یکشنبه 05 دی 1395 - 12:26:44

رنگ موی آبی

آموزش آبی کردن موها

رنگ مو آبی

 

رنگ موی آبی


یکی از زیباترین رنگ موها، رنگ موی آبی است. شاید دلیل آن این باشد که رنگ مو آبی به طور طبیعی وجود نداشته و داشتن آن کمی غیر معمول به نظر می رسد. به علاوه امروزه بسیاری از خانم ها جسارت انجام این رنگ مو را پیدا کرده و در مقایسه با گذشته، رنگ موی آبی طرفداران بیشتری پیدا کرده است.

به همین دلیل در این مقاله از سایت آرایشی رژلب  نحوه صحیح رنگ مو آبی آموزش داده شده است. البته باید توجه شود که رنگ آبی شامل بازه وسیعی از رنگ ها شده و می توان از هر رنگ آبی دلخواهی برای انجام این کار استفاده کرد.
البته یکی از بزرگ ترین مزیت های رنگ موی آبی این است که می توان از انواع قابل شستشوی آن استفاده کرده و در صورتی که آمادگی رنگ کردن موها به این رنگ را ندارید می توانید به مدت 24 ساعت از این رنگ موها استفاده کنید.

 

رنگ مو


نحوه دستیابی به رنگ موی آبی بسته به رنگ اصلی موها و رنگ موی آبی است که مد نظر دارید. در صورتی که به دنبال گرفتن نتیجه بهتر هستید می توانید از رنگ های آبی که تیره تر از رنگ موی اصلی شما هستند، استفاده کنید.

به جای رنگ کردن کل موها به رنگ آبی نیز می توان تنها نوک موها را به این رنگ در آورده و بقیه موها تیره باقی بمانند.

 

آمبره

آموزش رنگ موی آبی

 

رنگ موی جدید


انجام رنگ مو آبی با موهای تیره

برای شروع پروسه رنگ مو بهتر است قبل از هر چیزی موها را به رنگ مویی ببرید که دو درجه روشن تر از رنگ موی آبی مورد نظر شما باشد. در صورتی که با موهای مشکی و یا قهوه ای سر و کار دارید نیز بهتر است ابتدا موها را روشن کنید. برای این کار ابتدا با استفاده از دکلره کردن موها رنگ تیره موها را از بین برده و برای این که رنگ مو آبی با رنگ اصلی مو ترکیب نشده و رنگ موی شما را خراب نکند، بهتر است موها را کاملا بی رنگ و سفید کنید. 

در صورتی که نمی خواهید کل موها را دکلره کنید، می توانید از شستشو با دکلره کمک گرفته و با چند بار انجام این کار آسیب کمتری به موها وارد کنید. فراموش نکنید که مقدار دکلره کردن موهای شما بستگی به رنگ موی آبی انتخابی تان داشته و هر چه رنگ آبی کمرنگ تری انتخاب کرده باشید، دکلره کردن موها باید بیشتر شود. برای دکلره کرن موها نیز ابتدا از ساقه موها شروع کرده و در آخرین مرحله کف سر را دکلره کنید زیرا دمای بدن موهای نزدیک ریشه ها را سریع تر دکلره می کند.

 

انجام رنگ موآبی با موهای رنگ شده 

در صورتی که موها از قبل رنگ روشن شده اند، بهتر است برای از بین بدن رنگ مو، از بین برنده های رنگ موی با کیفیتی به کار برده و رنگ مو را در حالی از بین ببرید که کمی از رنگ موی خود را هم حفظ کرده اید. پس از این که رنگ مو از بین رفت هم بار دیگر باید رنگ موها را بررسی کرده و تصمیم گرفت که آیا موها به دکلره کردن بیشتری احتیاج دارند یا خیر.

 

رنگ موی آبی تیره


تست رنگ مو آبی پس از روشن شدن موها

قبل از هر چیزی باید بدانید که از چه رنگ مویی می خواهید استفاده کنید. برای این کار از تصاویر اینترنتی و یا تصاویر موجود در این مقاله از سایت آرایشی رژلب نیز می توانید کمک بگیرید. پس از انتخاب و خریداری رنگ مو، بهتر است آن را روی یک دسته از موها تست کرده و در صورتی که به رنگ دلخواه رسیدید، روی بقیه موها نیز آن را انجام دهید. بهتر است این تست را نزدیک کف سر انجام دهید تا مطمئن شوید که به این رنگ مو آلرژی ندارید.


رنگ موی آبی روشن

رنگ موی آبی روشن



برای دستیابی به رنگ های روشن تری از آبی، می توان کمی کاندیشنر به رنگ مو اضافه کرد. برای این کار کانیشنر را به مقادیر کمتری روی موها زده و تا رسیدن به نتیجه دلخواه این کار را ادامه دهید.
اگر به رنگ دلخواه خود دست نیافتید نیز می توانید دو رنگ موی آبی روشن را با هم ترکیب کرده و آنقدر این کار را ادمه دهید تا به رنگ آبی دلخواه خود دست پیدا کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 31 مرداد 1396 - 17:17:16
فوق العاده بود
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: