پنجشنبه 03 تیر 1395 - 09:35:13

اکستنشن ناخن

انواع اکستنشن ناخن

تفاوت اکستنشن ناخن ژله ای آکریلیک و فایبرگلس

انواع اکستنشن ناخن


در گذشته داشتن ناخن یا موهای مصنوعی که روی ناخن و یا موهای اصلی قرار گیرند و تنها به آن ها حجم داده و به قد آن ها اضافه کنند، امری عجیب و غیر واقعی به نظر می رسید، اما امروزه انواع اکستنشن مو و اکستنشن ناخن معرفی شده و هر کدام از این اکستنشن ها طرفداران خاص خود را دارند.
در این مقاله به بررسی 
انواع اکستنشن ناخن پرداخته شده و با معرفی انواع آن ها در مورد هر کدام توضیحاتی ارائه می شود. اکستنشن ناخن ها انواع مختلفی دارد که اکستنشن ناخن ژله ای، اکستنشن ناخن آکریلیک، اکستنشن ناخن آکریلیکی و اکستنشن ناخن فایبرگلس از انواع آن ها هستند. در گذشته شاید بهترین روش برای استفاده از ناخن های مصنوعی، ناخن های مصنوعی ای بود که با استفاده از چسب روی ناخن ها چسبیده شده و به سرعت هم کنده می شد، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی می توان بدون پوشاندن کل ناخن ها تنها قد ناخن ها را افزایش داده و از اکستنشن تنها روی نوک ناخن ها استفاده کرد. منظور از قرارگیری اکستنشن روی سر ناخن این است که یک ژل، آکریلیک و یا فایبر گلس روی سر ناخن چسبیده شده، به اندازه و شکل دلخواه در آمده و حالت داده می شود.

 اما تفاوت هر کدام از این مواد در چه چیزی است و هر کس بهتر است از چه نوع اکستنشن ناخن استفاده کند؟

اکستنشن ناخن آکریلیکی

می توان گفت یکی از محبوب ترین انواع ناخن های مصنوعی، اکستنشن ناخن های آکریلیکی هستند. البته ناخن های ژله ای هم طرفداران بی شماری دارند. ناخن های آکریلیکی تنها روی نوک ناخن ها زده می شوند. اکستنشن ناخن آکریلیکی ابتدا روی ناخن ها قرار گرفته و سپس سفت می شود. برای ساخت اکستنشن ناخن آکریلیکی باید پودر و مایع مخصوصی را با هم ترکیب کرده و سپس روی ناخن ها زد. این در حالی است که اکستنشن ناخن های ژله ای به این صورت نیستند. اکستنشن ناخن آکریلیک باید در دمای محیط سفت شود و نیازی به قرار دادن ناخن ها در زیر نور UV نیست. پس از سفت شدن ناخن ها نیز می توان حالت و اندازه دلخواه را روی آن ها پیاده کرد. برای برداشتن ناخن های آکریلیک نیز کافیست ناخن ها را در استون قرار داد.

اکستنشن ناخن ژله ای

اکستنشن ناخن ژله ای که به آن اکستنشن UV هم گفته می شود با نوع آکریلیک آن تفاوت های زیادی دارد. در اکستنشن ناخن ژله ای ژل از قبل در یک ظرف آماده شده و شبیه ژل موی سر است. برخلاف اکستنشن ناخن آکریلیکی این ژل بوی خاصی ندارد. به علاوه پس از قرار دادن اکستنشن روی ناخن ها باید آن را زیر اشعه UV خشک کرد که یکی از دلایلی که به آن ها اکستنشن UV گفته می شود هم همین امر می باشد. اکستنشن ناخن ژله ای پس از زدن روی ناخن ظاهر نسبتا مرتبی دارند و نیاز چندانی برای سوهان کشیدن و حالت دادن به آن ها نیست.

اکستنشن ناخن فایبرگلس

در اکستنشن ناخن فایبرگلس نیاز به یک فابریک فایبرگلسی است و پس از قرار دادن آن روی ناخن می بایست ناخن ها را با صمغ پوشانده و حالت داد. پس از صمغ زدن روی ناخن ها نیز از یک ماده اکتیویتر استفاده شده و فایبرگلس روی ناخن ها را سفت می کند. یکی از مزیت های اکستنشن ناخن فایبرگلس این است که آن ها با حلال در آب هستند و با قرار دادن ناخن ها در آب می توان اکستنشن را از روی آن ها برداشت.

اُوِرلِی ها

در صورتی که یک خانم نخواهد به اندازه ناخن های خود اضافه کرده و تنها به دنبال محکم کردن ناخن های خود باشد، کافیست از اورلی استفاده کند. اورلی ماده ای آکریلیکی است که روی سطح ناخن قرار گرفته و از ناخن در برابر آسیب های مختلف محافظت می کند.

 

برای مشاهده کلیپ آموزش کاشت ناخن ژل اینجا کلیک کنید.

کلیپ آموزش کاشت ناخن ژل

 


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: