دوشنبه 17 آبان 1395 - 15:39:34

طراحی ناخن دایره ای

طراحی دایره شکل ناخن ها

طراحی ناخن جدید

طراحی ناخن

طراحی ناخن

 


در فصل بهار و تابستان رنگ های روشن جلوه بیشتری دارند. به خصوص روی ناخن ها که رنگ های روشن باعث جذابیت بیشتر آن ها می شوند. علاوه بر رنگ ها، طرح های مختلفی هم برای ناخن ها به کار می رود که برخی از این طرح ها در عین سادگی از پیچیدگی خاصی هم برخوردار هستند.در این مقاله از سایت آرایشی رژلب یک طرح زیبای ناخن که در آن از دایره های تو در تو استفاده شده است، آموزش داده شده است. در این طراحی رنگ های روشنی مانند آبی نیلی، سفید، لیمویی و صورتی به کار برده شده است.
 

وسایل لازم برای طراحی ناخن دایره ای
• بیس کت
• تاپ کت
• سوهان
• پلت ناخن
• لاک پاک کن
• یک میله سر گرد کوچک
• لاک سفید، نیلی، صورتی کمرنگ و لیمویی

 

مراحل انجام کارطراحی ناخن دایره ای


مرحله اول طراحی ناخن دایره ای

طراحی ناخن بهاری



ابتدا ناخن ها را شسته و با استفاده از بیس کت آن ها را برای طراحی آماده کنید. سپس روی ناخن ها رنگ بیس که در این جا رنگ زرد است را بزنید.

 

مرحله دوم طراحی ناخن دایره ای

لاک ناخن

 

در مرحله بعد از لاک آبی آسمانی یا نیلی خود کمک گرفته و آن را به صورت افقی و به صورت یک خط در وسط ناخن بزنید. سپس از وسط خط آبی مانند شکل یک خط در وسط ناخن و به صورت عمودی در بالای آن بکشید و نیمی از ناخن ها را آبی کنید.اگر خط وسط صاف نبود هم نگران نباشید زیرا بعدا روی آن دایره هایی کشیده می شود.
 

مرحله سوم طراحی ناخن دایره ای

لاک ناخن جدید



از یک برس طراحی ناخن کمک گرفته و آن را داخل لاک زرد رنگ خود بزنید. سپس یک نیم دایره روی لاک آبی رنگ بکشید و آن را با رنگ زرد خود پر کنید. این گار را روی همه ناخن ها تکرار کرده و قبل از هر بار استفاده خود برس طراحی ناخن خود را در استون و یا هر لاک پاک کن دیگری به دقت پاک کنید تا طراحی تمیز و زیبایی داشته باشید.

 

مرحله چهارم  طراحی ناخن دایره ای

لاک ناخن



در این مرحله روی پلت طراحی ناخن خود رنگ سفید زده و برس طراحی ناخن خود را داخل آن فرو برید تا بتوانید نیم دایره مرحله قبل را در قسمت زرد ناخن ها کامل کرده و به رنگ سفید در آورید. در این مرحله نیمی از دایره شما زرد و نیمه دیگر آن سفید خواهد بود.

 

مرحله پنجم طراحی ناخن دایره ای

طرح ناخن جدید



در این مرحله روی پلت طراحی تان رنگ صورتی را زده و با کمک ابزار سر گرد خود آن را در بالا دایره مانند شکل بزنید. این کار را روی تمام ناخن ها تکرار کنید.

 


مرحله ششم طراحی ناخن دایره ای

طراحی ناخن 



در ادامه یک ماه نیمه صورتی رنگ هم در پایین ناخن ها و دقیقا در زیر نیم دایره سفید رنگ تان بکشید. سپس داخل آن را پر کنید. ماه نیمه دیگری هم به رنگ سفید در قسمت انتهایی ناخن ها و در بالای دایره صورتی رنگی که از قبل کشیده بودید، بکشید.

 

مرحله هفتم طراحی ناخن دایره ای

طراحی ناخن جدید



برای تکمیل طراحی خود از تاپ کت استفاده کنید. دقت کنید که قبل از هر مرحله لاک ها باید به خوبی خشک شده باشند.
د

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: