سه شنبه 12 مرداد 1395 - 11:07:08

لاک ناخن فصل گرم

لاک های مناسب بهار و تابستان

لاک بهاری

لاک ناخن

 

لاک ناخن



با پیشرفت تکنولوژی و سرعت بالای ارتباطات، مد روز نیز به سرعت تغییر کرده و این تغییر در سرتاسر نقاط جهان گسترش می یابد. رنگ های مناسبی که برای هر فصل انتخاب می شوند نیز هر ساله تغییر می کند. این مقاله از سایت رژلب به این موضوع بیشتر پرداخته و با معرفی چند رنگ لاک ناخن زیبا، رنگ های مناسب هوای گرم را معرفی می کند.

1.لاک ناخن آبی تیره

لاک آبی

آبی تیره یک رنگ سلطنتی است و می توان آن را با لباس های مختلفی ست کرد. آبی روشن هم برای هوای گرم مناسب بوده و با توجه به توناژ پوست می توان هر کدام از این رنگ ها را انتخاب کرد.

 

2. لاک ناخن صورتی کمرنگ

لاک صورتی

لاک ناخن صورتی کمرنگ از آن دسته رنگ هایی است که بر روی بسیاری از توناژهای پوستی زیبا دیده شده و حتی می توان برای زیبایی بیشتر دست ها از رنگ های تیره تر آن نیز استفاده کرد.

 

3.لاک ناخن سبز نعنایی

لاک سبز

یکی از رنگ هایی که در فصول گرم سال روی دست ها زیبایی و جلوه خاصی دارد، استفاده از رنگ سبز نعنایی روی دست هاست.

4. لاک ناخن یاسی

لاک یاسی

یاسی یکی از رنگ های روشنی است که در فصول گرم روی دست ها زیبا دیده می شود. البته برای انتخاب این رنگ بهتر است به توناژ پوست توجه شود.

 

5. لاک ناخن سرمه ای صورتی

لاک سرمه ای

 

ترکیب رنگ صورتی و سرمه ای ترکیب زیبایی بوده و به خصوص اگر بیس طراحی ناخن ها به رنگ آبی تیره و یا سرمه بوده و روی آن ها از یک لاک براق صورتی استفاده شود، ناخن ها جلوه زیبایی خواهند داشت.



6. لاک ناخن زرد

لاک زرد

یکی از مناسب ترین رنگ های هوای گرم استفاده از رنگ های روشنی مانند زرد است که به خصوص برای کسانی که پوست روشنی دارند بسیار مناسب بوده و زیبایی بی نظیری به ناخن ها و دست ها می بخشد.

 

7.لاک ناخن قرمز

لاک قرمز


محبوب ترین رنگ در بین خانم ها، رنگ قرمز است زیرا این رنگ روی هر توناژ پوستی زیبا بوده و چه در هوای سرد و چه در هوای گرم قابل استفاده است.

 

8. لاک ناخن کرم

لاک کرم

لاک ناخن رنگ بژ و یا کرم رنگ از آن دسته رنگ هایی است که روی هر توناژ پوستی مناسب است. البته برای انتخاب این رنگ باید دقت شود که رنگ کرم باید متناسب با تیرگی و روشنی توناژ پوست انتخاب شود.

 

9. لاک ناخن آبی دریایی

لاک آبی دریایی

این رنگ که ترکیبی از رنگ های سبز و آبی است روی پوست های با توناژ معمولی مناسب بوده و روی پوست های روشن نیز زیبا به نظر می رسد.

 

10. لاک ناخن نارنجی

لاک نارنجی

یکی دیگر از رنگ های مناسب آب و هوای گرم رنگ نارنجی کمرنگ ا ست که این رنگ هم با توجه به توناژ پوست انعطاف پذیر است ولی روی بیشتر پوست ها رنگ نارنجی زیبا دیده می شود.


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: