جمعه 18 تیر 1395 - 00:23:46

هایلایت یا لولایت

هایلایت یا لولایت

هایلایت مو

لولایت مو

تفاوت هایلایت و لو لایت

هایلایت مو


بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند به جای داشتن یک رنگ موی معمولی روی موهای خود سایه روشن هایی به وجود آورده و به جذابیت موهای خود بیفزایند. برای این کار نیاز به استفاده از تکنیک هایلایت یا لولایت است و با استفاده از این روش های ساده می توان موها را به زیباترین شکل ممکن آراست.در این مقاله از سایت رژلب به هایلایت و لولایت بیشتر پرداخته شده و پس از بیان تفاوت این دو نوع تکنیک در رنگ مو این موضوع بررسی می شود که برای چه خانم هایی بهتر است هایلایت استفاده شود و برای چه خانم هیی بهتر است از تکنیک لولایت برای رنگ کردن موها استفاده شود.
 

تکنیک های هایلایت و لولایت
اضافه کردن سایه روشن روی موها به حجم موها افزوده، آن ها را خوش حالت تر نشان داده و چهره را هم زیباتر نشان می دهد.
برای دستیابی به هایلایت می بایست از رنگ مویی استفاده کرد که معمولا با اکسیدان و دکلره مخلوط شده و آن را با استفاده از یک کاردک یا فویل روی مو ها زد. برای جدا کردن موها نیز می توان از پلاستیک و یا فویل استفاده کرد.

 

رنگ ومش

لولایت

 

دلیل استفاده از تکنیک هایلایت یا لولایت

در صورتی که به دنبال بهتر نشان دادن موها هستید می توانید از تکنیک هایلایت و لولایت استفاده کرده و به زیبایی موها بیفزایید.هایلایت و یا لولایت روی موها چهره را روشن تر کرده و باعث درخشش موها می شود. به خصوص در فصل تابستان می توان از این تکنیک ها برای روی موی خود استفاده کرده  و با برخورد اشعه های خوررشید به موها آن ها را زیباتر نیز نشان داد.البته باید توجه داشت که تکنیک هایلایت و لولایت با هم تفاوت دارند و هر کدام از این روش ها باید به درستی روی موها اجرا شوند.
 

لولایت در مقابل هایلایت
در لولایت موها حاوی دسته های تیره تری نسبت به رنگ اصلی موها بوده و استفاده از سایه روشن های تیره تری روی سر به وجود می آیند که موها کاملا طبیعی به نظر می رسند. این در حالی است که روش هایلایت به این صورت است که دسته های مورد نظر از مو به رنگ روشن تری نسبت به رنگ اصلی موها در می آیند.

چه کسانی می توانند از تکنیک هایلایت و لولایت برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنند؟
هر دسته از خانم ها یا آقایان با موهای صاف، فر و حالت دار می توانند از این دو تکنیک روی موهای خود استفاده کنند. انجام این روش ها روی موهای فر به آن ها عمق بیشتری داده و فرهای روی سر را بهتر نشان می دهد. بسیاری از خانم ها بر این باورند که رنگ هایلایت موها حتما باید به رنگ بلوند باشد، این در حالی است که رنگ شکلاتی و قهوه ای نیز برای هایلایت یا لولایت موها مناسب است.
هایلایت و لولایت روی موهای کوتاه به زیبایی موهای بلند نشده و موها را به هم ریخته نشان می دهند.

 

 

 ویدئو هاف لایت مو 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: