

پس از انجام مرحله 3، از یک دستمال کاغذی تمیز که از وسط به دو قسمت تا شده است کمک بگیرید. بدین ترتیب که دستمال را بین دو لب قرار داده و همان طور که در تصویر نشان داده شده رژ لب اضافی لب ها را بگیرید. در مورد این تکنیک نگران نباشید زیرا این کار باعث نابرابری رنگ لب ها و کمرنگ شدن رژ لب شما نخواهد شد. حتی اگر رژ لب شما کمی کمرنگ شد، می توانید آن را بعدا پررنگ تر کنید.

 

مرحله پنجم ماندگار کردن رژلب: مرحله آخر

جلوگیری از پخش شدن  رژ لب

اگر از آن دسته خانم هایی نیستید که رژ لب مات استفاده کنید و حتما باید برق لب بزنید، کافیست کمی برق لب را در قسمت وسطی لب زده و سپس آن را پخش کنید. این کار از پخش شدن برق لب و رژلب در کناره های لب و یا ریختن آن جلوگیری می کند.

چند نکته:

• یکی از ساده ترین روش ها در جهت جلوگیری از پخش شدن رژ لب استفاده از پرایمر لب است. زیرا پرایمر مانند یک بیس عمل کرده و رژ لب را به ماندگارترین شکل ممکن روی لب ها نگه می دارد.
• خط لب  یا مداد لب یکی از وسایلی است که به ماندگاری بیشتر رژ کمک می کند. البته باید رنگ آن متناسب با رژتان باشد.
• پر کردن لب ها با مداد لب قبل از زدن رز ماندگاری رز لب شما را تضمین می کند.
• همیشه از یک فرچه کوچک برای زدن رژ لب خود استفاده کنید تا جزیئات بیشتری را رعایت کنید.
• همیشه همراه خود یک رژ لب داشته باشید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 08:38:23
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: