پنجشنبه 03 تیر 1395 - 09:36:32

انتخاب رژ لب قرمز

انتخاب صحیح رژ لب قرمز

انواع رژلب قرمز

رژلب قرمز

رژلب قرمز


بسیاری از افراد بر این باورند که هر رنگ رژ لبی مناسب آن ها نیست و به خصوص در انتخاب رنگ هایی مانند قرمز می بایست بیشتر احتیاط کرد. اما واقعیت این است که رنگ قرمز هم مانند هر رنگ دیگری در صورت استفاده مناسب و در صورتی که به درستی انتخاب شود، برای هر توناژ پوستی مناسب بوده و هر خانم با هر سلیقه و هر رنگ پوستی می تواند از این رنگ زیبا استفاده کند.
همان طور که همه می دانند رنگ قرمز توناژ های متفاوتی دارد، به طور مثال قرمزی که متمایل به نارنجی باشد، قرمزی که متمایل به رنگ آجری باشد و قرمز متمایل به زرشکی. رنگ های مختلف قرمز برای فصل های مختلف سال و برای توناژ های مختلف پوستی تفاوت دارد.
رنگ قرمز به تنهایی می تواند تغییرات زیادی در چهره یک خانم به وجود آورد بدون این که نیاز به وجود هر گونه آرایش دیگری باشد. استفاده از یک رژ لب قرمز زیبا به خصوص در روزهایی که عجله دارید و وقت چندانی برای آرایش ندارید مناسب بوده و می تواند به شما کمک کند تا با کمترین تلاش ممکن چهره زیبایی داشته باشید.
البته در انتخاب رنگ قرمز می بایست کمی دقت به خرج داده و باید این نکته در نظر گرفته شود که هر رنگ قرمزی برای هر رنگ پوستی مناسب نیست.
در این مقاله از سایت رژلب به این موضوع بیشتر پرداخته شده و با بررسی رنگ های مختلف و توناژهای مختلف پوست به شما کمک می شود تا انتخاب بهتری داشته باشید.
.
رژلب قرمز با پوست تیره

رژلب 

متخصصین آرایش و زیبایی معمولا به خانم هایی که پوست سبزه یا تیره ای دارند پیشنهاد می کنند که در انتخاب رنگ رژ لب خود از رنگ های با توناژ تیره تر استفاده کنند. رژ لب قرمز هم به همین صورت است و به خانم ها توصیه می شود که در صورتی که صورت سبزه ای دارند از رژ لب قرمزی که به رنگ های زرشکی و یا جگری متمایل باشند، استفاده کنند. این رنگ ها زیرتوناژ پوست یک خانم را روشن تر نشان داده و به وی کمک می کند تا چهره زیباتری داشته باشد. البته با اضافه کردن یک رژ لب قرمز روشن تر در مرکز لب ها و به خصوص لب زیرین، لب ها درخشان تر و برجسته تر شده و زیبایی آرایش شما تضمین می شود.

 

رژلب قرمز با پوست معمولی

رژلب

در صورتی که از آن دسته خانم هایی هستید که توناژ پوست تان نه روشن و نه تیره است می توانید برای آرایش لب های خود قبل از هر کاری از مداد لب مناسب با رژ خود استفاده کرده و به لب های خود حالت دهید. سپس مداد را کمی در روی لب ها هم پخش کرده و خط های دور آن را کمرنگ کنید. برای زیبایی لب ها نیز می توانید از رژ لب قرمزی که متمایل به رنگ آجری باشد، استفاده کرده و روی لب ها لایه نازکی رژ لب بزنید. حالت لایه لایه لب ها آن ها را برجسته تر کرده و زیبایی صورت را هم بیشتر می کند.

 

رژلب قرمز با پوست روشن

رژلب قرمز روشن


در صورتی که پوست روشنی دارید می توانید برای آرایش لب های خود از یک قرمز روشن تر استفاده کنید. بدین صورت که روی لب ها یک لایه رژ لب قرمز زده و سپس روی لب بالایی از یک رژ لب قرمز متمایل به نارنجی استفاده کنید تا لب های بالا برجسته تر و جذاب تر به نظر برسند. ترکیب رنگ نارنجی و قرمز روی پوست های روشن بسیار زیبا بوده و به خانم هایی که پوست روشن دارند کمک می کند تا چهره زیباتری داشته باشند.


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: