چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 13:56:29

رمز زیبایی ژاپنی ها

سلامت و زیبایی

رمز زیبایی ژاپنی ها

رمز زیبایی ژاپنی ها



وقتی کسی در مورد زیبایی خانم های ژاپنی صحبت می کند ناخودآگاه ذهن ما به سمت پوست شفاف و جوان آن ها می رود. صرف نظر از سن، ژاپنی ها پوست زیبایی دارند و پوست آن ها خیلی دیرتر از بقیه افراد چروک افتاده و از بین می رود. از طرفی موهای آن ها نیز نرم و زیباست و بسیاری از خانم ها در آرزوی داشتن چنین موهای صاف و درخشانی هستند.در این مقاله به بررسی رمز زیبایی ژاپنی ها که به آن ها چنین پوست و موی زیبایی داده است، پرداخته می شود.

 

 

 زنان زیبای ژاپنی

 


 

رمز زیبایی ژاپنی ها با مراقبت های پوستی

1. ویتامین ث
ژاپنی ها هر روز از ویتامین ث استفاده می کنند و برنامه غذایی روزانه آن ها حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است. این کار به پوست  آن ها زیبایی می دهد و هر گونه لکه و تیرگی روی پوست را از بین می برد.

2. آزوکی یا لوبیا قرمز
یکی از مراقبت های مهم از پوست در بین ژاپنی با استفاده از لوبیا قرمز است که مالیدن آن روی پوست صورت و گردن جوش ها و لک آن ها را از بین می برد.

3. روغن های گیاهی
آسیایی ها برای مصرف روغن های گیاهی شهرت دارند که ژاپنی ها هم برای ماساژ صورت و برای پاک کردن صورت خود از هر گونه آلودگی از این روغن ها استفاده می کنند.

4. ماهی
از آن جایی که ماهی حاوی امگا 3 می باشد برای سلامت پوست و مو اهمیت زیادی دارد.

5. برنج
برنج پوست را شفاف تر کرده و از بروز چروک جلوگیری می کند. علاوه بر آن با استفاده از برنج می توان لکه های تیره زیر چشم ها را از بین برد.

6. گیاهان دارویی
گیاهان دارویی برای جلوگیری از خشکی پوست بسیار موثرند و به داشتن پوستی زیبا کمک می کنند.

7. لایه برداری
خانم های ژاپنی به طور معمول پوست خود را لایه برداری می کنند تا از بروز چروک روی آن جلوگیری کنند. برای این کار می توان از گیاهان دارویی مخصوص نیز استفاده کرد تا علاوه بر از بین بردن سلول های مرده پوست به سلامت و درخشش بیشتر پوست هم کمک شود.

8. چای سبز
ژاپنی ها روزانه مقادیر زیادی چای سبز می نوشند. به همین دلیل لاغر هستند و به همین دلیل پوست خوب و زیبایی دارند. زیرا چای سبز پروسه پیری را کند تر کرده و پوست را جوان و زیبا می کند.

9. درمان طبیعی آکنه
ژاپنی ها آکنه را به صورت کاملا طبیعی درمان می کنند. آن ها برای این کار از زردچوبه و درخت چای استفاده کرده و روغن آن و یا خود این مواد را روی پوست می مالند.

10. جلبک دریایی
جلبک یا خزه دریایی در یکدست کردن توناژ پوست نقش مهمی داشته و همچنین یک پاک کننده بسیار مناسب برای هر نوع پوست است. با استفاده از جلبک دریایی پوست درخشان شده و منافذ بزرگ آن کوچک تر خواهد شد.

11. فضله پرندگان
ممکن است کمی عجیب به نظر برسد ولی استفاده از فضله پرندگان در بین ژاپنی ها از محبوبیت زیادی برخوردار است. زیرا حاوی آنزیم هایی است که پوست را نرم و با طراوت می کند.

12. کاملیا
کاملیا یک گیاه طبیعی است که استفاده از روغن آن در بین ژاپنی ها طرفداران زیادی دارد. این روغن از پیری زودرس جلوگیری کرده، چروک های روی پوست را از بین برده و خطوط چهره را از بین می برد. علاوه بر این روغن کاملیا پوست های خشک را مرطوب می کند.

13.  راه رفتن
ژاپنی ها در حفظ سلامتی خود بسیار کوشا هستند و به همین دلیل سعی می کنند تا مسیر های خود را تاجای ممکن با پیاده روی طی کنند. آن ها اعتقاد دارند که راه رفتن پوست را سفت می کند.

14. ماهی درمانی
برای از بین بردن پوست های مرده پا ، ژاپنی ها پاهای خود را داخل وان و یا حوضچه ای که داخل آن ماهی قرار دارد، می گذارند و این ماهی ها پوست مرده پاها را کنده و به نرمی پاشنه پا کمک می کنند.

15.  صاف کردن موها
برای صاف کردن موها ژاپنی ها از روش های زیر استفاده می کنند.


• متخصصین زیبایی ژاپنی یک سیستم صاف کننده مویی دارند که در آن از روش اکسیداسیون استفاده می شود.
• این روش موها را به صورت ترکیبی از روش های شیمیایی و اتو کردن موها صاف می کند.
• در این روش موها  در حرارت 356 درجه قرار می گیرند و صاف می شوند.
• یک کاندیشنر پروتئینی هم روی موها قرار داده می شود.
• سپس با استفاده از سشوار بار دیگر موها را صاف می کنند.
• این پروسه با استفاده از کشیدن یک اتو موی داغ سرامیکی روی موها پایان میپذیرد و نتیجه آن تا چند ماه دوام دارد.

 


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 08:36:08
عالی بود
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: