دوشنبه 06 شهریور 1402 - 16:43:15

درمان آکنه با هیدرو تراپی

هیدرو تراپی و درمان آکنه

 رفع جوش صورت

 کاربرد هیدرو تراپی  در برطرف کردن جوش

درمان آکنه با هیدروتراپی

جوش صورت


یکی از مشکلات پوستی که موجب ناراحتی و نگرانی بسیاری از افراد می شود، وجود آکنه بر روی پوست است. جوش و یا آکنه اعتماد به نفس را کاهش داده و باعث می شود که فرد حس زیبایی به خود را از دست بدهد. به همین دلیل بسیاری از افراد روش های مختلف و درمان های متفاوتی را برای از بین بدن جوش و لک آن ها امتحان کرده و با این کار سعی میکنند تا زیبایی خود را حفظ کنند. این در حالی است که هر کدام از این درمان ها عوارض مختلفی دارند و از طرفی برای یافتن درمان مناسب باید از داروها و روش های مختلفی استفاده کرد که این خود موجب نگرانی بیشتری می شود.
اما یکی از راه حل های جایگزین برای داروها استفاده از هیدروتراپی است. هیدروتراپی در درمان آکنه معانی مختلفی دارد که از جمله آن ها این است که با قرار دادن پوست در آب و با دماهای متفاوت می توان جوش ها را درمان کرد. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب به این موضوع بیشتر پرداخته شده است.

هیدروتراپی برای درمان آکنه
در قرن 19 میلادی درمان بیماری ها با آب بسیار رواج داشت و یکی از درمان های محبوب در نظر گرفته می شد. در آن زمان درمان بسیاری از بیماری ها و مشکلات مانند تب، مشکلات پوستی و عدم تعادل فشار با آب داغ و سرد بود.
حتی امروزه نیز بسیاری از متخصصین برای درمان بسیاری از بیماری ها درمان با آب های طبیعی و یا آب های معدنی را توصیه می کنند. برای درمان آکنه نیز آب های طبیعی حاوی سولفور پیشنهاد شده و از 2000 سال پیش تا به امروز بسیاری از مردم مشکلات پوستی خود را با این روش حل می کردند.
البته برخی از انواع آکنه ممکن است به نوع دیگری از هیدروتراپی که با یخ و آب سرد انجام می گیرد، پاسخ دهند. برخی از مشکلات پوستی ناشی از باکتری ها نیز ممکن است نتوانند آب سرد را تحمل کنند. گفته می شود که آب دریا نیز در برخی از مناطق که حاوی مواد معدنی خاص و نمک دریایی است، می تواند برای درمان مشکلات پوستی و یا درمان جوش موثر باشد.

زیبایی

 

انواع دیگر هیدروتراپی برای درمان آکنه
برخی از متخصصین بر این باورند که مشکلات تغذیه ای و هضم غذا منجر به بروز آکنه می شوند. آن ها بر این باورند که مشکلات روده بزرگ و وجود مشکل در کلیه ها می تواند منجر به بروز آکنه شود. زیرا مواد سمی و آلوده بدن به خوبی دفع نشده و در بدن مشکل ساز می شوند. به همین دلیل هیدروتراپی مخصوصی برای این حالت در نظر گرفته می شود که در آن آب به طور مستقیم وارد روده می شود تا سموم، قارچ ها و انگل هایی که داخل روده جمع شده بودند، از داخل آن دفع شوند.
البته دقت و تاثیر این روش بسته به فرد و بیماری وی دارد و برخی از متخصصین براین باورند که این روش موثر نخواهد بود. به همین دلیل در صورتی که به انجام این روش تمایل دارید بهتر است از یک فرد متخصص مشورت خواسته و سپس تصمیم گیری کنید.
اما روش ساده تری که برای از بین بردن مشکلات کلیوی و روده وجود دارد، نوشیدن آب است. زیرا با نوشیدن آب، سموم بدن به طور طبیعی از بدن دفع شده و علاوه بر این که پوست شفاف می شود، جوش های کمتری نیز روی آن به وجود می آیند.

 

آموزش دوره های پوست و مو و زیبایی ویژه بیوتی تراپیستها توسط" آقای دکتر جورقانیان"برای بهره مندی ازخدمات ایشان با شماره زیر تماس بگیرید


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: