پنجشنبه 02 دی 1395 - 16:09:24

انتخاب رنگ مو

انتخاب رنگ موی قهوه ای مناسب

رنگ موی قهوه ای

رنگ مو مناسب

 

رنگ موی قهوه ای


بسیاری از خانم ها موهای خود را به رنگ قهوه ای و یا به رنگ های تیره ای مشابه آن در می آورند. اما این نکته را در نظر نمی گیرند که انتخاب هر رنگ مو می بایست بر اساس فاکتورهای مختلفی صورت گرفته و هر رنگ مویی برای هر فردی مناسب نخواهد بود. فاکتورهای موثر در انتخاب رنگ مو شامل توناژ پوستی، رنگ چشم ها و از همه مهم تر شخصیت فرد هستند.در این مقاله از سایت آرایشی رژلب به این موضوع بیشتر پرداخته شده و با بررسی فاکتورهای ذکر شده رنگ موی قهوه ای مناسب هر فرد معرفی می شود.

انتخاب رنگ مو با در نظر گرفتن رنگ اصلی موها

اگر به طور طبیعی موهای تیره ای دارید باید از رنگ موهای روشن تری استفاده کنید. زیرا روی موهای شما چنین رنگ موهایی بهتر دیده شده و از طرفی به دست آوردن رنگ مویی که به موهای خودتان نزدیک تر باشد نیز ساده تر است. از طرفی هر چه رنگ مویتان به رنگ اصلی موها نزدیک تر باشد راحت تر می توانید موهای خود را به رنگ های بلوند و رنگ هایی مشابه آن در آورید.


قبل از انتخاب رنگ مو می بایست رنگ اصلی موها و رنگ فعلی آن ها در نظر گرفته شود. به طور مثال اگر رنگ موها به رنگ بلوند است، رنگ دانه های قرمز رنگ در خود نداشته و ممکن است رنگ موی قهوه ای زیبایی روی این موها به دست نیاید. به همین دلیل باید از رنگ موی قهوه ای کمرنگ تری استفاده کرد.

 

انتخاب رنگ مو با توجه به توناژ پوست

توناژ پوست


اگر یک خانم پوست روشن و رنگ پریده ای داشته باشد، بهتر است از رنگ های قهوه ای خیلی تیره دوری کند. زیرا درست است که چنین رنگ هایی زیبا به نظر می رسند، ولی ظاهر فرد را رنگ پریده تر نشان داده و جذابیت وی را از بین می برند. بسیاری از متخصصین رنگ مو بر این باورند که بهتر است رنگ موها تنها تا دو درجه تیره تر و یا روشن تر شود. به همین دلیل بهتر است قبل از هر چیز در انتخاب رنگ مو دقت کرده و انتخاب درستی انجام دهید.
در صورتی که فردی توناژ پوستی گرم تری داشته باشد نیز می تواند از رنگ موهای بلوطی رنگ روی موهای خود استفاده کند.
لازم به ذکر است که خانم هایی که پوست تیره دارند بهتر است از رنگ موی قهوه ای تیره استفاده نکنند زیرا این رنگ موها چهره آن ها را کسل کننده نشان می دهند. به همین دلیل بهتر است که برای چنین افرادی از هایلایت های روشنی روی موها استفاده شود.

 

انتخاب رنگ موبا توجه به رنگ چشم

ممکن است کمی عجیب به نظر برسد ولی رنگ مو و رنگ چشم با یکدیگر ارتباط تنگاتنگی دارند و به همین دلیل می بایست در انتخاب یک رنگ موی قهوه ای مناسب بیشتر دقت کرد. برای انجام این کار افرادی که چشم های عسلی، قهوه ای و تیره ای دارند بهتر است از رنگ موهای با توناژ قرمز استفاده کرده و در صورتی که فردی چشم های روشن و سبز رنگی داشته باشد، بهتر است رنگ موهای خنک تری که توناژ خاکستری رنگی دارند را روی موهای خود به کار ببرند.
البته رنگ چشم ها معمولا با رنگ پوست ارتباط دارد و هر چه پوست روشن تر باشد رنگ چشم ها نیز معمولا روشن است. در چنین حالتی رنگ های خنک و خنثی روی موها بهتر دیده می شود.

 

تست رنگ موی قهوه ای مختلف

قبل از رنگ کردن موها می توان با استفاده از روش های مختلفی رنگ مو را تست کرد. برای این کار می توان از کلاه گیس کمک گرفته و با استفاده از رنگ موهای نیمه موقت موها را به رنگ موی مورد نظر در آورد. در صورتی که فرد از نتیجه راضی باشد، می تواند موهای خود را به رنگ مورد نظر در آورده و از آن لذت ببرد. همچنین می توان هایلایت هایی از آن رنگ را روی موها به وجود آورده و مناسب بودن و یا نبودن آن روی چهره را بررسی کرد.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

جمعه 03 دی 1395 - 12:16:19
مطالبتون مثل همیشه عالیه
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: