شنبه 01 خرداد 1395 - 12:26:25

آرایش چشم

آرایش چشم ها مانند الهه های یونانی

آرایش چشم جدید

آموزش آرایش

آرایش چشم

آرایش چشم


یونان یکی از قدیمی ترین تمدن های تاریخ بوده و همه چیز آن زیبا و سحر آمیز به نظر می رسد. در گذشته یونان یکی از تمدن های فرهیخته در نظر گرفته شده و زیبایی خانم های این کشور زبانزد بوده است. به همین دلیل دراین مقاله از سایت رژلب یک سبک آرایش ارائه شده است که یادآور الهه های یونانی و زیبایی بی نظیر آن هاست.در این آرایش از رنگ مشکی و طلایی که از رنگ های سلطنتی هستند استفاده شده و آرایش چشم زیبایی به دست آمده است.
 

آرایش چشم الهه های یونانی
مرحله اول آرایش چشم
 

مبکاپ


قبل از شروع آرایش از کرم پرایمر مناسبی استفاده کرده و با از بین بردن خشکی پلک ها آن ها را برای انجام آرایش آماده کنید. سپس با استفاده از کانسیلر تیرگی زیر چشم ها را از بین برده و روی کانسیلر نیز پنکک بزنید تا ماندگاری آرایش شما تضمین شود.پس از کانسیلر نوبت به آرایش چشم می رسد. برای انجام آرایش چشم خود از یک سایه نارنجی یا قهوه ای استفاده کرده و آن را روی پلک های خود بمالید. این کار به چشم های شما عمق بیشتری داده و آن ها را زیباتر می کند.
 

مرحله دوم آرایش چشم 

آرایش چشم جدید


یک سایه قهوه ای مات که 3 درجه تیره تر از رنگ اصلی پوست تان باشد را انتخاب کرده و آن را در روی پلک خود بمالید. دقت کنید که در آرایش چشم ترکیب رنگ ها اهمیت بسیاری داشته و برای محو کردن و ترکیب سایه های خود می بایست از فرچه های آرایشی استفاده کنید. پس از زدن سایه قهوه ای از یک سایه تیره تر استفاده کرده و دنباله پلک ها و بالای آن را مانند تصویر به رنگ تیره تری در آورید. بار دیگر از یک فرچه آرایشی مناسب استفاده کرده و سایه ها را به خوبی با یکدیگر ترکیب کنید. دقت داشته باشید که خط واضحی روی پلک باقی نماند.

 

مرحله سوم آرایش چشم 

سایه چشم


در این مرحله نوبت به استفاده از سایه طلایی می رسد. این سایه را روی قسمت مرکزی پلک زده و این قسمت را براق تر و روشن تر از بقیه قسمت های چشم کنید.

 

مرحله چهارم آرایش چشم 

سایه طلایی


بار دیگر از سایه طلایی خود کمک گرفته و آن را روی قسمت داخلی چشم ها وروی پلک بسط دهید. برای بیشتر و بهتر دیده شدن رنگ صورتی ، سایه خود را با حرکات ضربه ای روی پلک چشم ها بزنید. پس از زدن سایه روی چشم آن را در قسمت داخلی چشم ها هم بزنید.

 

مرحله پنجم آرایش چشم 

میکاپ جدید

با استفاده از یک فرچه بزرگ تمام رنگ ها را در یکدیگر ترکیب کرده و لبه های سایه های طلایی و قهوه ای خود را کمرنگ کنید. دقت داشته باشید که در آرایش چشم زیبا هیچ خط واضحی وجود ندارد.

 

مرحله ششم آرایش چشم 

خط چشم


در این قسمت نوبت به استفاده از مداد و خط چشم می رسد. برای این کار ابتدا روی چشم های خود یک خط چشم دنباله دار کشیده و آن را در ادامه چشم ها نیز بکشید. برای تاثیر بیشتر آرایش چشم ها می توانید خط چشم خود را تا قسمت داخلی چشم ها ادامه داده و آن را بلند تر کنید. نوک خط چشم را هم می بایست تیز تر نشان دهید. سپس با استفاده از مداد چشم مشکی قسمت داخلی چشم ها را به رنگ تیره در آورده و زیر مژه ها را هم کمی تیره کنید. سپس یک سایه روشن روی استخوان ابروها زده و چشم ها را برجسته تر نشان دهید.

 

مرحله هفتم آرایش چشم 

مداد چشم


می توانید آرایش چشم خود را در همین جا متوقف کرده و یا این که با زدن یک سایه طلایی در دنباله چشم ها و در قسمت پایینی آن ها، آرایش خود را ادامه دهید. برای زیبایی بیشتر آرایش می توانید سایه طلایی خود را در زیر مژه ها هم بزنید.

 

مرحله هشتم آرایش چشم 

آرایش


سپس بار دیگر از خط چشم خود استفاده کرده و روی دنباله پایینی چشم ها هم خط چشم بکشید.

 

مرحله نهم آرایش چشم 

آرایش یونانی

در این مرحله آرایش شما پایان یافته است. در صورتی که نمی خواهید آرایش شما غلیظ باشد می توانید آن را بدون خط چشم پایینی امتحان کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

شنبه 01 خرداد 1395 - 19:06:14
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: