دوشنبه 24 خرداد 1395 - 12:08:20

مدل مو فر

فر موهای بلند

مدل فر برای موهای بلند

فر موهای بلند


چه یک خانم فرهای طبیعی داشته باشد و چه موهای خود را فر کرده باشد، زیبا خواهد بود. زیرا داشتن فر باعث زیبایی هر چه بیشتر یک فرد شده و به جذابیت و ظرافت یک خانم می افزاید. به علاوه در مقایسه با موهای صاف، موهای فر حالت رمانتیک تری به چهره می دهند. به خصوص خانم هایی که موهای کم پشت دارند می توانند موهای خود را فر کرده و از حجم و حالت موهای خود لذت ببرند. اما مدل موهای فر انواع مختلفی دارند و می بایست با توجه به مدل مو و یا رنگ مو و توناژ صورت فر مناسب خود را انتخاب کرد.
پس اگر شما هم موهای بلند و فری داشته و در پی حالت دادن آن ها هستید می توانید از این مدل مو های ارائه شده استفاده کنید.

 

مدل مو فر حالت دار

فر موهای بلند

یکی از مدل موهای زیبا روی موهای فر این است که موهای فر را به صورت حالت دار در آورده و فرهای باز خود را روی موهای بلند خود بهتر نشان داد. این مدل مو در بین بسیاری از ستارگان هالیوودی طرفدار داشته و برای حجم دادن به موها نیز بسیار مناسب است. از طرفی این مدل مو روی صورت قرار نداشته و حالت زیبای چهره را بهتر نشان می دهد. در این سبک آرایش، موها باید به گونه ای باشد که گویی باد موها را به عقب برده و در هم پیچیده است.
بنابراین برای یک مهمانی و یا یک مناسبت رمانتیک می توانید موهای خود را به این صورت فر کنید.

 

 مدل مو فر در انتهای موها

فر موهای بلند


اگر می خواهید حجم موهای خود را بیشتر نشان داده و به زیباتر دیده شدن آن ها کمک کنید می توانید بدون این که کل موهای خود را فر کنید، تنها انتهای آن ها را فر کرده و با این کار به موهای خود حجم دهید. در این مدل مو نیازی به فر کردن همه موها نیست و تنها با فر کردن قسمت انتهایی موها حجم آن ها افزایش داده می شود. این مدل مو به خصوص روی مدل موی دم اسبی زیباتر دیده شده و خانم هایی که موهای بلندی دارند می توانند موهای خود را به صورت دم اسبی بسته و سپس انتهای آن ها را فر کنند.

 

 مدل مو فر کلاسیک

فر موهای بلند

فر موهای بلند


مدل موی فرکلاسیک که در گذشته بیشتر بین خانم ها طرفدار داشتند نیز سبکی زیبا برای آرایش موهاست و خانم های خوش سلیقه می توانند موهای کوتاه یا بلند خود را به این صورت فر کرده و به جذابیت خود بیفزایند. این مدل مو در مقایسه با دیگر مدل های ذکر شده فر نیست و تنها موها حالت دار تر از معمول نشان داده می شوند. این به این معنی است که در این مدل مو ساقه موها فر شده و انتهای آن ها حجم داده شده و فر درشت تری می شود.

 

 مدل مو فر ریز

فر موهای بلند


در صورتی که به دنبال فرهای ریزتری هستید و نمی خواهید موهای خود را با فرهای درشت بیارایید می توانید روی آن ها از فرهای ریزتری کمک بگیرید. این مدل مو فر کمی جسورانه تر بوده و به موها حجم بیشتری می دهند. این مدل مو بیشتر برای خانم های جوان و خوش سلیقه مناسب بوده و می تواند چهره یک خانم را جذاب تر از آن چه که هست نشان دهد.

 

 مدل مو فر به هم ریخته

فر موهای بلند


این مدل مو فر بیشتر وقتی استفاده می شود که خانم ها از روز قبل موهای خود را فر کرده اند و در روز دوم نیز می خواهند موهای فر زیبایی داشته باشند. برای بهتر کردن این مدل مو فر می توان از همان وسایلی استفاده کرد که همیشه برای فر کردن موها استفاده می کنید. این مدل مو بسیار ساده بوده و زمان کمی هم برای انجام آن نیاز است.

 

برای مشاهده فیلم آموزش فر مو اینجا کلیک کنید.

 فیلم آموزش فر مو 

 


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: