پنجشنبه 31 تیر 1395 - 11:15:11

معرفی ضد آفتاب

انواع ضدآفتاب

معرفی 9 ضد آفتاب

ضدآفتاب 

ضدآفتاب

محافظت از پوست در مقابل اشعه های خورشید امر مهمی است زیرا این اشعه ها یکی از دلایل اصلی پیری پوست و لک شدن آن هستند. خوشبختانه امروزه  بسیاری از محصولات آرایشی خود حاوی ضد آفتاب هایی با SPF حداقل 15 هستند اما این میزان SPF کافی نبوده و  برای محافظت از پوست حداقل میزان SPF یک ضد آفتاب باید 30 باشد. یکی از مشکلات دیگر ضد آفتاب ها هم این است که معمولا این کرم ها روی صورت دیده شده و با براق کردن صورت، جلوه آرایش و زیبایی طبیعی چهره را از بین می برند. به همین دلیل در این مقاله از سایت رژلب  9 محصول آرایشی حاوی ضد آفتاب معرفی شده است تا بتوان انتخاب بهتری انجام داد.

 

1. پرایمر ضد پیری آرک با SPF 30

پوست


این محصول انجام آرایش صورت را ساده تر می کند. زیرا با استفاده از این پرایمر دیگر نیازی به استفاده از کرم های ضد آفتاب نبوده و با زدن یک لایه از آن روی محل مورد نظر، سلامت پوست تضمین می شود. به علاوه این پرایمر در طول روز بدون هیچ مشکلی روی پوست باقی مانده و درخشش خاصی به صورت می بخشد.

 

2. کرم صورت بابی بروان با SPF 50

پوست زیبا


زدن ضد آفتاب روی صورت باعث براق شدن و گاها چرب دیده شدن پوست می شود ولی با این کرم صورت می توان این مشکل را به سادگی حل کرد. زیرا این کرم به سرعت جذب پوست شده و از بروز لکه های ناشی از بالا رفتن سن نیز جلوگیری می کند. این کرم را می توان زیر و یا روی مرطوب کننده زد.

 

3. کرم برنزه لَرُش با SPF 50

سلامت پوست


یکی از مشکلات پوست های حساس این است که هنگام قرارگیری در زیر آفتاب قرمز شده و می سوزند. این کرم بدون هیچ عصاره و بویی برای پوست های حساس مناسب بوده و با داشتن خاصیت برنزه کردن، پوست را درخشان و زیبا می کند. به علاوه این کرم به خوبی جذب پوست شده و چرب نمی شود.

 

4. کرم محافظ و نامرئی موراد با SPF 30

ضدآفتاب صورت


در صورتی که فردی به دنبال کرمی باشد که هم به عنوان مرطوب کننده عمل کند و هم به عنوان یک ضد آفتاب، این کرم انتخاب مناسبی است. این کرم کاربردهای متفاوتی داشته و به عنوان مات کننده، پرایمر، مرطوب کننده، محافظ پوست و تولید کننده کلاژن برای از بین بردن چروک ها به کار می رود. به علاوه این کرم لکه های روی پوست را از بین برده و ممکن است کمی هزینه بر باشد ولی در عوض کار چند محصول را یکجا انجام می دهد.

 

5. کرم از بین برنده چروک های ویچی با SPF 50

کرم ضدآفتاب


این کرم برای پوست های خشک و حساس مناسب بوده و استفاده از آن لکه ها و کک و مک ها را از بین می برد. به علاوه این کرم به دلیل داشتن هیلورونیک اسید و سیلیکون چروک ها و خطوط صورت را از بین می برد.

 

6. ضد آفتاب صورت دارفین با SPF 50

مراقبت پوست


اغلب ضد آفتاب های با SPF 40 پوست را چرب می کنند اما این کرم ضد آفتاب مانند یک مرطوب کننده جذب پوست شده و به جای چرب کردن پوست آن را درخشان و طبیعی جلوه می دهد. به علاوه این کرم حاوی ویتامین E و هیلورونیک اسید بوده و از بروز چروک و لکه روی صورت جلوگیری می کند. همچنین بزرگ ترین مزیت این کرم این است که منافذ پوست را مسدود نمی کند.

 

7. کرم پوست های حساس سلطان

محافظت پوست



این کرم در دو نوع SPF 15 و SPF 30 وجود دارد و از آن جایی که بسیار سبک بوده و به راحتی جذب پوست می شود منافذ پوست را نمی بندد. به علاوه این کرم بدون بو و عصاره بوده و برای پوست های حساس مناسب است.

 

8. ضد آفتاب کییلز با SPF 50

پوست حساس


این کرم بسیار بسیار سبک است و از آن جایی که ضد آب است در فصل تابستان و با تعریق زیاد هم از بین نمی رود. به علاوه این کرم حاوی آنتی اکسیدان بوده و برای مقابله با اشعه های خورشید و رادیکال های آزاد هوا از پوست محافظت و از انسداد منافذ آن جلوگیری می کند.

 

9. کرم ضدآفتاب سبک پیزبویین با SPF 30

پوست چرب

این کرم برای افرادی مناسب است که از چرب شدن پوست خود اذیت شده و همیشه به دنبال ضد آفتاب و کرم هایی هستند که به سرعت جذب پوست شود. به علاوه این کرم مرطوب کننده بوده و بدون چرب کردن پوست را نرم و لطیف می کند.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم
 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: