سه شنبه 01 تیر 1395 - 09:47:42

شینیون دونات بان

نحوه انجام شینیون دونات بان

شینیون موی بلند

شینیون جدید

مدل مو دونات



یکی از مدل موهای زیبا، ساده و بسیار شیک شینیون دونات بان است. این شینیون بیشتر در بین مهمانداران هواپیما رواج داشته و بی شک مدل موی تمیز و مرتبی است. بنابراین اگر به یک مهمانی دعوت شده و موهای تان حالت دلخواه تان را نمی گیرند می توانید از این مدل موی زیبا استفاده کرده و با جمع کردن همه موها، به آن ها حالت دهید.
یکی از مهم ترین مزیت های این مدل مو این است که با هر لباسی مناسب بوده و برای هر رنگ مو و پوستی به یک میزان مناسب است. این شینیون به چهره یک خانم وقار داده و با اضافه کردن یک بافت زیبا در دور آن به سادگی انجام می پذیرد. در ادامه این مقاله از سایت رژلب انجام این شینیون به صورت مرحله به مرحله آموزش داده می شود.


وسایل مورد نیاز
• یک بان و یا کش مو
• شانه دم باریک
• چند کش پلاستیکی
• اسپری مو

 


مرحله اول شینیون دونات بان

دم اسبی

تمام موها را در پشت سر جمع کرده و با استفاده از یک شانه دم باریک همه موها را به صورت مرتبی از روی سر شانه و به صورت دم اسبی ببندید. با استفاده از کش موی خود دم اسبی تان را محکم تر کنید. در صورتی که به دنبال داشتن یک مدل موی مرتب هستید دم اسبی خود را تمیز تر و در صورتی که می خواهید شینیون به هم ریخته ای داشته باشید دم اسبی خود را به صورت نامرتبی ببندید.

 

مرحله دوم شینیون دونات بان

مدل مو


تکه پلاستیک و یا بان خود را داخل دم اسبی فرو ببرید. سپس با استفاده از انگشتان خود بان را با موها پوشانده و فراموش نکنید که برای جلوگیری از شل شدن موها می بایست آن ها را با دست دیگر خود نگه دارید.

 

مرحله سوم شینیون دونات بان

مدل بان

پس از اتمام کار خود می توانید از یک کش موی دیگر کمک گرفته و موها را به صورت کاملا محکمی ببندید.

 

مرحله چهارم شینیون دونات بان

شینیون جدید

این مرحله از اهمیت خاصی برخوردار است و نیاز به کمی دقت و مهارت دارد. به همین دلیل می توانید برای انجام این مرحله از یک آینه استفاده کرده و این که چگونه روی بان کار کنید را بهتر ببینید.

 

مرحله پنجم شینیون دونات بان

شینیون ساده

در این مرحله مقداری از موها از بان بیرون زده و این سوال به وجود می آید که چه باید با آن ها کرد.

 

دیزاین مو


تنها کاری که در این مرحله باید انجام داد این است که موهای بیرون زده را به دو قیمت تقسیم کرده و اگر به دنبال یک بان ساده هستید آن ها را در زیر بان با سنجاق ببندید و اگر می خواهید شینیون دونات بان داشته باشید ادامه موها را بافته و دور بان بپیچید.

 

مرحله ششم شینیون دونات بان

مدل مو


در این مرحله از مرتب بودن همه چیز اطمینان حاصل کرده و با استفاده از اسپری مو بان به دست آمده را در جای خود ثابت کنید. برای مرتب کردن موهای روی سر و شانه کردن آن ها هم می توانید از همان شانه دم باریک خود استفاده کنید.

 


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: