سه شنبه 29 تیر 1395 - 12:25:26

رژ لب مات

تفاوت رژ لب مات و معمولی

انتخاب رژ لب های مات

رژلب مات 

رژلب

رژلب 

 

یکی از بزرگ ترین تفاوت رژ لب های معمولی و رژ لب های مات در این است که رژ لب های مات درخشش و براقیت رژ لب های معمول را نداشته و معمولا به صورت جامد هستند. یکی دیگر از این تفاوت ها نیز در این است که رژ لب های مات ماندگاری بیشتری نسبت به دیگر رژ لب ها دارند.

رژ لب های مات براق نیستند و به همین دلیل می توان در طول روز از آن ها استفاده کرد. این رژ لب ها چهره را جوان تر و رنگ لب ها را نیز طبیعی تر نشان می دهند. البته بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند از این رژ لب ها استفاده نکنند، زیرا بر این باورند که رژ لب های مات لب ها را خشک می کنند. این در حالیست که با رعایت چند نکته ساده می توان رطوبت لب ها را حفظ کرده و از رنگ های متنوع رژ لب های مات برای آرایش لب ها استفاده کرد.


یکی از مزایای رژ لب های مات این است که این رژ لب ها باعث لک شدن لب ها نمی شوند. همچنین رژ لب های مات در مقایسه با برق لب ها و رژ لب های دیگر حاوی چربی زیادی نبوده و آسیب کمتری به سلامت بدن وارد می کنند.
در این مقاله از سایت رژلب به انواع رژ لب مات بیشتر پرداخته شده و به خانم ها کمک می کند تا انتخاب بهتری در این زمینه داشته باشند.

 

رژ لب مات قرمز

رژلب قرمز



یکی از رایج ترین و محبوب ترین انواع رژ لب در بین خانم ها، رژ لب های به رنگ قرمز و مات است. دلیل این محبوبیت هم این است که رنگ قرمز رنگی زنده و شاد است و استفاده از رژ لب قرمز نیز می تواند به سرزندگی بیشتر چهره کمک کند. البته نکات مهمی در استفاده از رژ لب قرمز وجود دارد. به طور مثال رنگ مناسب آن با رنگ پوست، آرایش مناسب با رژ لب قرمز و نحوه صحیح زدن رژ لب قرمز. تمام این نکات و رعایت آن ها به افراد کمک می کنند تا بدون نیاز به برق لب، لب هایی برجسته و چهره ای زیبا داشته باشند.در صورتی که پوست روشنی داشته باشید نیز بهتر است از رنگ های تیره تری از قرمز استفاده کنید.اگر می خواهید رژ لبی انتخاب کنید که چهره شما را جوان تر نشان دهد، کافیست از رژ لب های ماتی که کمی متمایل به صورتی هستند، در آرایش خود استفاده کنید.

 

رژ لب مات 

آرایش لب

 

برای مناسبت های رسمی تر بهتر است از رژ لب هایی که توناژ تیره و زرشکی دارند استفاده کنید.

 

رژ لب مات 

رژلب تیره

 

رژ لب مات صورتی
 

رژلب روشن

 

رنگ صورتی رنگی دخترانه و زیباست که می توان گفت رنگ مورد علاقه بسیاری از دخترخانم ها نیز می باشد. استفاده از این رنگ به عنوان رژ لب نیز انتخاب بسیار مناسبی بوده و برای مناسبت های رسمی و یا یک بیرون رفتن معمولی توصیه می شود.صورتی روشن از آن دسته رنگ هایی است که چهره را جوان تر نشان داده و از آن جایی که براق نیست برای هر سنی مناسب است.اگر به دنبال رنگ های روشن تری در آرایش خود باشید هم می توانید از رژ لب مات صورتی کمرنگ تری استفاده کرده و تنها به لب های خود رنگ دهید.

 

رژلب مات صورتی 

رژ لب صورتی

 

رژ لب بنفش مات

رژلب بنفش تیره



رژ لب های مات جگری و یا بنفش برای پوست های روشن مناسب بوده و در صورتی که می خواهید چهره زیبای خود را متفاوت تر از بقیه آرایش کنید، می توانید از این رنگ زیبا استفاده کنید.

 

رژ لب نود مات

رژلب نود


یکی دیگر ازرنگ های طبیعی و زیبا که به جذابیت و کمتر نشان دادن سن فرد کمک می کند، رژ لب های مات و نود است. البته این رژ لب ها را می توان با یک آرایش غلیظ چشم همراه ساخت.

 

رژ لب مات مشکی

رژلب مشکی



در صورتی که به رنگ مشکی علاقه داشته و می خواهید در آرایش خود از این رنگ استفاده کنید، می توانید با کمک یک رژ لب مشکی مات آرایش خود را تکمیل کنید.رژ لب های مشکی در اشکال مختلفی وجود دارند. اما ماندگارترین آن ها رژلب های مات است
 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سلام لطفا ارایش قرمز باشه چشما دودی لبا قرمز????????سلیقه ام دیگه
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: