دوشنبه 17 خرداد 1395 - 15:27:56

کرم لیفت

کرم ضد چروک

کرم فوری رفع کننده چین و چروک

کرم لیفت

Instantly Ageless

میکروکرم  برطرف کننده سریع چین و چروک صورت و پف و کبودی دور چشم در 2 دقیقه

کرم ایجلس یک میکرو کرم قدرتمند ضد چین و چروک است که فورأ بطور موثری آثار پیری را کاهش میدهد
.

ترکیبات کرم لیفت ایجلس

ماده حیرت انگیز و انقلابی موجود در این محصول آرجرلین است که مانند بوتاکس ( بدون سوزن ) کار میکند، کرم  لیفت ایجلس پوست را احیا میکند و برای بی عیب و نقص نشان دادن آن ، خطوط ریز و منافذ پوست را به حداقل میرساند

اداره غذا و داروی آمریکا ( FDA ) استفاده از آرجرلین را در محصولات آرایشی و بهداشتی تایید کرده و آزمایشگاه تحقیقات آرایشی لیپوتک در بارسلون اسپانیا که سازنده ماده آرجرلین است در مطالعات متعدد منتشر شده به پرسش ها در مورد ایمنی این ماده پاسخ داده و بی خطر بودن آنرا برای سلامتی تایید کرده است .مطالعات انجام شده توسط مجله معتبر پزشکی پوست هم هیچ اثر مضری را برای این ماده نشان نداده است.

این محصول سبک با فرمولی دقیق تهیه شده و شامل مجموعه ای مطبوع از مواد معدنی برای پوست است که به صافی پوست کمک میکند.این کرم فورأ وارد پوست میشود و بلافاصله چین و چروک ها را کاهش میدهد.

 این محصول بویژه برای مناطقی از پوست طراحی شده که خاصیت کششی و جمع کنندگی آشکارا از دست داده.

کرم لیفت ایجلس

 

روش استفاده کرم لیفت ایجلس

به آرامی بسته حاوی کرم لیفت را ماساژ دهید تا محتویات آن کاملا با یکدیگر ترکیب شوند چرا که ممکن است محتویات آن بطور طبیعی کمی از یکدیگر جدا شده باشند.

بمنظور دستیابی به یک نتیجه مطلوب تر برای مالیدن کرم لیفت از انگشت حلقه خود، یک اسفنج یا برس سایه چشم استفاده کنید. توجه داشته باشید مقدار کمی از کرم لیفت  یعنی کمتر از یک نخود به روی پوست خود بمالید.

پس از مالیدن کرم لیفت  پوست خود را حرکت ندهید تا کرم کاملا خشک شود. قرار دادن پوست در معرض باد کمک میکند تا کرم زودتر خشک شود.

نکات مهم در استفاده از کرم  لیفت ایجلس

 به یاد داشته باشید که استفاده مقدار خیلی کمی از کرم لیفت موجب تاثیر بیشتر آن خواهد شد.  پس از خشک شدن کرم، نواحی را که ممکن است کرم لیفت  بر روی آن مالیده نشده باشد بررسی و در صورت نیاز دوباره کرم را به آرامی بر روی آن قسمتها بمالید.

چنانچه حالت سفید رنگی بر روی پوست شما باقی مانده باشد، شما بیش از مقدار مورد نیاز از کرم لیفت  بر روی پوست خود مالیده اید. برای رفع این مشکل، لبه های باقی مانده سفید رنگ کرم لیفت  را با یک پنبه بهداشتی مرطوب به آرامی با کف دست خود نوازش دهید.

در صورت استفاده از کرم پودر، از کرم های پودری شکل غیر چرب استفاده کنید و مراقب باشید تا به پوست خود آسیب نزنید. برای دستیابی به یک نتیجه طولانی و بادوام تر، از کرم یا کرم پودر هر یک بصورت جداگانه استفاده کنید.

 تمرین کنید! درست مثل استفاده از تمام لوازم آرایشی، تمرین و استفاده مکرر از این کرم در زیباتر شدن پوست شما موثر خواهد بود.

رفع چروک دور چشم

پس از استفاده از کرم لیفت ایجلس


دو دقیقه بعد از استفاده از کرم لیفت ایجلس، پف ها ، خطوط نازک، چین و چروک ها و منافذ زیر چشم بلافاصله احیا میشوند و این حالت9-6 ساعت باقی میماند. این کرم لیفت  بخصوص نواحی از صورت را که خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده اند مورد هدف قرار میدهد و باعث تقویت و شادابی پوست میگردد.

تاثیرات کرم لیفت ایجلس در صورت

 ابروها

برای تقویت فوری ابروهای خود، کرم را کمی بالاتر از خط طبیعی رویش ابروهای خود بمالید.

چشمهای خواب آلوده

کرم را درست زیر محل طبیعی رویش ابروهای خود بمالید. مواظب باشید کرم روی پلک های در حال حرکت شما مالیده نشود.

پف زیر چشم

پف های زیر چشم و چین و چروک اطراف چشم مقدار کمی از کرم را به آرامی بر روی تمام ناحیه زیر چشم از مژه پایین تا بالای گونه و گوشه های داخلی و بیرونی گونه خود بمالید.

منافذ پوستی

منافذ پوستی مقدار کمی از کرم را به آرامی با کف دست بر روی قسمتهای مورد نظر نوازش دهید

خط لبخند

مقدار کمی از کرم لیفت را به صورت ضربه ای  روس خط لبخند و چروک های دور لب بزنید

خطوط پیشانی

خطوط و چروک های پیشانی را نیز می توان با کرم لیفت  تا 80 درصد از بین برد.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (3)

پنجشنبه 03 خرداد 1397 - 18:25:16
لطفا قیمتش روهم درج کنید.
یکشنبه 12 شهریور 1396 - 08:15:04
سلام با شماره 09129229543 تماس بگیرید
قیمتش چنده؟؟ میکروکرم اجلس
09378883198
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: