یکشنبه 05 دی 1395 - 12:55:56

آموزش مدل مو ساده

10 شینیون ساده مخصوص موهای با اندازه متوسط

مدل مو جدید

آموزش شینیون ساده

شینیون 

 

بسیاری از خانم ها در فصل بهار و در گرمای هوا موهای خود را کمی کوتاه می کنند. این دسته از خانم ها گاها با نگرانی هایی در مورد آرایش موهای خود روبرو می شوند و نمی دانند موهای کوتاه یا متوسط خود را به چه صورتی بیارایند. متاسفانه این باور وجود دارد که موهای کوتاه را نمی توان به صورت مدل های متنوعی آرایش کرده و برای داشتن یک مدل موی ظریف و زیبا حتما باید موهای بلندی داشت. این مقاله از سایت آرایشی رژلب به بررسی این موضوع پرداخته و با ارائه چند مدل موی محبوب نشان می دهد که می توان بدون داشتن موهایی بلند، مدل مویی زیبا داشت.


این مدل مو ها برای موهای کوتاه یا متوسط مناسب بوده و هر خانم با موهای تیره یا روشن می تواند برای آرایش موهای خود این مدل موها را به کار برد.

 

1. مدل مو به شکل شینیون ساده

شینیون ساده


انجام این مدل مو بسیار ساده است و با پیروی از تصاویر به سادگی قابل انجام است. این مدل مو بسیار زیبا بوده و در صورتی که به دنبال ظاهری باوقار هستید می توانید از آن استفاده کنید.

 

2. مدل مو بان بافت به هم ریخته

بان بهم یخته


برای داشتن یک مدل موی ساده و به هم ریخته کافیست موها را در پشت یا بالای سر به صورت بان در آورده و سپس روی آن ها را ببافید.

 

3. مدل مو بان پیچشی

بان پیچشی



برای داشتن این مدل مو کافیست موها را به صورت دو دم اسبی زیبا در پشت سر بسته و آن ها را پیچانده یا ببافید. سپس هر دسته مو را دور دیگری پیچیده و سپس با سنجاق محکم کنید.

 

4. مدل مو گیبسون تاک

مدل مو جدید


این مدل مو بسیار ساده بوده و برای هر سنی مناسب است. برای به دست آوردن این مدل مو کافیست از یک کش سر و چند سنجاق سر کمک بگیرید.

 

5. شینیون نیمه تا کامل

دیزاین مو


این شینیون به دو صورت قابل انجام است. به این صورت که می توان تنها موهای بالای سر را در پشت آن جمع کرده و بقیه موها را فر کرده و رها گذاشت و یا می توان همه موها را شینیون کرد.

 

6. مدل مو هدبند

هدبند


این مدل مو بسیار ساده و زیباست و در صورتی که می خواهید مدل مویتان کمی پیچیده تر بوده و تزئینات بیشتری داشته باشد، می توانید از این مدل مو استفاده کنید.

 

7.مدل مو بان دو بافته

مدل مو

انجام این مدل موی زیبا بسیار ساده و مفرح بوده و در صورت تمایل می تواند با هر گیره و یا گل سر زیبایی تزئین شود.

 

8. مدل مو بان محصور

مدل مو بان

 

یکی دیگر از مدل موهای ساده ای که روی موهای متوسط به سادگی قابل انجام است، بان محصور است. البته برای انجام این مدل مو بهتر است از یک گیره فنری استفاده شود.

 

9. مدل مو به هم ریخته با هدبند

مدل موی ساده



یکی از مدل موهای محبوب در بین خانم ها شینیون های به هم ریخته است. شینیون ارائه شده نیز به هم ریخته بوده و در صورتی که به دنبال یک شینیون ساده و در عین زیبا هستید می توانید موهای خود را به این صورت بیارایید.

 

10. مدل مو پیچ فرانسوی

موی جمع شده


این مدل مو یک طرح کلاسیک و زیباست که در بین همه خانم ها و در هر سنی رواج دارد. این مدل مو برای اوقاتی که عجله داشته و یا می خواهید باوقارتر به نظر برسید، بسیار مناسب است.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

اینکه فقط مدل مو برای موهای بلند است
من که خوشم نیومد.
دوشنبه 06 دی 1395 - 10:16:36
عالی بود مرسی
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: