یکشنبه 09 خرداد 1395 - 14:10:50

رنگ مو فانتزی

رنگ مو فانتزی

انواع رنگ مو فانتزی

رنگ مو فانتزی

 

رنگ موهای فانتزی رنگ های مختلفی مانند نارنجی، آبی، قرمز، صورتی، بنفش و سبز دارند که بسیاری از خانم ها از این رنگ موها استقبال کرده و برای زیبایی بیشتر، موهای خود را به این رنگ ها در می آورند. به خصوص خانم هایی که به دنبال رنگ های فانتزی و غیر واقعی تری هستند می توانند از این رنگ موها استفاده کرده و موهای خود را زیباتر نشان دهند. یکی از مزیت های این مدل رنگ مو، متفاوت بودن است و در صورتی که فردی موهای خود را به رنگ موهای فانتزی در بیاورد، مرکز توجه همه قرار خواهد گرفت.در ادامه به بررسی چند مدل رنگ موی فانتزی می پردازیم.
 

رنگ مو فانتزی بنفش

 

رنگ مو فانتزی



رنگ موهای فانتزی را می توان به سادگی و حتی در منزل  هم امتحان کرده و کافیست موها را با استفاده از کیت رنگ موی خود رنگ کنید.

 

رنگ مو فانتزی نارنجی

 

رنگ مو فانتزی



رنگ موهای فانتزی با چند بار شسته شدن از بین می روند و نیازی به نگرانی در مورد سلامت موها وجود نخواهد داشت. این رنگ موها رطوبت مو را حفظ کرده و رنگ کدر و بی حالت آن ها را به رنگ هایی مانند نارنجی آتشین در خواهند آورد. یکی دیگر از مزیت این رنگ موها این است که درخشش موها را هم بیشتر می کنند.

 

رنگ مو فانتزی آبی

رنگ مو فانتزی


برخلاف رنگ موهای معمول این رنگ موها حاوی پروتئن سویا هستند و زیبایی و سلامت موها را حفظ می کنند.

 

رنگ مو فانتزی رنگین کمانی

 

رنگ مو فانتزی


یکی دیگر از مزایای رنگ موهای فانتزی این است که بدون دردسر می توان موها را به مدل های مختلف در آورد. به طور مثال می توان همه موها را به یک رنگ در آورده و یا تنها روی قسمتی از آن ها این کار را انجام داد. حتی می توان بدون هیچ هراسی موها را بلوند کرده و با چند بار شستن این رنگ بلوند را از بین برد. این مساله و ماندگاری رنگ مو که یکی از دغدغه های خانم هاست، با استفاده از رنگ موهای فانتزی از بین رفته و دیگر نیازی به نگرانی در این مورد نخواهد بود.

 

رنگ کردن چتری ها

رنگ مو فانتزی



در صورت تمایل می توان تنها یک قسمت مو و یا کل موها را با استفاده از رنگ موهای فانتزی رنگ کرده و توجه داشته باشید که رنگ موهای فانتزی خود حاوی مواد نگه دارنده و چربی های مورد نیاز هستند تا رطوبت مورا حفظ کرده و با این کار سلامت آن ها را تضمین کنند.

رنگ کردن کل موها

 

رنگ مو فانتزی



یکی دیگر از مزیت های این رنگ موها این است که ابتدا با شستشو از بین نمی روند و این فرصت را به شما می دهند تا از رنگ موی متفاوت خود لذت کافی را ببرید. اما پس از مدتیکه رنگ مویتان تکراری شد، با چند بار شستشو می توانید آن ها را بدون هیچ نگرانی از ماندگاری و یا لک کردن موها شسته و از روی موها پاک کنید.

 

برای مشاهده فیلم آموزش هایلایت اقیانوسی اینجا کلیک کنید.

 فیلم آموزش هایلایت اقیانوسی


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (3)

پنجشنبه 01 تیر 1396 - 19:02:06
این رنگ موها همون واریاسیون ها هستند یا فرق دارند؟
پنجشنبه 01 تیر 1396 - 19:01:56
این رنگ موها همون واریاسیون ها هستند یا فرق دارند؟
پنجشنبه 13 خرداد 1395 - 08:04:43
عالی بود
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: