شنبه 20 شهریور 1395 - 10:05:55

مدل مو بان

بان به هم ریخته

مدل موی بان

موی بان

مدل موی بان


مدل موی بان به هم ریخته شینیونی است که در آن نیازی به مرتب کردن موها نبوده و به هم ریختگی موها خود یک فاکتور زیبایی محسوب می شود. این مدل مو مخصوص دخترخانم های خوش سلیقه ای است که ترجیح می دهند از شینیون های تمیز و مرتب دوری کرده و کاری نو و خلاقانه انجام دهند.در این مقاله از سایت رژلب آموزش مدل موی بان به هم ریخته در چند مرحله و به صورت تصویری ارائه شده است. انجام این  شینیون تنها نیاز به چند دقیقه وقت دارد و اگر یک روز پر مشغله در پیش دارید این شینیون زیبا بسیار کاربردی خواهد بود.
 

وسایل مورد نیاز
کش مو
 سنجاق سر
اسپری مو

نحوه انجام مدل مو بان


مرحله اول مدل مو بان

 موی بان بهم ریخته


ابتدا موها را به صورت یک دم اسبی روی تاج سر خود ببندید. در صورتی که می خواهید بان شما بالا یا پایین تر باشد، می توانید موها را بالاتر و یا پایین تر نیز ببندید. حتی اگر بخواهید می توانید دم اسبی خود را در پشت گردن خود بسته و سپس آن را تبدیل به یک بان زیبا کنید. این امر کاملا به سلیقه خود شما بستگی دارد.

 

مرحله دوم مدل مو بان

موی بان


پس از این که در نقطه مد نظر خود موها را به صورت دم اسبی بستید، نوبت به تاب دادن آن ها می رسد. برای این کار موها را از پایین در دست گرفته و آن ها را بپیچانید.

 

مرحله سوم مدل مو بان

 مو بان بهم ریخته


پس از آن که موهای خود را  به خوبی تاب دادید، آن ها را دور قسمت ابتدایی دم اسبی به صورت یک بان پیچانده و با کمک یک کش مو محکم کنید. دقت داشته باشید که تاب دادن موهای شما باید به گونه ای باشد که تنها به موها حالت دهد و نباید این کار شما منجر به گره خوردن موها گردد.

 

مرحله چهارم مدل مو بان

 بان بهم ریخته


برای زیبایی بیشتر موها می تواند یک دسته از آن ها را از همان ابتدا جدا کرده و پس از آن که موها را به دور دم اسبی پیچیدید، شروع به بافت این دسته کنید. سپس می توانید برای زیبایی بیشتر این دسته موها را دور بان خود پیچیده و یک مدل مو بان متفاوت داشته باشید.

 

مرحله پنجم مدل مو بان

 مدل مو بان بهم ریخته


پس از آن که بان شما پایان یافت، کمی موهای اطراف آن را کشیده و ظاهر به هم ریخته تری به موهای خود بدهید. دقت داشته باشید که موهای بالا و پایین را به یک اندازه بکشید که بان شما زیبایی و تقارن نسبی خود را بیشتر حفظ کند.

 

مرحله ششم مدل مو بان

شینیون

 

برای اطمینان از ماندگاری بیشتر بان می توانید از سنجاق سرهای ریزی در کناره های آن استفاده کرده و به خصوص نوک مو ها را با استفاده از سنجاق سر محکم کنید.

 

مرحله هفتم مدل مو بان

شینیون بهم ریخته


در صورتی که از مدل مو بان به هم ریخته خود احساس رضایت کردید، روی آن از اسپری مو استفاده کرده و مدل موی خود را تثبیت کنید.

 

مرحله نهایی مدل مو بان

شینیون ساده


در این مرحله مدل مو بان به هم ریخته شما تکمیل شده است.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: