یکشنبه 28 شهریور 1395 - 09:07:05

رنگ ریشه مو

اصلاح نارنجی شدن رنگ  ریشه موها

نارنجی شدن مو

رنگ مو

رنگ مو



نارنجی شدن ریشه موها و رنگ مو کابوسی است که هر آرایشگر حداقل یک بار با آن روبرو شده است. اما نحوه اصلاح رنگ ریشه مو و برخورد صحیح با آن می تواند اهمیت بالایی داشته باشد. زیرا مشتری شما و فردی که با موهای نارنجی روبرو شده است به  شما اعتماد کرده  که می توانید این مشکل را برطرف کنید.در این مقاله از سایت رژلب به این موضوع بیشتر پرداخته شده است و با ارائه چند راه حل موثر نحوه اصلاح این مشکل بررسی شده است.
 

تیره تر رنگ کردن موها
برای برطرف کردن  مشکل  رنگ ریشه  مو که نارنجی شده روش های مختلفی وجود دارد که یکی از آن ها رنگ کردن دوباره موها به رنگی تیره تر است. در این حالت موها را به رنگی در آورید که قبل از دکلره کردن بودند. البته استفاده از نرم کننده و کاندیشنر مناسب را به هیچ وجه فراموش نکنید تا به موها کمترین آسیب ممکن وارد شود. این روش می تواند به سرعت ریشه نارنجی موهای رنگ شده را از بین ببرد.

دکلره کردن ریشه موها
اگر فرد مورد نظر تصمیم به روشن کردن موهای خود دارد، باید از روش متفاوتی استفاده کرده و بار دیگر موها را دکلره کنید تا ریشه های نارنجی رنگ نیز روشن شوند. البته این روش تنها برای کسانی مناسب است که خود موهای سالمی دارند و اگر فردی موهای آسیب دیده ای داشته باشد، انجام دوباره دکلره باعث آسیب رساندن و حتی سوختن موهای وی می گردد. پس در انجام این کار دقت کرده و روش های مطمئن تری را انتخاب کنید.

استفاده از عسل و کاندیشنر برای روشن کردن رنگ ریشه ها
این کار زمان بیشتری می برد اما بهترین روش برای روشن کردن ریشه های نارنجی شده استفاده از این روش طبیعی است. برای این کار نیز کافی است در یک فنجان به یک اندازه عسل و کاندیشنر مخلوط کرده و سپس آن ها را روی موها قرار دهید تا رنگ ریشه ها طبیعی تر شود. این مخلوط حتی تا 8 ساعت هم می تواند روی موها باقی بماند. از مزیت های این روش این است که آبرسان بودن عسل نه تنها موها را روشن بلکه نرم و براق هم می کند.

ریشه مو نارنجی

به کار بردن تونر
گاهی اوقات استفاده از تونر دررنگ کردن موها فراموش شده و این خود یکی از دلایل نارنجی شدن ریشه هاست. همچنین عدم استفاده از تونر باعث بی رنگ شدن رنگ مو و کدر شدن مو ها هم می شود. البته انتخاب صحیح تونر به رنگ پوست و گرم یا سرد بودن توناژ پوست فرد بستگی دارد. به صورتی که افرادی که توناژ گرمی دارند باید از رنگ موهای طلایی استفاده کرده و کسانی که توناژ سردی دارند بهتر است از بلوند های رنگ پریده تری استفاده کنند.

تشخیص سالم بودن و یا آسیب دیدگی موها
علائم زیادی برای تشخیص موهای آسیب دیده وجود دارد که در صورتی که به این علائم دقت نشود ممکن است فاجعه ای در رنگ کردن موها به وجود آید. برخی از این علائم عبارتند از:
• خشکی موها
• چرمی شکل بودن موها
• شکننده بودن
• وز بودن بیش از حد موها

برای تست شکنندگی بهتر موها می توانید از تست زیر پیروی کنید:
موها را خیس کرده و دسته ای از آن ها را در دست بگیرید. سپس آن را تا جای ممکن به یک سو خم کرده و بار دیگر این کار را در جهت دیگر انجام دهید. اگر موها در حین انجام این کار شکسته و خم شدن به این معنی است که موها آسیب دیده و شکننده هستند و نباید روی آن ها از مواد شیمیایی مانند دکلره استفاده کرد. سلامتی این گونه موها را تنها با کمک رطوبت رسانی صحیح می توان به دست آورد.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: