پنجشنبه 06 خرداد 1395 - 13:42:04

شخصیت شناسی ابرو

شخصیت شناسی از روی ابروها

ابروهای مختلف

مدل ابرو

مدل ابرو



امروزه یکی از مهم ترین و داغ ترین بحث های آرایشی در همه جا ابروها هستند. گفته می شود که ابروها اولین نقطه از صورت هستند که توجه افراد را جلب کرده و به همین دلیل خانم های خوش سلیقه توجه بیشتری به ابروهای خود می کنند. از طرفی حالات ابروهای مختلف در افراد مختلف متفاوت بوده و بسیاری از افراد ترجبح می دهند که ابروهای خود را به سبک خاص خود بیارایند.در این مقاله از سایت رژلب ابروها و ارتباط آن با شخصیت افراد مختلف بررسی شده و ارائه شده است.
 

ابروهای پر و نامرتب

مدل ابرو


مشابه ابروهای تان، شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید احساس آزادی خود را حفظ کرده و هیچ گاه در یک مرز خاص نمی گنجید. شما از آن دسته افرادی هستید که خود را دوست داشته و دلیلی برای تمیز کردن و یا وسواس داشتن در مورد تمیزی ابروهای خود نمی بینید. شما ترجیح می دهید به شیوه خاص خود زندگی کرده و پیرو سبک یا افراد دیگری نیستید. اما اگر تصمیم به مرتب کردن ابروهای خود گرفتید، پیشنهاد می شودکه آن ها را تنها کمی حالت داده و زیبایی طبیعی آن ها را از بین نبرید.

 

ابروهای هلالی

ابرو هلالی

علاوه بر ذهن خلاقی که دارید، تاجر بسیار بسیار موفقی هم خواهید بود. تحقیقات نشان می دهد که افرادی که ابروهای هلالی دارند، افرادی قابل اعتماد هستند و دوستان آن ها می توانند در هر موقعیتی روی آن ها حساب کنند. بنابراین هلال ابروهای خود را حفظ کرده و تنها با کمک یک مداد آرایشی به زیبایی آن ها بیفزایید.

 

ابروهای پر طبیعی

ابرو پر


اگر به صورت طبیعی ابروهای پری دارید، اعتماد به نفس بالایی خواهید داشت. زیرا از ابتدا با زیباترین شکل ابروها متولد شده اید. مشابه ابروهایتان شما فردی محکم و جسور هستید. در صورتی  که ابروهای پری دارید، قاعدتا ترجیح می دهید که آن ها را مرتب کرده و تحت کنترل خود در آورید. بنابراین از ژل ابرو استفاده کرده و به ابروهای خود زیباترین حالت ممکن را داده و آن ها را در جای خود ثابت نگه دارید.

 

ابروهای صاف

ابرو صاف


در صورتی که ابروهای صافی دارید، فردی منطقی و باهوش بوده و از آن دسته افرادی که بدون برنامه زندگی کنند و یا تصمیمات عجولانه در زندگی خود بگیرند، نیستید. شما به روتین زندگی خود عادت کرده و با تغییر آن میانه خوبی ندارید. بنابراین اگر ابروهای صافی دارید، برای زیبایی بیشتر ابروهای خود می توانید از یک مداد ابرو استفاده کرده و کمی به آن ها حالت دهید.

 

ابروهای هشتی

ابرو هشتی

شما فردی رویایی هستید که در گروه دوستان خود از همه حساس تر است. البته شما ترجیح می دهید که جزئیات زندگی خود را با دیگران در میان نگذاشته و گاهی اوقات هم لجباز می شوید. این لجبازی گاها در روتین آرایش و به خصوص  ابروهای شما هم دیده می شود. اما فراموش نکنید که ابروهای شما به خودی خود زیبا هستند و بهتر است زاویه انتهای آن ها را تا جای ممکن خراب نکنید. برای زیبایی بیشتر ابروهای خود هم از مداد ابروی مناسبی می توانید کمک بگیرید.

 

ابروهای نازک

ابرونازک

تحقیقات نشان می دهند که افرادی که ابروهای نازکی دارند در بسیاری از موارد نمی توانند تصمیم بگیرند و دچار دو دلی می شوند. داشتن ابروهای نازک به این معنی است که شما منتظر نظر دیگران مانده و بعد تصمیم گیری می کنید. بنابراین توصیه می شود که به خود بیشتر اعتماد کرده و با توجه به غریزه خود تصمیم گیری های تان را خود انجام دهید. اگر شما به صورت طبیعی ابروهای نازکی دارید و یا اگر ابروهایتان را خود نازک کرده اید، فراموش نکنید که با استفاده از سایه یا مداد کمی ابروهای خود را ضخیم تر کنید. زیرا ابروهای نازک سن افراد را بیشتر نشان داده و زیبایی چشم ها را هم نشان نمی دهند.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

جمعه 07 خرداد 1395 - 07:31:15
فوق العاده بود
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: