جمعه 19 آذر 1395 - 13:13:10

آموزش کوتاهی مو

آموزش کوتاهی مدل باب متقارن بلند

 آموزش کوپ مدل  باب

کوتاهی مو 

مدل مو باب 



این روزها مدل مو باب در بین خانم های سرتاسر جهان طرفداران زیادی پیدا کرده است. این مدل مو در اندازه ها و مدل ها مختلفی وجود دارد و مهم ترین دلیل پرطرفدار بودن آن هم این است که به دلیل تنوع بالای آن، یک دختر نوجوان تا یک خانم میانسال و یا مسن هم از این مدل مو زیبا لذت می برند.


در این مقاله از سایت آرایشی رژلب به آموزش کوتاهی مدل باب بلند پرداخته شده است که برای خانم هایی مناسب است که نمی خواهند موهای خود را بیش از حد کوتاه کرده و ترجیح می دهند اندازه موهای شان بلند و در عین حال قابل کنترل باشد.

 

وسایل لازم برای کوتاهی مو:

• قیچی حرفه ای آرایشگری
• گیره
• شانه

مراحل کارکوتاهی مو 

1. ابتدا موهای مدل را خیس کرده و با استفاده از یک شانه دندانه درشت آن ها را به پشت شانه کنید تا جایی که گره ای روی موها باقی نماند. از بین بردن گره های روی سر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا وجود یک گره هر چند کوچک هم می تواند کل مدل موی شما را از بین ببرد.

 

2. پس از شانه کردن موها، آن ها را به اندازه 5 سانت در بالای گردن جدا کرده و بقیه موها را در بالای سر با گیره جمع کنید.

مدل مو 

3. قسمت جدا شده را شانه کرده و اولین دسته مو را در مرکز موها و به عنوان راهنمای خود کوتاه کنید. به خاطر داشته باشید که در مدل باب بلند این دسته موی راهنما باید تا شانه های مدل شما باشد. پس از این که از صاف بودن راهنمای خود اطمینان یافتید، دو طرف دیگر را نیز به همان اندازه کوتاه کنید. دقت داشته باشید که در هر مرحله موها همگی باید قد یکسانی داشته باشند.

 

مدل مو کوتاه

 

4. سپس بار دیگر موها را از روی سر به اندازه 3 تا 4 سانت جدا کرده و بقیه موها را در بالای سر جمع کنید. دقت داشته باشید که دسته ای که جدا کرده اید باید به قدری نازک باشد، که بتوانید موهای راهنمای زیرین را بدون هیچ مشکلی ببینید. پس از جدا کردن موها آن ها را هم به اندازه راهنمای خود کوتاه کنید.

کوتاهی مو

 

5. بار دیگر سر موها را به دقت بررسی کرده و از این که تمام موها به یک اندازه کوتاه شده اند، اطمینان حاصل کنید. برای این که بهتر بتوانید اندازه موها را چک کنید، می توانید از انگشت اشاره و انگشت شصت خود کمک گرفته و موها را با دست شانه کنید تا بتوانید به راحتی اندازه آن ها را چک کنید.

 کوتاهی مو

 

6. بار دیگر دسته ای از موها را جدا کرده و در صورتی که کار خود را درست انجام داده باشید، خواهید دید که در این مرحله به موهای روی گوش رسیده اید، پس در یک خط صاف موها را در دورتا دور سر جدا کرده و با این کار کوتاهی مو را برای خود ساده تر کنید.

مدل کوتاهی باب متقارن

 

7. در این مرحله شروع به چرخیدن دور مدل خود کرده و اولین خط کوتاهی را در پشت و با کمک خط راهنمای خود انجام دهید. سپس به اطراف سر رفته و موهای کنار سر را هم به همان اندازه موهای پشت سر کوتاه کنید. این کار را در دو طرف سر انجام دهید.

آموزش کوتاهی مو

 

8. بار دیگر با استفاده از انگشت شصت و اشاره تان موها را شانه کرده و از یک اندازه بودن انتهای آن ها اطمینان حاصل نمایید. پس از آن هر دو دست خود را از دو طرف سر داخل موها فر برده و از یکسان بودن اندازه موها در دو طرف سر نیز مطمئن شوید. فراموش نکنید که اصلاح نامتقارنی ها در این مرحله بسیار ساده تر خواهد بود.

مدل کوتاهی مو باب متقارن

 

9. در این مرحله موهای روی سر را نیز آزاد کرده و با توجه به راهنمایی که در دورتا دور سر به وجود آورده بودید، همه موها را به یک اندازه کوتاه کنید. دقت داشته باشید که هیچ گره ای روی موها وجود نداشته باشد.

مدل مو زیبا

 

10. با استفاده از شانه دم باریک خود فرق وسط بگیرید. موها باید همگی در یک نظم و اندازه مرتب باشند و به خصوص جلوی موها را بار دیگر چک کنید تا هر دو طرف هم اندازه باشند.

آموزش کوتاهی مو 

 

11. از مدل خود بخواهید که چانه خود را تا جای ممکن پایین آورده و به سینه خود بچسباند. سپس موهای پشت سر وی را شانه کرده و هر گونه ناهماهنگی را از بین ببرید. حال از وی بخواهید که بالا را نگاه کند. باز هم موها را شانه کرده و هر گونه گره و ناهماهنگی را از بین ببرید.

آموزش تصویری کوتاهی مو 

 

12. در این مرحله موها را به صورت عمودی بالا آورده و هماهنگ بودن آن ها را بار دیگر چک کنید. این کار را درتمام سر انجام داده و دقت داشته باشید که از قد موها کم نشود که موها حالت لیر به خود بگیرند.

 

کوتاه کردن مو

 

13. یک مربع روی تاج سر به وجود آورده و این قسمت را با گیره ببندید. سپس بقیه موها را با شانه شانه کرده و بار دیگر هم اندازه بودن همه آن ها را چک کنید.

آموزش تقسیم در کوتاهی مو

 

14. مشابه تصویر موها را به صورت عمودی بار دیگر چک کنید تا از یکسان بودن اندازه همه آن ها اطمینان کسب کنید.

 

آموزش کوتاهی مو

 

15. پس از پایان کار روی موها لوسیون زده و با سشوار به آن ها حالت دهید.

مدل مو باب متقارن بلند

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: