دوشنبه 06 دی 1395 - 14:19:41

هدبند مو

استفاده از هدبند در آرایش موها

آرایش مو

هدبند مو

هدبند

از گذشته تاکنون بسیاری از خانم ها برای آرایش موهای خود از هدبند استفاده می کرده اند. به کمک هدبند مو می توان مدل موهای مختلفی به وجود آورده و با کمترین تلاش ممکن هر خانم با هر سلیقه ای می تواند موهای خود را به زیبایی تزئین کند. علاوه بر استفاده از هدبند در تزئین موها، خانم هایی که چتری های خود را کوتاه کرده و گاها این چتری ها موجب آزار آن ها می شود می توانند چتری های خود را با هدبند جمع کرده و در عین حال مدل موهای زیبایی داشته باشند.

 

با توجه به این مزایا و با توجه به این که استفاده از هدبند صرف نظر از مد در هر زمانی امکان پذیر است، در این مقاله از سایت آرایشی رژلب به  بررسی مدل موهای مختلفی که با استفاده از هدبند به وجود می آیند پرداخته شده است.

 

 هدبند مو بوهو

آرایش مو


مدل هدبند مو بوهو یک مدل بسیار ساده و در عین حال بسیار طبیعی روی موهاست. در این مدل به فرد حالت ریلکس و آسوده ای داده می شود. یکی از بهترین تزئیناتی که می توان با مدل موی بوهو انجام داد، استفاده از هدبند مو است. در این مدل می توان موها را مجعد و یا فر کرده و آن ها را باز گذاشت. سپس برای آرایش موها از یک هدبند مو دلخواه استفاده کرد. این مدل مو بسیار شیک و خاص است و در صورتی که شخصیت ریلکس و خونسردی دارید می توانید از این مدل موی مناسب شخصیت تان برای آرایش موهای خود استفاده کنید.

 

هدبند مو پاپیونی

هدبند پاپیونی


استفاده از گیره های موی به شکل پاپیون و یا هدبندهایی به این شکل چهره یک خانم را ظریف تر نشان داده و برای هر فصلی مناسب است. به خصوص هدبندهایی که به صورت پاپیون های بزرگ تر هستند می توانند روی موهای باز قرار گرفته و زیبایی موها را چندین برابر کنند. البته این مدل پاپیون روی موهای بسته یا شینیون شده نیز زیباست.

 

هدبند مو با دستمال

هدبند مو دستمالی


هدبندهایی که با استفاده از دستمال سر به وجود آمده و یا با بستن یک روسری کوچک روی موها به به دست می آیند نیز یک سبک زیبا برای آرایش موها هستند و با استفاده از آن ها می توان موها را مانند دهه های 60 و 70 میلادی زینت بخشید. این مدل موها کلاسیک بوده و با گره زدن روسری و یا دستمال ها دور موها و یا دور سر و جمع کردن موها منظره جالبی به وجود می آید.

 

هدبند مو نازک


هدبند مو نازک

 

مدل موهای ساده را می توان با استفاده از هدبندهای باریکی آراسته و حتی مدل موهای به هم ریخته را می توان با استفاده از این هدبند ها زینت بخشید. به خصوص این که اضافه کردن این هدبندها روی موهایی که به صورت به هم ریخته آراسته شده اند، ظرافت و زیبایی مدل موها را چندین برابر می کند.

 

هدبندهای با طرح گل

هدبند گلدار


گاهی اوقات خانم ها خود هدبندهای زیبایی با استفاده از گل و یا تزئینات دیگر می سازند. در این صورت چه چیزی بهتر از این که وسایل تزئینی موهای خود را، خود ساخته و با نشان دادن آن به همه استعداد و زیبایی خود را بیش از هر وقت دیگری نشان دهید.

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

پنجشنبه 09 دی 1395 - 07:45:31
خبلی خوب بود
سه شنبه 07 دی 1395 - 11:06:56
جالب بود مثل همیشه . ممنون رژلب
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: